## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Paula

Dit word wel een berichtje met gemengde 'gevoelens'.  :-\

Allereerst gefeliciteerd met D-Day.
en
Gecondoleerd met het overlijden van jouw oom.
Veel sterkte.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Hermien

Joh, dat is inderdaad wel erg heftig. Die dingen gebeuren soms: dan heb je ineens een hele reeks slecht nieuws te verwerken. Zo kreeg ik anderhalve maand terug ook binnen één week ZES berichten van overleden familie en/of familie die te horen hebben gekregen dat ze opgegeven zijn....! Ik voel dus met je mee, meid. Sterkte.

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Saar

*Esther*

Kimm

jeetje caroline  :'(
gecondoleerd en ik wens je enorm veel sterkte toe meis.

liefs kim  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Larissa

Hey Caroline

Sterkte ermee en gecondoleerd met het overlijden van je oom

Ook van mij alsnog de felicitatie's met D-day

:-*

Christine

Citaat van: Caroline op  6 mei 2010, 11:53:45

Dank je ....  :-*

Ik ben even helemaal van de wap ....

Ben ik dinsdag bij de uitvaart van de oudste zus van mijn moeder, krijg ik net een telefoontje van mijn moeder, mijn oom, de man van een andere zus van mijn moeder, is vanmorgen rond 6 uur overleden.  :'( :'( :'(

Jeetje, dit is wel een beetje veel allemaal.  :-[ :'(

Een heel dikke knuffel!
Veel sterkte met dit verlies! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Adem69

Caroline gecondoleerd en veel sterkte,
Even een update van Rocky (Xenox).
Hij doet het geweldig, is nu bijna 5 maanden.
Ongeveer een maand geleden is zijn eerste rui begonnen en is er nu bijna doorheen, is goed verlopen.
Hij fluit en brabbelt behoorlijk wat af, en heeft het goed naar zijn zin bij ons.
Hij kan zijn naam al heel duidelijk zeggen (Rockyyyy) en iets wat op hallo lijkt, ook fluit hij sommige deuntjes na.

Groetjes van Adem en familie en een  :-* van Rocky

Serita

He gadsidarrie, gecondoleerd zeg, het treft je niet! Heel veel sterkte..

(ik mag komende zaterdag naar de crematie van mijn 22 jarige stiefbroertje die zelfmoord heeft gepleegd yek)

Anke

Hoi Caroline,
Gecondoleerd met je oom :'(
Het is inderdaad wel een beetje veel zo....

Gelukkig mag ik je ook feliciteren met D- Day
Leuk zo'n naam ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Dank je wel allemaal voor julie lieve berichtjes.  :-* :-* :-*

Ik heb net mijn tante aan de foon gehad en ze is heel erg stoer maar ook erg verdrietig.  :'( Ik kwam als kind erg veel bij deze oom en tante en logeerde er jaarlijks wel een paar keer, zeker tot mijn zestiende.  :'(

Erg verdrietig allemaal ....

====

Adem, dank je wel voor je lieve update over Rockyyyyyyy  ;) fijn om te lezen dat hij het zo goed doet.
Geef je hem een dikke kus van me??

====

Serita, jij ook gecondoleerd en heel erg veel sterkte met het overlijden van je stiefbroertje, heftig hoor.  :'(

Dikke knuf.  :-*

Even een kleine update ....

* Mijn internet werkt weer prima en ik heb met een nieuwe modem (gekregen van KPN), gelijk ook weer draadloos internet. (de kids hadden van de andere modem de antenne afgebroken  :P )

* Oh en dat was ik helemaal vergeten te vertellen .... een anderhalve week geleden heb ik mijn stofzuiger op de ventilatiegaten van mijn laptop gezet en eerst reageerde mijn laptop helemaal niet meer, ik kreg hem niet eens opgestart  :o maar na een tweede keer de stofzuiger erop - en heel veel lange haren van de hond (Summer) en stof van de vogels verwijderd te hebben - stopte het motortje van de ventilator met overtoeren maken en begon het ventilatortje weer te draaien. Mijn laptop die al zeker anderhalf jaar  ::) oververhit raakt en er mee uit scheid is gemaakt  :D .... het blijkt dat de ven niet meer kon draaien en dat hij dus niet afkoelde met alle gevolgen van dien.  :-[

Nu werkt hij weer als een tierelier en is geen één keer meer oververhit geraakt.  :D Ikke blij.  :D :D

* Het D-nest, de jongen van Pablo & Coco, Doris, Djuul & D-Day maken het goed, Doris is alweer geringd.  :D
Het laatste eitje, eitje 6, tikt en piept, dit donsje verwacht ik morgen. ;)

Als ik zin heb plaats ik straks nog even de foto's die ik gisteren van hen maakte.  8)

* Het C-nest, de jongen van Giorgio & Anaïs en hun pleegkindje, Chance, van Armani & Princess maken het ook goed .... ze hadden gisteren alle 4 zo goed zaadjes gegeten dat ik vandaag ze eventjes honger heb laten lijden en geen pap heb gegeven vanmorgen.  ::) Kunnen ze zelf op zoek gaan naar.  :P
Vanavond weeg ik ze en voel ik even aan de kropjes en degene die het nodig hebben krijgen een papje van me, degene met volle kropjes uiteraard niet.  :)

====

Verder geen nieuws.  ::)

Nogmaals bedankt voor de lieve woorden, berichtjes en steun.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Fijn dat het goed gaat met alle ukjes.
Enneh... ik zei het toch laptop ff schoonmaken ;D
Fijn dat hij het nu weer goed doet!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes