## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline

Ja, inderdaad heel erg balen, Sun ook een popje ....  :-\ :'(

Ik had me er al op verheugd om Sun binnenkort met Nina in een kooi te hebben maar helaas ....

In ieder geval dank je wel voor jullie lieve woorden.  :-*

Er werden dit kweekjaar 5 getekende witmaskertjes geboren, kinderen en kleinkinderen van mijn Amor & Diégah en allemaal waren het popjes.  :-\

Het eerste nest van Amor & Diégah, Wonder, het tweede nest, Xante en Xoe (nu mijn Ashley), vervolgens bij Kouros & Lou Lou, Bianco die nu Nikki heet en naar Manon gaat en nu dan Sun van Spike & Lizzy van Syl. Spike is bij mij geboren een en net als Kouros een zoon van Amor & Diégah.

Ik heb wat met mannen.  :-\

Zoals de meeste wel weten wacht ik al 4 1/2 jaar op een bonte geelwang MAN, tevens ben ik 2 jaar zoekende geweest voor Cartier, die heeft nu gelukkig Dior.  ;)

Grrrrh!!!!  >:(

Maar goed, we wachten gewoon af ....

Syl schreef al dat Spike & Lizzy weer eitjes hadden gelegd en dat deze wordt uitgebroed door een ander koppel .... het is nog allemaal pril maar ik blijf gewoon hoop houden op een kerel voor mijn Nina Ricci.  :D

En anders .... in september zijn Amor & Diégah weer aan de beurt .... nieuwe ronde nieuwe kansen!!  ;)

En in de tussentijd, mocht er iemand uit een getekend koppel (wel vereisd) een getekende witmasker man kweken, mag die me altijd immen, mailen of een gil geven in mijn boekje.  8)

Tot laterzzzzzzzzz

PS. ik heb foto's gemaakt van Nikki, Chance, Cairo, Chucky & Chili, ik zal die later op de avond plaatsen samen met een foto van mijn neus  ;D en .... de jarige valkjes van deze maand. Ik plaats ze tegenwoordig maar per maand want ik heb er zoveel.  ::)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Laat ik nu 2 bonte geelwangen hebben... die elkaar niet zien zitten :-\ Hopelijk kunnen ze dit jaar bij Lin in de kweekkooi nog een ronde doen. :)

♪ Marlies

Dat is niet lekker zo'n ding op je neus. :-\
Hopelijk ben je niet teveel beschadigd. :P

Balen dat Sun ook een popje is. :-\
Hopelijk wordt er toch nog ergens een getekende witmasker geboren.
Blijven zoeken.............. voor Dior is het ook gelukt. ::)
Ik zoek wel weer mee. :D

Sally

Hoi hoi,

Beterschap met je neus!

En wat jammer dat Sun een popje is, maargoed gewoon blijven hopen en ooit zal de man voor Nina wel geboren worden, hoop doet leven ;)

Ik kijk uit naar de foto's deze avond (al ga ik ze pas laat op de avond kunnen zien, want moet eerst naar de hondenschool...)

Groetjes!!

Anke

Hoi Caroline,
Das dus dubbel pech :-\
Veel beterschap voor je zielige neus!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Esther*

Ach wat jammer. Ik heb nog zitten duimen voor je.
was toch leuk geweest, uit je eigen lijn weer een valkje.
je wilt niet nog een volgende ronde afwachten?

Moet je mannetje perfect getekend zijn?
Mijn R&B kunnen bonte witmasker mannetjes krijgen.
De een wat beter getekend dan de ander.

gr Esther

Larissa

hey Caroline

Door alle hectiek aan deze kant vergeet ik zowat te reageren hier  :-[

Sterkte met je neus en jammer dat sun een popje is

nog bedankt voor alles

groetjes Larissa

Kaatje

Hoi Caroline,

Ik vind het echt ontzettend sneu dat Sun een popje is, .... ik had het je zo ontzettend gegund meid, je wacht nu al zo lang. Daarom kom ik je even een dikke knuffel brengen  :-*  :-*

Ida

Ah wat jammer, Sun een popje  >:(
Maar de aanhouder wint dus blijf hopen !
Sterkte met je verwonding.

Knuffie van Rico

Caroline

* Het C-nest *

* Chance * Cairo * Chucky * Chili *

* Nikki *

Dank je wel iedereen voor het meeleven .... inderdaad meer dan alleen maar balen dat Sun een poppetje is, ik had Sun zo graag bij Syl en Louise opgehaald. :) Maar ik blijf hoop houden, het seizoen is nog niet voorbij. ;)

Even een kort schrijven over de C-tjes voor ik hun nieuwe fotootjes plaats. :D

* Chance is vandaag 5 weken en krijgt overdag bijna niet meer te eten van zijn pleegouders en om die reden heb ik besloten dat hij op kamers mag gaan wonen, hij woont nu samen met zijn nichtje Nikki, van het B-nest die over een weekje bij Manon gaat wonen. 's Morgens krijgt Chance van mij pap (de ouders voeren hem NIKS) en dan gaat hij in de kooi bij Nikki waar bakken met grasparkietenzaad extra hangen en trosgierst en 's avonds kijk ik even. Ik heb hem net terug in het blok gezet, is rond 22.00 uur het kropje vol, is het prima, is het niet naar mijn zin, krijgt hij nog wat pap van me. De eerste dagen laat ik hem nog slapen in het blok bij de andere C-tjes. :)
In principe gaat Chance naar Paula. Volgens de berekening is het een man maar voor de zekerheid stuur ik morgen in overleg even zijn veertjes naar Gendika. Dus mocht Chance een reversed crossing over zijn en dus een pop en je bent helemaal verliefd .... geef me dan even een seintje. ;) Maar is het een man gaat hij definitief naar Paula. Met (heel veel) geluk weet ik voor het weekend de uitslag. :D Chance gaat bij Paula als Chicco door het leven.

*  Cairo & Chucky, de 2 opaline wildkleurtjes doen het ook erg goed. Zij zijn nu 4 1/5 week en worden nog steeds goed gevoerd. Cairo was al 1 x uitgevlogen maar volgens mij was dit een vergissing of hij/zij is zich rot geschrokken want het is bij die ene keer gebleven. ;D ;D
Sinds vandaag zijn beide pareltjes gereserveerd, eentje met dank aan Caroline :-*

* Chili, het cinnamon opaline geelwang popje, de benjamin van de gang. ;D  Groeit als een tierelier en gaat lekker met de andere 3 mee. Chili wordt vrijdag pas 4 weken en wordt nog lekker gevoerd door Giorgio & Anaïs. :D
Sinds vandaag is Chili ook definitief gereserveerd, mijn mooie geelwang meisje gaat de grns over. :D Ze gaat wonen bij iemand op het forum .... jullie mogen zelf zoeken waar. :P

Fototijd!!!!

Als eerste een paar foto's van Chance op kamers bij Nikki.

Chance heft al weer heel veel nieuwe veertjes ....

Samen trosgierst eten.

Bianco van het B-nest van Kouros & Lou Lou, nu Nikki van Manon. :-*

Chance, pleegkind van Giorgio & Anaïs, biologisch kind van Armani & Princess, wordt straks Chicco van Paula. :-*

Het blijft allemaal in de familie .... Kouros, Princess en Anaïs zijn alle drie kinderen van Amor & Diégah. ;)

Tuurlijk mochten Nikki en Chance even samen uit de kooi ....

Hoezo verwaand??

Ik wil niet op de foto!!

Een prachtig valkje, helaas voor mij ook een popje .... het nichtje van Sun. ;)

Chance kan al netjes opstappen. :D

En maakte na zijn eerste rondje een perfecte landing op de kooi van zijn pleegouders. :D

Cairo was net als Chance in een moment van verstandverbijstering van de ouders ook flink geplukt maar ook Cairo heeft inmiddels de meeste veertjes weer terug, hij was dan ook veel minder geplukt. :)

"Ik ben boos" foto.

Maar Cairo kan ook heel lief kijken. :-*

Cairo krijgt ook alweer nieuwe kuifveertjes. :D

Chucky werd bijna helemaal niet geplukt, alleen wat aan het kuifje .... gek eigenlijk, het vorige nest, met Alpha, Ayo en mijn Juicy lieten ze alle 3 de kuifjes staan en plukte de het kinnetje en achterkoppie. ::)

Dit is Chucky maar ik vind zowel Cairo als Chucky prachtig gepareld. :-*

Chucky .... liefff!!!! :-*

Chucky krijgt ook al een nieuw kuifje.

Mooie Chili, ik blijf het één van mijn favoriete mutaties, de geelwang. ::)

Ook Chili is prachtig gepareld.

Weten jullie al bij wie dit prachtige meisje gaat wonen??

Als laatste nog even een fotootje van mijn neus. :P Inmiddels is het korstje mooi gedroogd en het wondje voel ik eigenlijk niet meer. Het botje in mijn neus daarentegen wel, je gebruikt/beweegt je neus namelijk de hele dag, denk aan je mimiek tijd het praten. ::)

Achteraf gezien vind ik het nog meevallen .... Ik voelde vandaag nog een keer hoe zwaar het deurtje is en het is echt een flinke klap die het heeft gemaakt. :-\

====

Zo, het was een druk maar zeker ook emotioneel dagje, de dag dat ik gevoelsmatig afscheid neem van Sun. ;)

Voor straks allemaal, slaap lekker. :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

amazingleeuwtje

Heerlijke foto's Caroline op die van je neus na dan  :-\ ;)..

Sweet dreams :-*

Larissa

Gave foto's van de jonkies

Het valt me ook nog mee het wondje op je neus gezien het deurtje wat er op viel

Sterkte met je neusje

groetjes Larissa

anika_en_spirit

Hoi Caroline,

Ach wat sneu, Sun ook een poppetje. Het lijkt wel alsof alle kleurtjes gezocht door jou alleen als meisje ter wereld komen.

Super weer die foto's van de kleintjes. Ze zijn allemaal echt prachtig!

Beterschap met je neus. Je krijgt er heel zacht een kroeltje op van onze lieve Sero.  :-*
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

christa

ha caroline

mooie foto s weer hoor!!! ;D

en jammer van je neus.  maar ik denk als dat dat deurtje op een andere plek op je hoofd terecht was gekomen was de pijn waarschijnlijk heftiger geweest.

dikke kus christa

Paula

Wat een pech dat Sun een popje is. Hopelijk komt er toch gauw een ander kleintje die aan jouw 'eisen' voldoet!

Mooi weer, de up-date en de foto's!
Hoe is het nu met Chance/Chicco? Is hij nog gevoerd?
Nog hier en daar veertjes en zijn verenkleed is helemaal compleet. Komt helemaal goed met die kleine!
De anderen zien er ook goed uit, behalve dan het neusje van die laatste!  :D  Maar ook dat komt helemaal goed.
Ik denk dat je het botje langer zult voelen dan dat de huid beschadigt blijft. Zeker als daar regelmatig een bril op rust.
Veel beterschap voor jouw neus en ik hoor het wel als de uitslag van de veertjes binnen is!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)