## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Kimm

hey meis, ik snap je gevoel hoor, wat betreft oilily. het is ook nog vers.

ik zal sun vandaag even weer een knuffel van je gaan geven.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline



* Ja Hermien, die Van Gils blijft ons verbazen. Wel heel erg leuk!!  :D

* Zodra er voldoende veertjes op Chance zitten zal ik beschaafd er enkele af trekken voor Gendika.  ;)

* Hey Jan, fijn om al even te lezen hoe Beautje het gisteren heeft gedaan, klinkt goed, komt vast allemaal goed met Ayo & Beau.  :D

En ik sliep nog niet hoor maar lag wel al lekker in mijn bedje.  ;)

En ik vond het leuk om nu ook kennis te hebben gemaakt met Sharon.

Geef Ayo & Beau straks maar een dikke knuffel van me.

* Ja Kim, knuffel Sun maar heel veel van me en ....
kijk even tussen de veertjes of hij een piemeltje heeft.  :P ;D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Terwijl ik het berichtje hierboven zit te typen hoor ik wippende valkjes in één van de grote kooien in de huiskamer.  :o ???

Eerlijk gezegd best verbaasd want in de tweede kooi zitten de koppeltjes Amor & Diégah, Unique & Queenie en Kouros & Lou Lou maar die hebben allemaal net 2 nestjes gehad, zijn in hun rustperiode en hebben rust en in de eerste kooi zitten Van Gils & Perle, Perle heeft ook al 2 nestjes met jongen gehad toen ze nog met Eros was en ook zij zit in de rui en heeft rust .... ???

Dus, ik ga toch maar even gluren ....

Zijn het Eros & Nina :o


Eros het albinomannetje wat zijn jongen afgelopen jaar zo erg plukte dat hij ze mismaakte en om die reden geen jongen meer mag groot brengen ....


Nina Ricci mijn opaline lutino bleekmasker meisje van 11 maanden wat wacht tot er een mannetje voor haar geboren wordt. Zij is trouwens ook flink in de rui. :-\

Beide zaten in de tweede grote kooi samen met de koppeltjes Amor & Diégah, Unique & Queenie en Kouros & Lou Lou. Voor Nina was dit haar eerste keer kippetje zitten en ook haar eerste wip ....

Ik heb helaas zelf geen getekend witmasker mannetje voor haar kunnen kweken dit seizoen maar de oplettende lezen heeft vast wel mee gekregen dat ik wachtende ben op voldoende borstveertjes bij Sun van Sylvia en Lousie. ;)


Sun


Sun is een jong van Spike en Spike is weer een zoon van mijn eigen Amor & Diégah. :D

Dus duimen meiden!!!! ::)

Nu had ik Eros eerst al in de eerste kooi zitten en daar wipte/verkrachte hij zijn beide ex-vrouwen Chica en Perle wat voor onrust zorgde. Chica is nu namelijk een stelletje met haar zusje Noa en Perle, ik schreef het gisteren al, is tegenwoordig erg close met Van Gils. Om die reden zette ik Eros in de tweede kooi maar daar probeerde hij Naomi te verkrachten ....


Mijn bonte geelwang meisje, dit is natuurlijk HELEMAAL geen optie dus verhuisde ik Naomi al naar de eerste kooi bij de vrijgezelle dames en Van Gils & Perle, dit ging goed maar nu pakt hij dus Nina weer .... jeetje wat is die vent geil!!!! :o

Zoals sommige misschien wel weten heb ik buiten een vollière/kooi met daarin 3 grasparkietjes en een kanarie, over een paar weken krijgt deze een grote schoonmaak en nieuw gaas. Als de ijsheiligen voorbij zijn (half mei) wil ik dan Eros naar buiten verhuizen, gewoon proberen hoe dit gaat, kijken of hij daar kan aarden. Met de andere vogeltjes als gezelschap is hij niet alleen maar nu hij niet meer al dat lekkere vrouwelijk schoon om zich heen heeft komt hij misschien ook wat tot rust want hij is zo broeds dat hij zich weer helemaal geplukt heeft. :-\ En buiten heeft hij natuurlijk veel meer afleiding. Mocht het goed gaan, bekijk ik na de zomer of hij buiten of binnen overwinterd. :)

Qua aandacht zal het voor Eros verder niks uitmaken, ik kan en mag alles met Eros doen maar hij is absoluut geen mensenvalkje en zit nooit bij me en gaat alleen zijn eigen ding als hij los is.  :)

Lastig hoor, ik hoop dat dit een oplossing is want op dit moment veroorzaakt hij een hoop onrust in mijn anders zo rustig en relaxte groep. :-\

Nina heb ik tot Eros naar buiten kan maar even in de eerste kooi geplaatst bij Van Gils & Perle en de 5 vrijgezelle dames Chica & Noa en Rocky & J'adore en Naomi.  :D

Hopelijk gaat ze geen eitjes leggen .... zij en Eros zaten goed te wippen maar ik heb hem volgens mij voor het "klaarkomen" van Nina afgehaald.  ::) :P

Ik ga weer wat doen hier en genieten van het heerlijke zonnetje .... tot laterzzzzz. 





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Saar

 :o :o :o :o :o
Wat een viezerik is Eros :P
Hopelijk stapt ie net weer over naar een ander poppetje...
En ik zal duimen dat de kleine Sun 'ballen' ;D heeft!
Groetjes Saar :-*

carco

Sorry hoor, maar ik moest er wel om lachen hoe jij dit schrijft  :-[  :-X  ;D

Ben benieuwd of hij kan aarden buiten.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline



Voorproefje!!!!


Chili heeft echt gele wangen ....  ;D


JOOP! & Juicy .... lieffff!!!!  :-*


Mijn eigen kleine meisje nog wat witjes maar weer beter.  :D




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Paula

Die Eros!  :D  Ja wat wil je ook met die naam; hij doet zijn naam eer aan!
Nu maar hopen dat hij straks buiten goed kan aarden.

Sophy ziet er goed uit hoor. Komt helemaal goed met dat meiske.  :)
Die JOOP!&Juicy, lief hoor!  :-*
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

*Esther*


Frogh777

Hey hey, ;D

Hij had wat moeite met waterdrinken.. hij moet denk ik nog wennen aan zijn nieuwe waterbakje. Zijn borstje was nat geworden!


Trouwens... hij heeft inmiddels ook ons afstandsbediening :-\ ontdekt!



Dit is het. Ik zal je verder met rust laten.. het is natuurlijk wel jouw dagboek! ;)

Caroline



Bedankt voor de leuke foto's, Sadjad en je mag hier zoveel foto's van Buddy plaatsen als je wilt hoor.  :D

Ik denk dat Buddy heel erg goed kan drinken hoor maar dat zijn borstje nat is omdat hij is gaan badderen in de waterfles/bakje.  ;D

Geef hem maar een knufffel van me.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♪ Marlies

Zie je wel.............gele wangen. :D

Die Eros, wat moet je daar nou mee. :-\

Ik zal ook voor je duimen dat Sun een mannetje is. :D

Sophie zit gelukkig ook weer vrolijk te lachen. :D

bobbie

Tjeetje, gekke Eros. Kan je zijn naam niet veranderen, misschien veranderen zijn hormonen dan ook :P ;)

gele wangetjes yessssssss, wat een beauty wordt dat zeg. 8)

En nee ........ :-[ ........... ik had niets door wat betreft het jonkie van Sylvia en Louise. Ik dacht dat je vooral voor Kim dacht ;) kan je het nog volgen ::).

En het meiske weer vrolijk lachend aan het spelen. Gelukkig maar.

Doei, Nel :)

ManjaV

Hey Caroline,

Ik lees het verdrietige berichtje over Oilily nu pas.  :'( Wat erg voor je. Ze heeft een heel fijn huisje bij jou gehad. Heel veel sterkte gewenst.  :-*

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Ida

Hi Caroline,

Toppie dat de kids weer helemaal oke zijn ! En weer een mooie update met een paar heerlijke foto's.
Gele wangetjes  ;D het wordt vast een mooi valkje en dan die oversexte Eros.........wat moet je ermee..........buiten afkoelen helpt misschien.

groetjes Ida en een knuffel van Rico

;D ;D nieuwe foto's van Rico in de maak  ;D ;D

Gerdy

Hoi Caroline..

Ik lees nu net pas van Oilily..wat is dit balen zeg,maar je hebt gedaan wat je kon,voel je niet schuldig..sterkte met het verlies van je meisje Oilily.

O o  wat is die Eros er eentje zeg..pffff arme popjes ..maar ik denk dat hij het straks buiten ook heel erg naar zijn zin zal hebben.

fijn dat die rot griep vertrokken is bij jullie.

gr Gerdy