## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Anja

Sterkte met Oilily en gefeliciteerd met het eerste bevruchte eitje van P&C.

Liefs,

Anja

..Neline..

Sjonge.. het zit niet erg mee bij jou thuis! wat een zieken allemaal..

in ieder geval:

Beterschap

voor allemaal. Hopelijk knappen ze snel op en hopelijk is jouw diaree ook snel weer over  ;)

maar gelukkig ook leuk nieuws: een bevrucht eitje en zometeen foto's!  ;D ;D Foto's kun je nooit teveel plaatsen  ;D

Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

parkpop

Hoi Caroline,

Beterschap gewenst, wat een ellende allemaal bij jullie thuis.  Maar buikgriep is erg besmettelijk, en als 1 het heeft....

Foto's van de valkjes blijven leuk, we lezen en kijken hier nog steeds mee  :).

Ulani die we maar Ulli  ;) als roepnaam hebben gegeven (gelezen dat het kort moet, hopen dat ie zijn eigen naam kan zeggen op termijn) blijft de vrolijkheid zelve...fluit veel na van wat ik fluit, en zit nu goed in de rui. Vleugelveren komen nu goed door en hij kan steeds beter vliegen...is een lekkerbek want als wij iets eten van een koekje of zo zit hij er bovenop...als je niet uitkijkt letterlijk...

Groetjes van Fred & gezin + Ulani uit Zoetermeer

Caroline

* Het B-nest *

* Bianco nu Nikki * Buddy * Beau *

De B-tjes, ze kunnen het al zo goed, zelf eten. :D Ik wil nog even tot woensdag kijken hoe het hier loopt met de buikgriep maar de B-tjes zijn er klaar voor, ze mogen verhuizen dus Manon, Sadjad en Jan, kijk even in jullie agenda wanneer jullie tijd en zin ;) hebben om jullie nieuwe vriendje te komen halen. :)
Ik heb geprobeerd een leuke serie foto's gemaakt, helaas waren de meeste van Nikki mislukt maar ik heb toch nog 3 leuke van haar en sommige van Buddy en Beau zijn niet helemaal scherp maar nog net leuk genoeg om te plaatsen. ;)

Beau

Beautje was vandaag het brokenpilootje, hij maakte een verkeerde inschatting tijdens het vliegen en viel op zijn staartje. Enkele staartveren zijn nu flink geknikt. :-\

Beau vloog naar de spiraal maar wist niet precies waar hij moest landen en toen stortte hij neer. ;D

Beau

Beau

Beau

Beau :-*

Nikki

Nikki

Nikki :-*

Buddy

Ook Buddy vond het griezelig om te landen maar maakte een nette noodlanding. ;)

Buddy

Buddy

Buddy

Buddy wilde tijdens het kroelen helemaal in mijn hand kruipen ....

En nog een beetje verder ....

En zo ging hij tegen mijn hand liggen .... liefff!!!!! :-*

Tot zo met de C-tjes. :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

..Neline..

Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

hilde

bobbie

Ahhhhhhhhhhhh, wat een schattige foto's  :D :D :D

Hoe is het met de diarree- en overgeefslachtoffers?

Groetjes, Nel :)

Anja

Ach wat een lieve foto's vooral de laatste zeg.

Liefs,

Anja

Caroline

* Het C-nest *

* Chance  * Cairo * Chucky * Chili *

De C-tjes, ze doen het super!!!! En pa en ma Giorgio & Anaïs ook natuurlijk. ;) Sinds zaterdag heeft Chance niet meer apart gezeten en het is natuurlijk een gok maar dat is het voor de andere jongen ook. Ik moet er gewoon op vertrouwen dat ze niet meer plukken en doen ze dit toch .... dan heb ik (en de jongen natuurlijk nog meer) pech. ::)

De foto's van de C-tjes zijn niet wat ik ervan gehoopt had, de zon scheen heerlijk in mijn kweekkamertje, daar genoten de valkjes optimaal van, helaa zijn daardoor de foto's best licht. Maar ze zijn toch wel leuk hoor. :)

De C-tjes ....

Chance met volop nieuwe pennetjes, het pleegkindje van Giorgio & Anaïs, het biologische ouders van Chance zijn ....

Armani & Princess, die inmiddels weer volop aan het oefenen zijn voor een volgende nest.

Ook de tekening bij Chance is inmiddels weer goed zichtbaar. ;)

Ik weet het nog niet 100 % zeker, het lijken wildkleur veertjes te zijn, wat betekend dat volgens de berekening Chance een man is maar ... het kan ook nog cinnamon zijn en dan is het geslacht niet bekend d.m.v. de berekening. ::)

Ook weer mooie nieuwe borstpennetje. Chance wordt een erg mooi getekend valkje. :-*

En dan natuurlijk de eigen jongen van Giorgio & Anaïs. :)

Cairo, was ook flink geplukt maar ook bij hem/haar zijn de nieuwe pennetjes goed aan het doorkomen. :D Cairo heeft oranje wangen en is dus een opaline wildkleurtje split bont, het geslacht is niet bekend maar kan achterhaald worden door DNA-analyse.
Cairo is nog te reserveren!! ;)

Cairo :-*

Even kennis maken met grote zus Juicy. :D

Chucky is bijna niet geplukt en wordt al een lekker stekelvarkentje.

Chucky

Chucky heeft ook oranje wangen en is net als Cairo een opaline wildkleurtje split bont, het geslacht is niet bekend maar kan achterhaald worden door DNA-analyse.
Chucky  is nog te reserveren!! ;)

Chili is de Benjamin en 3 dagen jonger dan Chuck, wat je goed ziet. ;)

Chili

Chili werd helemaal niet geplukt en is een cinnamon opaline valkje kleur wangen nog niet bekend.  

In de kuif van Chili zitten enkele gele pennetjes. :D

De wangen van Chili lijken nog nu nog geel maar dit kan zo maar over 2 dagen oranje zijn.  :-\ ;)
Mocht Chili gele wangen krijgen is het een cinnamon opaline geelwang popje en is ze nog te reserveren!!!!

De grote zus van de C-tjes, Juice, van het eerste nest van Giorgio & Anaïs en haar nieuwe vriendje JOOP! Ze zijn zo lief samen en JOOP! is zo verliefd dat ik me af en toe zorgen maak om hem. :-\ JOOP! heeft namelijk een ontzettende slechte conditie/longinhoud, dit heeft hij over gehouden aan zijn dubbele longontsteking toen hij 2 weken was. Nu slooft hij zich de hele dag zo uit voor zijn mooie dametje dat hij af en toe helemaal zit te hijgen. :-\ Met in mijn gedachten Cookie van Nel, die door zijn liefde voor zijn meisje Kenzie het leven liet krijg ik het zelf soms Spaans benauwd bij het idee dat dit gebeurd met mijn kereltje ....

Mijn andere zorgenkindje van vandaag, Oilily ....

Ze zit er echt bij of ze een eitje moet gaan leggen, ze heeft een duidelijk knik, haar vleugeltjes hangen wat af maar verder poept ze gewoon, eet ze gewoon en heeft verder nog geen tekenen van legnood.

Ze lijkt het wel fijn te vinden even lekker rustig apart in een kooi, ik vind het nog niet zorgwekkend genoeg om haar warm te gaan zetten, ze is ook nog alert genoeg maar uiteraard hou ik haar goed in de gaten en heb ik mijn moeder toch even op de hoogte gebracht dat ze niet helemaal in orde is vandaag.

Als laatste een foto van Pablo ....

Boos op me omdat ik even naar zijn eitjes wilde kijken en jawel, ik vertelde het al, de eerste is BEVRUCHT. :D

====

Even off-topic ....

Mijn kindertjes lijken allemaal van die vervelende buikgriep te zijn. Ik had vandaag geen poepende en spugende kindertjes meer en vanavond hebben ze ook allemaal hun bordje leeg gegeten en zelf de vlaflip ging er in bij allemaal. :D Thomas zijn gezichtje zit nog helemaal vol met rode spikkeltje en dit heeft ook even de tijd nodig om te genezen. Hij vindt het verschrikkelijk en schaamt zich ervoor wat natuurlijk niet hoeft, ook is hij bang dat ze kinderen hem morgen zullen uitlachen als hij weer naar school gaan. Hopelijk valt dit wel mee voor hem. ;)

Vanavond om kwart voor 7 lagen ze er allemaal in, lekker vroeg maar voor Sanne en Thomas was het door de buikgriep vannacht kwart voor 12 dus kunnen ze mooi bijtanken en morgen weer fit naar school.

Ik wil iedereen bedanken voor de lieve warme berichtjes en beterschapwensen. Ik hoop dat we nu alles hebben gehad en weer lekker kunnen aansterken.

Ik ga nu even lekker op de bank liggen, Ed is werken en pas om half 12 thuis en ik - het was te verwachten na zo'n weekend - heb de migraine voor de deur staan. :-\  Ik zag dat ik nog wat mailtjes en immetjes niet had beantwoord, dit kom ik snel doen maar niet meer vandaag, ik ben helemaal leeg ....

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

bobbie

Geniet maar lekker van de rust om je heen Caroline, dat heb je ondertussen wel verdiend. Lekker met de benen op de bank. ;)

Probeer los te laten wat JOOP! kan gebeuren, zoals je schreef over je angst met het oog op het gebeurde bij Cookie.
Ik snap het wel, maar hij heeft de tijd van zijn leven. Wat wil je nog meer, elke vent wil zich toch lekker uitsloven voor een mooi meisje. ;) Nogmaals, ik snap je wel hoor. :-*

Mooie foto's van mooie vogels, heerlijk zitten genieten. ;D

Groetjes, Nel :)

patty_dordtse valkjes

Heel veel beterschap toegwenst in jullie huisje...
zo heb je niks en zo 4 die ziek zijn...
heel veel beterschap...

ennuh ik denk dat chili gele wangen houd  ;D gok...  ;D

succes met Oilily ....hopelijk word deze ook snel beter als het eitje eruit is

liefs ons
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Paula

Geweldige foto's weer Caroline!
Wat zien ze er allemaal mooi uit!  :-* Geweldig!
Fijn dat alle C-tjes nu lekker bij elkaar kunnen blijven zitten. Scheelt jou ook weer veel werk (wat je overigens fantastisch gedaan hebt!)
Ik meende bij Chance ook inderdaad wildkleur pennetjes te zien, maar we wachten het (ik vol ongeduld :D ) af.
Hopelijk komt bij Oilily alles snel weer goed.

Heerlijk dat iedereen het ergste gehad lijkt hebben. Zo komen jullie allemaal toch weer tot rust.
Die vlekjes bij Thomas? Misschien vinden de kinderen op school het juist wel heel interessant?! Wie weet.

Rust maar lekker uit, dat heb je wel verdiend na zo'n bewogen weekend. Alvast veel sterkte en beterschap voor de migraine. Hopelijk zet het niet echt door.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Larissa

Hey Hey

Ook ik kwam ff wat neer type in je boekje
Schitterende vogeltjes zijn het....en wat een geluk dat de buikgriep weer over is
Jij sterkte met de aan kloppende migrane voor je deur

groetjes Larissa

christa

hey caroline

wat een heerlijke stekelvarkentjes heb je weer!!!

en wens je hoofd veel rust toe.

henig an christa

Jan1988

Hej Carolien!

Vervelend allemaal! Dit jaar voor het eerst echt een goede buikgriep gehad! En wat voelde ik me beroerd zeg!

Dus rust lekker uit met je gezin:)

Ik kom Beau graag snel halen! Maar als jij liever nog even wacht vind ik dat prima! Voor mij zou het uitkomen ergens deze week savond's  tussen half 7 en later... wat jou uitkomt! het weekend word voor mij niks... Heb zelf een zeilwedstrijdje!
En als je het liever hebt word het volgende week!

Ik hoor van je maar neem je rust!
knuffel van Ayo voor jullie en van mij veel Beterschap!