## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Paula

Citaat van: Caroline op 11 april 2010, 15:01:15

ze heeft een paaseitje gegeten en is nu aan een zakje chips bezig!!  ;D ;D
Ik weet het, dit is niet echt eten maar .... ik ben al lang blij dat ze wat eet.  :D ;)

Geeft niets, Caroline. laat Sophy maar lekker dat eten waar ze zin in heeft. Over het algemeen geldt dat het eten waar ze zin in hebben goed verdragen wordt. Daarbij, chips is zout en dat mag ze gerust hebben nu.

Citaat van: Caroline op 11 april 2010, 15:01:15

Als ik het vanavond nog kan opbrengen probeer ik nog even wat foto's te maken van het B en C-nest, anders wordt het morgen.  ;)

Komt helemaal goed! Ik ben benieuwd naar de jongen, hoe ze eruit zien!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

hilde

fijn dat sophy wat eet heeft ze dit toch binnen en dat ze niet meer zo hyperdepiep is 

groetjesssssssss

..Neline..

Gelukkig gaat het nu weer beter met haar! Goed dat ze weer wat gaat eten!  :D

Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

Marian

Hoi Caroline,

Ach die arme Sophie, 't is zo naar als je zo leegloopt :(
Gelukkig is ze iets aan de betere hand nu.
Wat kun je je dan een zorgen maken hè? Is ook voor jou en Ed onrustig en vermoeiend (geweest).

Fijn dat het met je valkenvolk voorspoedig loopt, en wees maar lekker trots op Chance en jezelf ;)

Lieve groetjes en knuffel uit Den Bosch :-*

Hermien

Chippie a YeH! Sophie eet. Inderdaad is het zo dat, wanneer kinderen weer willen gaan snoepen, beterschap nabij is.....en het weekend vóórbij..... ;D

Misschien kun je komende week nog je eigen lichaam tot rust laten komen, Carolien. Je ziet nu zo witjes om je neus en ik geloof dat ik de walle.....eh....wallen onder je ogen zie.

;D   ;D   ;D   ;D

B87

Het klonk inderdaad als een verandering in haar suikers.
Wat fijn dat het nu beter gaat.
Ik at vroeger toen ik ziek was ook alleen chips, dus dat gaat de goede kant op!

Fijn dat ze niet meer zo hyper is en nu even lekker uitzieken hoor! Veel beterschap voor haar!! :-*

Ben ook benieuwd naar de foto's van je kleintjes!

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Gerdy

ik kom ook weer eens in je boekje snuffelen..ik heb een aantal pagina's terug gelezen ..fijn dat het nu met Sophy weer wat beter gaat..

en je hebt ook al diverse nestjes gehad..super.

vanaf nu ga ik je ook weer volgen.

groetjes gerdy

Caroline

Sophytje ligt alweer een anderhalf uurtje lekker in haar bedje te slapen, ze was helemaal op.

Ze heeft nog een beetje gegeten en normaal gedronken.  :D Vandaag maar 1 poepluier, weliswaar dun maar dat kan ook niet als je 2 dagen alleen gedronken hebt.  ;)

Mezelf heb ik verwend met een lekker badje, ik loop inmiddels 37 uur rond zonder te slapen en val bijna om. (ben zelf ook nog steeds aan de diarree)  :P

Foto's gaan het niet worden vandaag, ik ga zo lekker even op de bank liggen en vroeg naar mijn "nieuwe" bedje.  :D

Nog even een paar leuke nieuwtjes:

* Chance heeft de hele dag bij de andere C-tjes gezeten - ik wist immers niet wanneer ik weer thuis zou komen uit het ziekenhuis dus had hem in het blok gelaten - en hij/zij heeft alle pennetjes nog.  :D Waarom de ouders in die paar dagen zoveel geplukt hebben en daarna niet meer .... ik sta voor een raadsel. ??? Cairo, Chucky en Chili hebben ze ook verder met rust gelaten.  :D

* Bij Pablo & Coco vond ik vanmorgen het tweede eitje. :) En het eerste eitje - het is nog pril - maar volgens mij is het bevrucht.  :D

* Armani & Princess hebben dus nadat ik hen betrapte op een wip hun blok terug gekregen en sinds vandaag zit Princess bijna de hele dag in het blok, volgens mij zit er hier ook een eitje aan te komen.  :P

Verder maken de B-tjes het goed, eten zelf en blijven goed op gewicht. Ze hebben even 2-3 daagjes wat minder aandacht gehad maar ik zal ze morgen even lekker verwennen en een extra kroelbeurtje geven.  ;)

Manon, Sadjad en Jan, als Sophy weer helemaal lekker in haar velletje zit stuur ik jullie even een immetje om een afspraak te maken wanneer je jullie nieuwe huisgenootjes kunnen komen halen.  ;D

Nogmaals wil ik iedereen bedanken voor het meeleven met Sophy, erg fijn, ik heb me even echte zorgen gemaakt  :-\ en dan is het fijn om dit even te delen, gelukkig is het ergste nu weer voorbij en kan ze hoop ik snel weer opknappen.  :)

Voor straks trusten, dikke

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Fijn dat het de goede kant weer opgaat met Sophy.
Jij ook beterschap en vooral heeeeeel lekker slapen straks!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Paauwtje

Wat een verhaal weer gelukkig gaat het nu beter.

Groet,

Erik
Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer

Paula

Langzaam maar zeker komt het helemaal goed en morgen zal Sophy al een stuk beter zijn. Gelukkig maar.

Wat fijn dat de C-tjes allemaal in de nestkast hebben kunnen zitten zonder nare gevolgen. Ook bij hun komt het helemaal goed.
Die Armani & Princess; zou het er dan toch van komen?!
Succes met Pablo & Coco!

Nog even en het wordt weer wat rustiger als de B-tjes weggaan.

Voor dadelijk: slaap lekker in je 'nieuwe' bedje. Hopelijk ben je morgen een stuk 'bij' geslapen en wat 'lekker' uitgerust.

..Neline..

:o 37 uur al wakker  :o Weinig slaap en zorgen over je dochtertje.. Poeh, jij moet wel helemaal gesloopt zijn nu.
Lekker vroeg naar bed gaan hoor. Je hebt een hoop in te halen  ;)

Slaap lekker!

Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

Caroline

Helaas .... nog geen nachtrust voor mij ....  :-\ :'( :-X

Thomas van 7 komt net naar beneden gesneld, zijn buikje doet pijn, hij is ziek moet overgeven .... haalt maar net het toilet met mij achter zich aan gerend.  :-X

Ook het buikgriepje??

Wat me nu zorgen baart is zijn gezicht.  :o Het zit helemaal vol met vlekjes, vlekjes die ik met een glas niet weg kan drukken.  :-\

Wetend waar dit op kan duiden bel ik toch voor advies maar even de huisartsenpost ....  ???

En ja wel hoor, na overleg met de arts wat ik moet doen, wil de arts Thomas niet tot morgenochtend laten wachten maar vanavond nog zien.  :-X

Over 20 minuten rij ik hier weg en ga ik voor de derde keer dit weekend naar de huisartsenpost.  ::)

Het zit me niet mee ....  :'(

Thomas lijkt verder niet echt ziek, heeft alleen een beetje buikpijn zo zegt hij en geen koorts maar ze willen hem toch zien.

Wordt vervolgd ....

PS. Sophy slaapt nog als een roosje.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Esther*

Sterkte!!!!
Hopelijk is er niks aan de hand en ben je snel terug.

gr Esther

Paula

Verdorie Caroline, het zit jullie echt niet mee op het moment!  :(  Verdikkeme!!
Sterkte en hopelijk valt het toch nog mee.
Succes en beterschap ... ja, voor allemaal eigenlijk!