## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline



* Jim & Ashley *




Jim is een cinnamon lutino bleekmasker MAN split bont kansplit opaline, van anderhalf jaar oud.
Ashley is een clearpied cinnamon opaline witmasker POP met enkele foute veertjes, 3 maanden oud.

Ik heb Jim & Ashley samen gezet in een kweekkooi in de hoop dat het een koppeltje gaat worden. ;) Zij kunnen dan als ze in december een blok krijgen div. variateiten (bonte) witmasker en (bonte) bleekmaskertjes krijgen, zou wel leuk zijn dus. 8)


Jim een volle zus van Nina Ricci in het vorige berichtje, dezelfde mutatie ook maar dan zonder pareltjes. :D Bij Jim zie je ook al goed het cinnamon doorkomen. :)


Jim :-*


Jim


Ashley werd hier geboren, een dochter van Amor & Diégah. ;)


Ashley heeft maar 3 grijze veertjes.


Ashley ;D ;D


Ashley


De enige grijze veertjes. ;)


Ashley & Jim


Ashley & Jim


Samen opgestapt om naar de kooi te gaan. ;D


Ze hebben het wel gezellig saampies maar zijn nog niet héééél close maar Ashley is ook nog erg jong dus kan altijd nog. :)

====

Tot zo met het alweer laatste deel van JOOP! & Juicy. ;)




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

☺ Pita ☺

Geweldige foto's weer Caroline :D
Enne dat zal wel klikken hoor tussen Ashley & Jim komt wel goed :D

Paula

Zo, dat is even een up-date! We zijn helemaal bij nu.

Fijn dat het zo goed gaat met Chance en dat hij/zij en zijn pleegbrusjes niet meer geplukt zijn. Hopelijk zet dit goede gedrag voort!

Je ziet dat Beau jonger is dan Buddy en Nikki (Bianco). Hij heeft echt nog een 'baby face'. Maar wat zijn ze mooi geworden.

Ook de andere vogels zien er goed uit! Mooi hoor en hele mooie foto's!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Caroline



* JOOP! & Juicy *




JOOP! Is een getekend wildkleur MAN, van 2 jaar oud.
Juicy is een opaline geelwang wildkleur POP split bont, van 10 weekjes.

JOOP! is mijn gehandicapte kereltje die een hele zware start heeft gehad en weinig overlevingskansen had, amper 2 weken oud. Voor het volledige verhaal zie de eerste pagina van mijn dagboekje voor de link. ;) Hij redde het en leid een fijn leventje, heeft alleen weinig conditie en longinhoud en om die reden mag hij ook geen jongen krijgen/groot brengen. Daarom was ik blij dat hij een platonische relatie kreeg met Jim, een ander kereltje. Helaas, Jim werd hetero en maakte alle poppetjes het hof, om die reden kreeg hij ook Ashley als popje.
JOOP! bleef alleen achter in de kooi met 5 blijvende vrijgezelle poppetjes. Ik hoopte dat hij hier ergens aansluiting bij zou vinden maar helaas, hoe goed hij ook zijn best deed, geen één popje zag iets in hem, en ik, ik zag mijn kereltje wat toch wel een heel speciaal plekje in mijn hartje heeft weg kwijnen van eenzaamheid. :-\

Totdat mijn eerste geelwangetjes werden geboren, 2 dochtertjes van Giorgio & Anaïs. Door reversed crossing over viel bij Juicy het cinnamon weg, daardoor werd zij een gepareld wildkleurtje met gele wangetjes, iets wat je toch nog niet zo vaak ziet. Eigenlijk wilde ik geen geelwangetje houden, ze broeden immers meestal niet zelf de eitjes uit en verzorgen ook hun jongen niet. :-\

Maar .... als ik haar nu zou koppelen aan JOOP! ::) Dan kon ik mijn eerst gekweekte geelwangetje houden en mijn JOOP! zou misschien wel de vrouw van zijn leven krijgen. ;)

Of het echt een koppeltjes gaat worden weet ik nog niet, Juicy is nog erg jong maar op dit moment hebben ze het super gezellig, ze doen alles saampies en ik betrap ze steeds als ze samen zitten te kroelen, zo lieffff!!!! Kortom, ik ben blij dat ik deze keuze heb gemaakt. :)


JOOP! is een zoon van Amor & Diégah.


JOOP!


Juicy is een dochter van Giorgio & Anaïs, dus een zus van Cairo, Chucky en Chili. Zij kunnen dezelfde mutatie worden als Juicy. ;)


Juicy


Juicy :-*


JOOP! & Juicy


JOOP! & Juicy


Samen terug naar de kooi, JOOP! doet even stoer voor zijn meisje. ;D ;D


Juicy snapt daar nog niks van. 8)




Ze zijn wel lief samen, toch?? :-*

====

Zo .... dat waren ze dan, mijn jongen van het moment en mijn geelwangetjes en bleekmaskertjes samen met hun partners. ;)

Ik hoop dat jullie genoten hebben, van de week komt er een serie aan met witmaskertjes ....

* albinootjes Noa, Eros en Vlinder
* cinnamon bonte Chica
* getekende cinnamon witmasker Princess en Jádore
* cinnamon opaline bonte witmasker Perle
* opaline bonte witmasker Queenie
* bonte witmasker Unique
* getekende witmasker Kouros
* cinnamon opaline witmasker Pablo

Leuk om die eens allemaal in de schijnwerpers te plaatsen. 8)

Voor straks allemaal lekker slapen, ik ga nog even de jongen wegen en Beau pap geven.

Chance zit al lekker in zijn reiskoffertje met een heerlijk gevuld kropje. :-*




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

☺ Pita ☺

Hahahaha die Joop kijkt gewoon verliefd naar der :D
Leuk hoor...

♪ Marlies


hilde

heb weer genoten van al de fotoooooosssssssssss

en fijn dat het nog goed gaat met chance


groetjessssss

amazingleeuwtje

Heeeeeerlijke foto's Caroline, het zijn beauty's stuk voor stuk ;D :-*.. Moest ff snel kijken hoor voor ik ga werken ;).. En helemaal toppie dat het met Chance nu ook goed gaat. ;D

Liefs Syl

Ida

Hi Caroline,

Even snel op mijn werk de foto's bekeken. Kijk vanavond nog een keer uitgebreid !
Wat een prachtige valkjes heb je toch, ik ben heel blij dat het met Chance zo goed gaat  ;D
Heerlijk hoor om ze zo allemaal weer eens te zien, super.
veel plezier vandaag, ga nu snel aan het werk........ :P

groetjes Ida

Paauwtje

Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer

..Neline..

hele leuke foto's!!

JOOP! en Juicy.. zoo lief  :-* :-*
Ashley is mooi zeg  :)


Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

Marian

Hoi Caroline,

Wat heb je toch prachtige valkjes!! Dat cinnamon wat 'doorkomt' vind ik prachtig om te zien 8)
En gelukkig gaat het zo met Chance goed, tevens blijven hopen dat het plukken tot een minimum  blijft beperkt bij de anderen.
Lekker voor Joop en Juicy, zo saampjes.

Groetjes uit Den Bosch ;)

Anke

Hoi Caroline,
Wat een leuke foto's heb je geplaatst van je knappe valkjes :)
Ik hoop voor je dat ze inderdaad gaan koppelen!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Jan1988

6 april 2010, 22:54:22 #8413 Last Edit: 12 september 2012, 20:16:38 by piet1960
Echt




Raymond

Weer een heerlijk fotobad voor het slapen gaan Caroline!
Je boft maar met zulke mooie valkjes!

Groetjes!!


Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje