## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

☺ Pita ☺

Ach wat sneu van het donsje :( maar idd beter nu dan later...
Groeien de andere donsjes goed? :)

Adem69

Citaat van: Caroline op 25 maart 2010, 08:54:39


Hoi Adem ....

je hebt geen eigen boekje daarom wil ik je in mijn dagboekje van harte feliciteren met je verjaardag!!

Een fijne dag samen met je gezin en uiteraard .... Rocky.  ;)




Hoi Caroline,
Wat ontzettend leuk en lief van je dat je ondanks al je drukte ook nog aan mijn verjaardag denkt, hartstikke bedankt.
Groetjes van ons allen en een knuffel van Rocky  :-*


Dierenfreackske




Hermien

Binky and brothers komen je een welverdiende opkikkerknuffel brengen. Het zal inderdaad wel een dubbel gevoel geven: verdrietig omdat het donsje het niet gered heeft, blij omdat het een lijdensweg bespaard gebleven is.....

                                    :-*  :-*  :-*  :-*

♪ Marlies

Blijft vervelend om mee te maken, maar inderdaad beter nu dan als zo'n beestje al een paar weken is. :-\


Anke

Hoi Caroline,
Ach wat sneu dat het donsje in het ei is gestorven :'(
Gelukkig grijpt de natuur ook zelf in en laat een valkje dat geen volwaardig leven had kunnen leiden niet geboren worden.
Het blijft altijd naar om zo'n donsje in het ei aan te treffen.
Sterkte :-* :-* :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline



Dank je wel voor jullie lieve berichtjes.  :-* :-* :-*

Ik zal mogelijk wat minder online zijn - sowieso vandaag - want ik heb verschrikkelijke zenuwenpijn aan mijn aangezicht.  :'(

Sommige kunnen het zich misschien nog herinneren, tijdens de bevalling van Sophy, 2 1/2 jaar geleden, kreeg ik gordelroos in mijn gezicht. Gordelroos is een soort ontstoken zenuwenknoop, ik had dit in de linkerhelft van mijn gezicht. Verschrikkelijke pijnen heb ik gehad, gekropen over de grond heb ik, tegen zenuwenpijn is nagenoeg geen pijnstilling in te nemen. Tot over maat van ramp kreeg ik er postherpetisch pijn syndroom achteraan, een zenuwenpijn die lang kan aanhouden ook als de gordelroos al lang over is en korte tijd later zelfs een gedeeltelijke tijdelijke aangezichtsverlamming. :-\

Uiteindelijk na maanden is het allemaal over gegaan, alleen de betreffende zenuwenknoop blijft een zwakke plek van me. Bij een verminderde weerstand door een griepje, tijdens stress situaties, hormonaal, dus tijdens mijn menstruatie of als ik gewoon teveel hooi op mijn vorkje heb gepakt steekt de zenuwenknoop weer even zijn koppie op. Regelmatig heb ik even een flinke zenuwenpijn in mijn linker onderkaak, de plek waar de gordelroos zich had gevestigd, soms alleen maar jeuk, 1 keer heb ik weer een uitbraak van enkele weken gehad en ook weer medicatie voor de gordelroos moeten slikken en af en toe heb ik enkele dagen even flinke kaakpijn. Het lijkt op kiespijn maar dan tig keer erger en het is niet te verdoven, geen enkele pijnstiller verzacht ook maar enigszins de pijn. Het enige was een beetje de pijn verzwakt is er niet aan denken, afleiding dus maar de pijn is zo doordringend dat dit haast onmogelijk is.

Omdat je ogen ook op deze zenuwenknoop zit, wordt de zenuwknoop extra geïrriteerd door lezen, tv kijken en computeren, ook praten en autorijden maakt het erger wat betekend dat je bijna niks kunt doen zonder dat het onthoudbaar wordt.

Gisteren was er nog helemaal niks aan de hand, vanmorgen werd ik om half 6 wakker met een pijnlijke kaak en een paar uur later had ik een flinke zenuwenpijn die sindsdien niet meer weg is geweest. Ik hoop dat het morgen of uiterst over enkele dagen weer over is want de angst voor weer een uitbraak is er altijd.

Het forum en schrijven in mijn boekje is mijn uitlaatklep, dit is voor mij ontspanning, uitgerekend nu kan ik niet langer dan 5 minuten per half uur achter de laptop zitten.

Ik wil niet zielig of klagerig over komen maar voel me echt <piep> op het moment en ben dan ook wel en beetje verdrietig en teleurgesteld in mijn eigen lichaam. 

Ik probeer jullie en met name de toekomstige baasjes zo goed mogelijk op de hoogte te houden, uiteraard ook met foto's maar kan op dit moment nog even helemaal niet zeggen hoe het gaat verlopen.

Dus hopelijk tot gauw. ;)




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Jeetje wat is het toch vervelend dat als je even te druk ben, of minder weerstand hebt, direct van deze helse pijnen krijgt in je kaak en gezicht  :-\

tuurlijk begrijpen we dat je nu wat minder online bent.... tig keer erger dan kiespijn en met geen medicijn te bestrijden.... jeetje meis dat is niet niks.... kiespijn is al erg dat als je het goed hebt,je al bijna op je kop staat van de pijn!

Ik wens je heel veel beterschap en dat de pijn maar snel minder wordt.

Liefs Manon  :-*

♪ Marlies

Beterschap !! Kl :censuur te dat dit elke keer weer de kop op steekt.

Hopelijk ben je er weer snel van af.

Groetjessssssss ;)


Adem69


Anke

Hoi Caroline,
Nee he..... niet weer die zenuwknoop :'( :'(
Heel veel sterkte hoor :-* :-* :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes


Bello

Caroline

een knuffie van

Bello Yeentje Catka en Doki

en van ons natuurlijk

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel