## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline

Citaat van: Ida op 28 februari 2010, 15:51:19
Deze is speciaal voor jou  !





Dank je, Ida, superfoto van Rico (Valentijntje van het V-nest  ;) )

Echt heel erg mooi, hij is opgeslagen.  ;)

Dikke kus voor Rico.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Verder ben ik iedereen even dankbaar maar het zijn gewoon teveel berichtjes om omstebeurt te beantwoorden/bedanken.  :-[

Bedankt voor alle lieve berichtjes om me sterkte te wensen met Birdy, alle complimentjes over de foto's van de A-tjes en de B-tjes en uiteraard ook alle felicitaties voor het bevruchte eitje en alle andere lieve woorden.  :-* :-* :-*

Nog een leuk nieuwtje .... eitje 5 van Armani & Princess was net als eitje 4 OOK bevrucht.  :D

Alpha, Ayo en Amore zijn vanmorgen verhuisd en wonen nu samen met Vlindertje, hopelijk leren ze nu hoe ze moeten eten.

De B-tjes worden al echte stekelvarkentjes, Bianco krijgt cinnamon op beide vleugeltjes, lijk best symmetrisch te worden.  :D

Op Bubby en Beau zie ik nog helemaal geen grijze veertjes/pennetjes doorkomen, zij zouden wel eens Clear pied kunnen worden. Helemaal geel dus.  ;D

Ik ga even een uurtje liggen, heb verschikkelijke spanningshoofdpijn (geen echte migraine) ik kom later nog even terug online.  ;)

Tot laterzzzzzzz ....



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi , yess...eitje 4 en 5 van A&P bevrucht ook, super hoor! Gefeliciteerd hoor! Fijn dat de A-tjes ook al verhuisd zijn naar een andere kooi,  hopelijk voel jij je ook snel weer beter he, grtjs. Ann



Zyra

Jemig wat een pech heb jij met de auto zeg :( daar zou je toch ziek van worden!  gelukkig is er niks gebeurd met het reservewiel dat onder je auto vandaan klapte, hadden grote ongelukken door kunnen komen.. gelukkig is dit nu opgelost :)

Gefeliciteerd met eitje 5 dat ook bevrucht is ;D ben heel benieuwd naar de 2 jongen van Armani en Princess :) dit wordt het c-nest begrijp ik?

en wat gaaf een clear pied! ik heb ze nog nooit in het echt gezien en vindt ze op de foto's allemaal zo gaaf :D net een gelige albino ;D


Veel sterkte met je hoofdpijn, weet hoe erg dat kan wezen, niet te lang naar beeldschermpje turen wil nog wel eens helpen :-*

Groetjes Dees

Caroline



YES .... vanmorgen weer een eitje bij Giorgio & Anaïs, de ouders van het A-nest dus .... weer kans op (bonte) geelwangetjes.  :D :D

Het eerste eitje van de volgende ronde en tevens het laatste nest dit kweekseizoen voor hen.  ;)

Pablo & Coco hebben volop interesse in het blok en verwacht hier dan ook snel een eitje, hun eerste van dit kweekseizoen.  :D

De A-tjes zitten nu bij Vlindertje in de kooi vaker op de voerbakken en ik zie ze dan zaadjes pellen, nog wel heel ongecontroleerd maar het begin is er.  ;)

De B-tjes doen het ook nog steeds goed, Buddy, het enige donsje wat normaal uit het ei kwam blijft kleiner en wat achter op de rest maar ik schreef ook al eerder .... de donsjes die ik uit het eitje moest helpen, inclusief Birdy, waren allemaal ontzettend groot.  :o Mogelijk was dit ook de reden dat ze zich vastdraaide in het ei en de draai niet verkonden maken om zich los te tikken.
Ondanks dat Buddy kleiner blijft ontwikkeld het verder wel gewoon en komt het lekker in de stekeltjes te zitten en wordt volgens mij net als Beau ook een Clearpied.  :D

Het is hier wat onrustig, ik ben ook zelf wat onrustig (wordt tijd dat de zon langer gaat schijnen  ::) ) Ed is 2 middagdiensten werken en pas om half 12 's avonds thuis, dus moet ik overal (streetdance, zwemles en voetbaltraining) naar toe en alle kinderen meenemen  :-\  .... foto's zullen dus moeten wachten tot het weekend denk ik, helaas.  :-\

Fijn dag iedereen en tot laterzzzzzzzz.  8)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

gefeliciteerd met de eitjes ...

ben benieuwd of er weer een mooi wangetje tussen zit.


succes met de drukte van de sport van je kindjes  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Kimm

leuk nog een eitje  :D spannend wat daar weer uit gaat komen ;)

ik wil ook graag weer zon hoor hier :)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

amazingleeuwtje

Gaaaaf Caroline gefeliciteerd zou weer leuk zijn dat er geelwangetjes gaan komen...
Succes met het heen en weer vliegen de komende 2 dagen ;)

Liefs Sylvia

bobbie

Hoi hoi,

Als ik onrustig, verdrietig of down ben, merk ik dat ook aan de vogels. Die voelen dat echt aan.

Succes de komende dagen met het heen en weer vliegen van hot naar her. :-X ::) Hopelijk laat de auto je niet in de steek. :o :-X

Gefeli met het nieuwe eitje. :D
Fijn dat het met de B-tjes goed gaat. 8)

Groetjes, Nel :)

☺ Pita ☺

Heeej ome georgio doet zijn best weer he?
Zullen wel weer knapperts worden hoor , zit in de familie :P
Enne niet te veel stressen niet goed voor het koppie.
Jij moet eens meer gaan denken wat vandaag niet klaar komt komt morgen wel ;)
Groetjes Petra.

*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd met het eitje van G&A  !!  :D
Op naar meer eitjes natuurlijk. 
Heb je over een aantal weken weer wat om naar te turen.  :D

Pfffff,je hebt anders ook wat af te lopen met de kids.  :o
Maar je kids plezier zien hebben met wat ze doen is ook wel weer iets leuks om naar te kijken.  :D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Caroline ... wat leuyk dat G&A het weer zien zitten, hopelijk komen er nog een paar eitjes en zijn ze bevrucht.
Gefeliciteerd, op naar de volgende hoor! Grtjs. Ann  :D :D :D



Landiej

Nog meer geelwangen! :D Het blijft maar komen daar bij jou. Af en toe vraag ik me af of je nog wel een moment rust hebt met al je valkjes en kindjes met al hun activiteiten ::)
Nu jezelf nog even goed inwrijven dat het niet de bedoeling is dat je wéér een geelwangetje zelf gaat houden hè ;)

Marian

Hoi Caroline,

Val hier weer ff je boekje binnen..
Gaaf dat er weer geelwangetjes gaan komen! :D
Vervelend van de spanningshoofdpijn meid, met een druk gezin, bezige hobby en vast nog meer, zal het niet altijd lukken een goede balans te vinden. En ff 'de boel de boel' laten past niet altijd en wellicht moeilijk om aan toe te geven... al is het soms wel een uitkomst ;)

Ik wil je vast een fijn weekend toewensen,
liefs Marian en kroeltje van Indy :-* en Jasmijn :-*


Caroline



Even mijn neus hier laten zien hoor ....

Ik heb eigenlijk niet zo heel erg veel nieuws op het moment.  ::) Alles gaat zijn gangetje, geen bijzonderheden, gewoon lekker relaxt eigenlijk.  ;) Wat de valkjes betreft.  8)

* In de huiskamer heerst een rust onder de valkjes, de koppeltjes die de afgelopen maanden één of meerdere nestjes hadden - Amor & Diégah, Eros, Van Gils & Perle en Unique & Queenie - zijn flink in de rui daarnaast ook de nog vrijgezelle jonge dames Naomi van april en Nina van mei vorig jaar in hun eerste grote rui en het resultaat is, dat 2 x stofzuigen nog niet voldoende is.  :-[

JOOP! mist zijn kereltje Jim die hij een aantal maanden geleden verloor omdat die toch besloot hetro te worden en die nu samen woont met Ashley in de kweekkamer. JOOP! heeft helemaal geen maatje verder in de vrijgezelle/kneusjeskooi en hij zit regelmatig met zijn ziel onder zijn arm/vleugel.  :P Ik hoop zo dat er een klik is tussen hem en Juicy - het geelwangetje wat hier blijft wonen - dan kunnen zij saampies oud worden.  ;)

====

* Dior, het Belgische geelwang bronze fallow mannetje is ook flink in de rui en je ziet hem mooier worden.  :D Als hij helemaal in de nieuwe veren zit zal ik weer eens foto's maken, uiteraard ook van Naomi en Nina Ricci.  ;)
Dior is heel erg close met Cartier en ik ben heel erg benieuwd hoe het zal verlopen als zij in september een blok krijgen.  :)

* Jim & Ashley doen veel samen (slapen, spelen met speeltje en eten) maar echt kroelen heb ik ze nog niet zien doen. Wel gaat regelmatig Ashley - pas 10 weken oud - tegen Jim bedelen waarop hij haar aankijkt zo van ???

* Giorgio & Anaïs nemen hun taken weer erg serieus, beiden broeden weer vol overgave op hun eerste eitje van dit volgende nest en ik verwacht morgen wel het tweede eitje.  :D

* Kouros & Lou Lou zijn nu vaker uit het blok waardoor ik de 3 B-tjes lekker af en toe even kan pakken.  ;) Bianco is een mooi getekend cinnamon witmaskertje, helaas met 2 grijze staartveertjes had ik gezien maar .... hij of zij is wel prachtig symmetrisch, zelfs de foute veertjes.  :P
Buddy en Beau, beide op dezelfde dag geboren, zijn tot nu toe CLear pied. Wat betekend bont maar ZO bont dat er geen grijs meer in zit. Ik heb nog geen enkel grijs pennetje/veertje bij allebei kunnen ontdekken wat betekend dat ze helemaal geel worden.  8)

* Pablo & Coco zijn helemaal gelukkig met blok maar Coco heeft vannacht nog gewoon op stok geslapen wat betekend dat er nog geen eitje aan zit te komen.  ;)

* Armani & Princess hebben dus van de 5 eitjes maar 2 bevrucht. Hopelijk komen ze allebei uit, alleen is ook maar alleen.  ;)

* Alpha en Ayo doen het goed op 1 x pap en na het weekend stop ik ook met deze ene keer. Amore heeft nog echt 2 1/2 papmaaltijd nodig.  :)

Ik probeer het weekend zeker foto's te maken.

Nu ga ik gauw .... Sanne en Thomas zijn beide bij een vriend(innet)je spelen en moet ik gaan halen.

Tot laterzzzzzzz!!!!

PS. bedankt iedereeen weer voor de leuke berichtjes.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.