## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Anke

Hoi Caroline,
Wahhaha ken je die mop van die mensen die naar de hondenshow gingen... ze gingen niet ;D ;D ;D

Wat zeiden ze op school vanmorgen??
Ik wens jouw en Sanne veel plezier zaterdag bij de hondenshow!!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Caroline, heel veel plezier morgen in de hondenshow en ook voor Sanne, grtjs. Ann

amazingleeuwtje

Hoi Caroline,

ffies snel Sanne en jou hele fijne dag wensen :-*.. ik moet ook rennen nu ga Mike drillen ;D ;D ;D..

Liefs Syl

*Manon*

Hahahahaha Caroline... als ik jouw was zou ik de mop vanAnke op school vertellen  :P :P :P

Gelukkig kwam je er op tijd achter, je zult er maar aankomen en er is niemand te bekennen.... gelukkig heb je op tijd het licht gezien  ;)

Hopelijk vermaken jullie je vandaag samen heerlijk..... lekker he met je dochter op pad om leuke dingen te doen  :D :D :D

Liefs Manon

Dierenfreackske

Heeeey, maak er een leuke dag van samen met Sanne naar de hondenshow, grtjs. Ann

Jan1988

Hoi Caroline

Hoe gaat het met het A nestje

Ben zo benieuwd!

Groetjes

Anja

Heb eens even zitten te genieten van je foto's. Spannend het A nest. Je staat te trappelen tot de wangetjes door gaan komen. Nou meis ik duim voor je dat er gele wangetjes tussen zitten.

Liefs,

Anja

*Manon*

Lentemorgen

O jee... Hopelijk valt het mee!
Wat het ook is, ontzettend veel sterkte!

Caroline

Heel erg verdrietig nieuws ....

Wat een leuke dag samen met mijn oudste dochter had moeten zijn begon met een nachtmerrie.  :'( :'(

Vanmorgen voor we vertrokken moesten uiteraard eerst de valkjes verzorgd worden.  :)

Bij het aandoen van de truelight-lampen (er brandt sowieso 's nachts 1 peertje) zag ik dat er wat paniek was geweest in de 2 kooien van de jongen, niet zwaar maar toch hier en daar een bakje scheef, veel voer op de grond en hier en daar de beukensnippers flink verschoven, niks verontrustend dacht ik tot ....  :o :o :o

Mijn hart stond even stil!!!!

In de zwarte kooi lag op de bodem met haar nekje in een vreemde houding mijn mooie lieve meisje Zippo dood, gewoon dood ....

:'( :'( :'(

Niet ziek, niet gewond, niks waarmee of waaraan ik haar kon helpen, nee dood ....

Ik heb me omgedraaid, ben nog een keer gaan kijken, ben weer naar de huiskamer gegaan en weer terug gaan kijken maar ik zag het echt goed, ze was er echt niet meer.  :'( :'( :'(

Gisterenavond hoefde ze zelfs al bijna geen pap meer, vandaag precies 6 weken oud, ze mocht bijna verhuizen naar Marjolein een meisje van 12 jaar (als ik me niet vergis  ::) ) om daar een fijn leventje te krijgen bij een ander valkje en zo maar door een paniek, een stomme paniek zal dit niet doorgaan.  :'( :'( :'(

Het enige wat ik aan haar kon zien was een beschadigd neusje en haar nekje die in een niet natuurlijke houding lag. Gisterenavond rond 23.00 uur woog ze over de 90 gram voor het eerst, haar veertjes waren flink aan het groeien, ze was zo mooi ....

Bij haar en Zoëy, Zaza en Zora in de kooi was 1 voerbakje van de tralies gestoten, zal ze hiervan geschrokken zijn en in blinde angst tegen de tralies zijn gevlogen?? Ik zal het nooit weten. Maar met haar neusje heeft ze een flinke klap gemaakt tegen de tralies.  :-\

Ik heb vanmorgen al gebeld met Peggy, zij was mijn tussenpersoon tussen Marjolein en mij. Peggy zal de ouders van Marjolein op de hoogte brengen, zodat zij hun dochter het met eigen woorden konden vertellen.  :-\

Dit voelt zo < piep > niet kunnen (ver)zorgen, niets meer kunnen doen .... ik voel me de hele dag zo .... verschrikkelijk, ik heb er gewoon echt geen woorden voor ....

Rust zacht, mooie lieve Zippo.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Met verbijstering lees ik je bericht!!!

Ik ben er helemaal stil van.... wat verschrikkelijk!
Arme zippo, arme jij en arme Marjolein...  :'( :'(

Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies... jeetje wat een gemis  :-\
Ik heb er eigenlijk geen woorden voor.... dit verwacht je toch niet!!

:-* :-* Rust zacht lieve mooie Zippo  :-* :-* :-*

patty_dordtse valkjes

:'(
Ach gossie wat zal jij geschrokken zijn zeg.
Ik vind het heel erg voor jouw en ook voor Marjolein

Ik weet dat een valkje niet te vervangen is maar ze zal het misschien wel snappen maar toch ook de vele verdrietjes ervaren.

Ik stuur je een pbtje en mss begrijp je mij dan beter

iedergeval heel veel sterkte ermee...

jij kon er niks aan doen onthoud dat goed

:-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Caroline

Ik vergeet helemaal te vertellen (voor de andere toekomstige baasjes).  ::)

Mijn eigen Vlindertje heeft een middelmaat veertje gebroken en hier en daar wat bloeddruppeltjes tegenaan gespetterd maar verder zijn Rocky(Xenox), Xante, Ashley(Xoe), Jaylin(Xion), Zilver, Zoëy, Zaza en (nog een) Rocky (Zora) er allemaal zonder "kleerschuren" vanaf gekomen.

Ik denk echt dat Zippo flinke pech heeft gehad, een onverwachte vlucht. Op deze leeftijd zijn ze nog zo onhandig.  :-\

Het was niet eens zo'n groot bakje wat was gevallen, een kleine (6cm) RVS bakje met grit. Maar, tuurlijk kun je hier flink van schrikken .....

====

Ik heb net de valkjes gewogen en verzorgd en ik krijg gewoon een rilling als ik mijn kweekkamertje binnen loop.  :(

Nestgenootjes Zilver, Zoëy en Zaza gaan het vandaag zonder pap proberen.

Kleine Zora gaat het morgen op 1 x pap proberen.

Xenox en Xante mogen vanaf vandaag verhuizen, morgen tussen 16.00 - 17.00 uur vertekt Xenox dan Rocky naar zijn nieuwe baasjes, Adem en zijn gezin.  :D

====

Jan, de A-tjes maken het super!!!!  :D

====

Kouros & Lou Lou hebben 5 bevruchte eitjes, 4 van hun zelf, 1 pleegeitje van Amor & Diégah.  :D

Als alles goed mag gaan, zal Marjolein één van deze jongen uit gaan kiezen. Kan ze eerst nog even het verdriet om Zippo een plekje geven.

====

Mijn dag met Sanne was ondanks dat hij verschrikkelijk begon super gezellig!!!!

We hebben echt genoten saampies.  :)

Bedankt voor de lieve worden.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

jeetje meid wat een verschrikkelijk nieuws  :'(

Gelukkig hebben jullie een fijn verzetje gehad vandaag.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!