## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

smiley

Hallo Caroline

Ik vind het zo rot voor je dat dit kleine zo gewenste valkje niet mocht blijven  :'( :'( :'(
Het blijft toch raar dat dit kleintje te vroeg uit het ei kwam 16 dagen is te pril .
Ik duim ook mee dat het de volgende keer bij dit koppel wel goed mag aan ..
Veel sterkte met het verwerken van dit verlies ,je hebt alles gedaan wat je kon doen  :-[ :-[

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Caroline

Mag ik jullie voorstellen!!!!

* Xante *

Xante = Blond in het Grieks, vond ik wel toepasselijk.  :D

Vanmiddag toen ik thuis kwam van de kinderen van school halen, vond ik in het blok bij Amor & Diégah een klein wit donsje.  ;D Weer een kansje op een getekend witmasker mannetje voor mijn Nina Ricci.  ;)

Wat een hel was het trouwens op de weg, het had hier en flink gesneeuwd en precies het uur dat ik door Veghel heen reed naar de beide scholen van de kinderen was het aan het ijzelen.  :o Echt verschrikkelijk.  :o

Dit mooie witte donsje is een eigen kindje van Amor & Diégah en heeft zijn of haar kropje inmiddels al vol.  :D

Zoals de meeste wel weten had ik het eerste eitje van Amor & Diégah bij Giorgio & Anaïs gelegd en hier is gisteren Xenox uit gekomen.  :D

Nu Giorgio of Anaïs gisteren hun eigen eitje met daarin Yindee verder hebben opengemaakt nadat Yindee al barstjes had getikt, durf ik ze geen pleegeitje meer te geven en dit zou betekenen dat ze Xenox alleen zouden moeten groot brengen. Nu verzorgen ze Xenox super dus dat is wel fijn om te weten maar een donsje doet het gewoon veel beter als het op groeit tussen broertjes en zusjes, daarom heb ik nadat Xante was opgedroogd en te eten had gekregen, Xenox weggehaald bij Giorgio & Anaïs (zielig .... ja, ik weet het  :-[ ) terug bij zijn eigen ouders (Amor & Diégah) en broertje/zusje Xante gelegd. Dit leek mij gewoon het beste, vaak vinden ouders 1 jong niet de moeite waard en veerwaarlozen het of gaan het plukken omdat ze een nieuw nestje willen. Tuurlijk kan ik het even aankijken en gaat het niet, dan Xenox verplaatsen maar ik heb in deze gekozen in het belang van het donsje en ik vond dat ik beter nu kon verhuizen dan over bijv. 2 weken.

Als troost mogen Giorgio & Anaïs wel het blok houden en het nog een ronde proberen. Misschien hebben ze met hun tweede nestje meer geluk.  :D

Xante & Xenox

Morgen heb ik nog een paar fotootjes.  ;)

Morgen schrijf ik tevens een im of mailtje naar de mensen die op de reserveringlijst staan voor een U-tje .... ik ga nu net pas zitten na een hektische dag van veel op en neer gerij op spiegelgladde wegen en heb eerlijk gezegd niet meer de puf om nu nog na te denken.  :-[ Sorry.  ::)

Alle U-tjes, V-tjes, W-tjes en X-jes maken het goed, alleen de lieve V-tjes zijn nagenoeg helemaal kaal.  >:( Echt verschrikkelijk ....  :'(

Volgend weekend, dus niet nu maar het kerstweekend zijn ze 4 weken, dan gaan ze gelijk apart en pa en ma verhuizen dan naar de huiskamer. Ze zullen dan afbouwend tot ze zelfstandig kunnen eten van mij 3 x per dag pap krijgen. In die periode kunnen ze een mooi nieuw verenkostuumpje sparen.  ;)

De W-tjes worden prachtig!!!!  :o

Tot morgen allemaal en voor straks allemaal welterusten.  :-*

Tuurlijk wil ik ook nog even iedereen bedanken voor de lieve reacties.  :-*

DOei!!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Manouk

gefeliciteerd met het mooie donsje :D
je hebt het er maar druk mee....
groetjes
Manouk

patty_dordtse valkjes

Gefeliciteerd met Xante

Ben benieuwd naar de andere foto'tjes

:-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Always look..

amazingleeuwtje

Gefeliciteerd Caroline met Xante :-*..

Hier is/was het ook glad en behoorlijk wat sneeuw, hoop wel dat dit snel weg is heb helemaal zin in Sterre ;D ;D..

Liefs Sylvia

Nynke

Gefeliciteerd met Xante.
Wat een droppie zeg...
Zal deze keer even mee duimen dat het een getekend witmasker mannetje voor je gaat worden :D

Marian

Hoi hoi!

Gefeliciteerd met Xante :D
Ben ook benieuwd naar zijn tekening.

Groetjes uit Den Bosch

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...gefeliciteerd met Xante...mooie naam!  :D :D
Grtjs. Ann

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

sabine

Anke

Hoi Caroline,
Ach wat sneu dat Yindee het niet heeft mogen halen :'( :'(
Veel sterkte hoor!!

Tja bij kweken gaat een lach en een traan hand in hand.
Want ik mag je gelukkig ook weer feliciteren met de geboorte van Xante :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

patty_dordtse valkjes

tik tik ei wanneer kom je uit je ei  ;D

we zijn zo nieuwsgierig naar nieuwe foto's van de kleintjes

Fijn weekend en zal af en toe komen loeren  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

*Yvon

Hoi hoi

Jeetje,dat is flink balen zeg dat Yindee het niet heeft gered.  :-\
Gelukkig kan ik je ook feliciteren met Xante en Xenox !  :D
Ook al zijn er minpunten met kweken,de kleine donsjes die je dan toch weer in het eitje hebt horen piepen en uit het eitje zien komen,sommige dan  ;) , maken toch weer een hoop goed.  :D

Prettig weekend !!  ;D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >