## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Landiej

Gefeliciteerd!
Ik word zo langzamerhand wel een beetje misselijk van al die beschuiten met muisjes ;)

Ik denk dat het voor je administratie vooral makkelijk is om de kleintjes van elk koppel dezelfde beginletter te geven. Maar je moet uiteraard doen wat je zelf het makkelijkst vindt!
namen verzinnen met X, Y en Z is al lastig genoeg ;)

Anja



Wat een mooie en goed nieuws. De duimen draaien verder voor het andere eitje.

Liefs,

Anja

ps,


Caroline



Oké ik ben om ....  :P

- Alle jongen van Amor & Diégah krijgen een naam met een X, net als Xenox, hun eerste donsje, wat dus bij Giorgio & Anaïs ligt.  ::)

- Het jong van Giorgio & Anaïs krijgt een naam met een Y.

- Alle jongen van Unique & Queenie krijgen een naam met een Z.

Dus .... ik heb straks een nestje (bij Giorgio & Anaïs) met een X-je, een Y-tje en een Z-tje.  :P

Ik ben weer weggggg, laterzzzzzz!!!!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

anika_en_spirit

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd met Xenox! Lastig om namen te bedenken met de X, Y & Z, maar ik weet zeker dat jij weer leuke namen zult vinden ;D.

Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Anke

Hoi Caroline,
Gefeliciteerd met Xenox!!!
Lastig hoor al die verschillende letters in een nestje.
Maar zo is het wel makkelijker om te onthouden welk donsje bij welke ouders hoort :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

☺ Pita ☺

Zeg Caroline kan je geen sjaaltjes breien met de namen er op :D

anika_en_spirit

Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Ik ben even helemaal van de wap ....  :'(

Kom ik net thuis van de kerstmusical op de school van de kids, is mijn eerste gang nadat kindertjes schoon in hun bedje liggen mijn kweekkamertje.  :)

Eerst even de koppels met jongen eten gegeven en vervolgens van klein naar groot nestcontroles .... nou verder dan de eerste controle kwam ik niet.  :o

Waar vanmorgen een mooi klein geel donsjes is geboren, bij Giorgio & Anaïs vind ik hun enige eigen eitje open gemaakt.  :o

:censuur .... dit eitje is vandaag 16 daagjes oud, mijn eerste reactie is gelijk:

De dooier!!!!  :o Die is vast nog niet opgenomen .... en moet gelijk aan 2 weken geleden denken toen ik 2 december Wuppie op dezelfde manier vond, ook het eitje open gemaakt door één van zijn (pleeg)ouders.  :-\ Helaas had Wuppie zijn dooier niet opgenomen en overleed hij nadat ik hem lekker onder zijn pleegouders tussen broertjes en zusjes had gelegd, wetende dat ik niks meer voor hem kon doen.  :'(

En nu vond ik dus weer een door één van de ouders open gemaakt eitje, meteen aan Ed gevraagd of hij Fleur in de gaten kan houden en met het open eitje op de toilet gaan zitten. Op dit soort spannende momenten zonder ik me liever helemaal af en op het toilet kan ik met het licht aan het donsje aan de buitenkant bekijken en met het licht uit, met schouwlampje aan de binnenkant.  ;)

Na 1 blik zag ik dat het vlies al gebroken was en dat dit al gedeeltelijk over het kopje van het kleine piepende donsje was ingedroogd.  :-\ Dit betekende dat ik het in ieder geval moest helpen om dit vlies te verwijderen. Met een beetje spuug weekte ik het los .... ondertussen bleef het kleintje piepen.  :-*

Daarna moest ik voorzichtig kijken hoe het met de dooier zat en dit zag er niet goed uit.  :-\ Een deel van de dooier had hij al tot zich genomen maar nog niet helemaal.  :-X

Toen wist ik dat ik voor dit kleintje ook verder niks meer kon doen dan hem warmte geven ....

Helaas was in het blok bij zijn eigen ouders, Giorgio & Anaïs, geen optie .... mama Anaïs was eten en papa bleef maar aan het kleintje plukken .... waarschijnlijk om het te helpen maar dit wormpje had juist warmte nodig.

Toen heb ik het halve eitje met daarin het kleine gele donsje opgepakt en onder het ervaren koppel en tevens zijn greootouders, Amor & Diégah, gelegd. Amor was aan het broeden en nadat ik het kleintje tussen de 4 eitjes neer had gelegd, ging hij zonder te kijken er weer netjes bovenop liggen.  :)


Toen ik na een half uurtje even ging kijken lag het kleintje nog hetzelfde maar .... het leefde nog steeds. Hoe nu verder, ik weet het niet. Hopelijk neemt het de dooier verder tot zich, zeker omdat het hier al mee was begonnen, hij was verder dan Wuppie was, 2 weken geleden.

Duimen jullie heel erg hard voor mijn kleine (split) geelwangetje??  :'( :'( :'(

Ik snap er helemaal niks van .... nooit eerder maakte ik het mee over 23 nesten en nu in 2 nesten achter elkaar 1.  :-\

PS. kleine Xenox maakt het goed.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Always look..

Ik duim heeel erg hard mee voor jou maar vooral voor het kleine donsje!! xx

amazingleeuwtje

Sjeeeeee ik duim voor de kleine en voor jou natuurlijk... :-\


Dierenfreackske

Hoi Caroline , jeetje neeee toch ! Ik duim heel hard voor je kleine geelwang donsje, het moet gewoon blijven leven, Ik ga snel een kaarsje aansteken, net thuis van de hondenschool,  :'( 
:-\ :-\  Grtjs Ann



Caroline



Bedankt!!  :-*

Net even gekeken en het kleine vechtertje is er nog steeds ....  :-[

Het heeft de dooier verder tot zich genomen maar nog niet helemaal .... er hangt nog een dooiertje van 2 speldenknopjes op de plek waar straks zijn naveltje moet komen.  ???

Het zat nu los in het eierdopje maar het vlies droogde helemaal aan hem vast, ik heb nu het eierdopje en het vliesje verwijderd. Mama Diégah gooide namelijk het eierdopje met donsje uit haar nestje .... hopelijk houdt ze nu het een donsje is wel warm.

Wat het moet worden?? Ik weet het niet.  ::)

Ik hou jullie op de hoogte.  :)

Nogmaals, kei bedankt!!!!  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja


patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website