## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

☺ Pita ☺

Aaaah gossie zonde van het eitjuh , ik ga duimen voor het 2e eitjuh :D

Caroline

Dank je wel voor het meeleven ....  :-*

Helaas was mijn voorgevoel juist .... gisteren na het openen van het eitje, wat ik overigens alleen doe bij 100 % zekerheid dat het donsje is afgestorven, trof ik een compleet geel voortijdig afgestorven donsje aan waarvan de dooier aan het rotten was, heel ranzig.  :-X :-\

Jammer en zielig maar ik troost mezelf maar dat het waarschijnlijk wel iets gemankeert heeft en dus niet levensvatbaar was ....

Ik ga nu .... naar puppy-cursus met Fleurtje. Ik ben gisteren gestopt met de pijnstilling, op af en toe wat trekken met haar linkervoorpootje merk ik eigenlijik niks meer aan haar, ze had echt geluk.  :D

We starten om 9 uu de cursus en ik zie wel hoe het met haar gaat, zodra ik merk dat het teveel wordt, stoppen we gewoon en kijken de rest van de les.  ;)

Tot laterzzzz.  :)

PS. Vraagje van Hermien, nagellak op een bevrucht beschadigd eitje .... zover ik weet kan het geen kwaad er wordt het heel erg vaak gedaan. Met goed resultaat en zonder nadelige gevolgen.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hey meis,

Wat jammer van het eitje. Je gevoel is meestal juist nu dus ook weer.
Nu duimen dat het volgend eitje wel uit gaat komen.

Veel plezier vanmiddag.

Liefs,

Anja

*Manon*

Jammer Caroline dat het donsje inderdaad was overleden  :-\

En als het dan al iets gemankeerd heeft, is het altijd beter om de natuur zijn werk te laten doen zoals nu gebeurt is, dan dat je later als hij geboren is afscheid van hem moet nemen...

Maar het is akelig om het zo aan te treffen.

Fijn dat Fleurtje weer zover is opgeknapt dat ze kan deelnemen aan de puppy cursus.
Wat een heerlijk drolletje is ze ook hé, zou je toch ook nie aan moeten denken dat dat anders was afgelopen hé....  :-\

Fijne zondag!

Liefs Manon

Marian

Hey Caroline,

Wat enorm balen van je eerste geelwang-eitje!!
Oh ik hoop zo! dat uit het andere eitje een mooi geelwangetje mag kruipen ....
Blijf voor je duimen hoor ;)
En hoe was pipi?

Fijne zondag, groetjes Marian
ps, heb je m'n e-mail ontvangen? als het goed is doet m'n mail het weer, eindelijk! ::)

carco

Balen van je geelwangeitje  :-\

wel heel fijn dat Fleurtje weer is opgeknapt: wat een ''pechvogel'' is dat zeg

Groetjes; Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Hermien

Hoe kan een HOND nou een pechVOGEL zijn.....? Volgens wij is het meer een SCHOCKDOG! Ik hoop ook dat-ie weer snel herstelt. Sterkte met alles.

:-*  :-*  :-*  :-*

*Manon*

sorry voor het telefoontje  :-[
heb een nieuwe telefoon en hij gaat soms van het slot af... snap dat ding nog nie helemaal....

Jammer dat we nie langer konden praten, maar jael stond voor de deur, die kwam terug van haar weekendje weg!!  ;D

Liefs Manon

Caroline

Geeft niks!!!!

Kletsen we de volgende keer gewoon wat langer.  ;)

Succes met je nieuwe telefoon.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

Hoi Caroline,

He wat jammer van het geelwangetje...

Maar zoals je al zegt, het was niet gezond om op de wereld te komen. Het is hard :censuur :censuur

Dan gaan we dubbel zo hard duimen voor het andere donsje.

groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...mijn duimen draaien hoor voor het andere donsje! Ik ben benieuwd hoor!  :D :D fijne zondagavond nog! Grtjs Ann

♪ Marlies

Jammer van het geelwang eitje. :-\
Hopelijk ontwikkeld het andere zich wel goed en komt daar een mooi geelwangetje uit.

Misschien heb je met hun volgende nestje meer geluk.

Ik ben blij dat Fleurtje ook weer opknapt. Die heeft in haar korte leventj al het nodige meegemaakt. Hopelijk blijft het nu goed gaan met haar.

Groetjessssssss ;)

sabine

Hoi Caroline,

Ik heb aardig wat om bij te lezen. Wat vervelend dat bij jou weer wat vervelede gebeurtenissen zijn geweest. Gelukkig is fleur al weer aardig op geknapt. Helaas heeft het geelwang eitje minder geluk gehad :-[
Welke jongevalkjes kunnen er nu bij jou nog gereserveerd worden. Je zou ze bijna allemaal in huis nemen ze zijn zo leuk. Het is dat ik mijn handen al vol heb aan 2. O, ik zou me anders niet in kunnen houden ;)

Groetjes Sabine

anika_en_spirit

Hoi Caroline,

Jammer van het eerste eitje van G&A. Mijn duimen draaien overuren, dus hopelijk komt het tweede eitje gewoon uit.

Hoe is het met de rest van de kleine kanjers? Kun je al wat meer zien aan de tekeningen? In het echt is het allemaal véél duidelijker te zien  & zijn ze allemaal nog mooier ;D.

Lieve Sero doet het echt super! :D.
Hij is net zoals Shine al een echte kroelkont aan het worden.
Ik verbaas me echt over deze lieverd.
Hij stapt netjes op mijn vinger en vervolgens blijft hij rustig bij me zitten om lekker te knuffelen.  :-*
Ik zal van de week eventjes foto's maken en plaatsen.
Voor nu krijg je in elk geval alvast een dikke knuffel van hem!  :-*
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Dierenfreackske

Hoi Caroline, ik ben ook weer benieuwd naar deze week , met al die komende donsjes, ik ben gewoon de tel kwijt,  ;D :-*
Hoop dat Fleurtje geen pijn  meer heeft nu, ga je naar de puppyklas met haar??Grtjs Ann