## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline

Citaat van: Peggy op 10 november 2009, 14:15:48
Hoi Caroline,

Allereerst sterkte met het verlies van Vosje,jullie mamakonijn  :(

Wat leuk dat Youp bij je ouders mag gaan wonen en de hele leuke naam Joep krijgt  :D

en ik lees dat je weer hoofdpijnvrij bent,gelukkig.

Hopelijk knapt jullie Sanne ook weer snel op.

De foto's van al je jongen waren weer super..ik stuur er weer een paar door naar Angela  :D  Gaaf dat er zeker een manneke bij zit voor Diana.Daar maak je haar en haar zoontje heel blij mee.

Fijne dag nog.

Liefs peggy
ps tot gauw hè  :-*

Bedankt dat je de foto's door stuurt naar Angela .... en ja voor Diana zit er 100 % zeker een kereltje bij.  :D

Tot gauw.  ;)

Knuffie voor Reem.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Citaat van: anika_en_spirit op 10 november 2009, 16:18:42
**Sero**

Citaat van: Caroline op  9 november 2009, 22:40:26

Dankjewel voor de foto van mijn liefie in mijn dagboekje!!
Wat krijgt ie toch een heerlijk koppie  :-* :-* :-*
Ik ben helemaal in de wolken!! ;D ;D
Twister zal voortaan door het leven gaan als Sero.

Wat fijn dat Joep bij je ouders gaat wonen! Haha, wel grappig dat Ed juist aanbood om hem zelf te houden, lief hoor :).

Gelukkig is Sanne alweer wat opgeknapt & ben jij weer migraine vrij. Hopelijk is Sanne snel weer hélemaal beter.

Die kanjers van jou weten wel van wanten, de jongen zijn het blok nog niet uit of er liggen alweer eitjes. Hopelijk komen er weer mooie baby's uit. Super dat je Kouros & Lou lou een kans geeft om ook papa & mama te spelen. Well jammer dat hun eigen eitjes niet bevrucht zijn. Het 3e eitje van Amor & Diégah, ik zou het niet weten, maar heel veel succes ermee!

Sero .... stoere naam!!  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Citaat van: Anja op 10 november 2009, 19:41:58
Hoi Caroline,

Wat een prachtige foto's van de jonkies. Ik heb er van genoten.

Youp krijgt een super huisje. Wel lief van Ed om dat te zeggen.

Sterkte met het verlies van Vosje.

Wat betreft het 3de eitje.....dan zouden er bij het pleegkoppel dus 6 komen te liggen. Of haal je dan de onbevruchte weg en liggen er dan 3. Mijn mening als leek zou ik zeggen dat je ook het derde eitje bij hen neer moet leggen. Maar dat is louter en alleen mijn gevoel.

Liefs,

Anja

ps dank je wel voor je antwoord op mijn im. :-* :-* :-*

Klopt helemaal, Anja.

Ik heb gisteren het 3 eitje van Amor & Diégah bij Kouros & Lou Lou gelegd maar van hun zelf het eerste eitje weggehaald wat dus 100 % niet bevrucht is. Eitje 2 weet ik ook eigenlijk wel 100 % zeker dat het niet bevrucht is maar laat ik nog even een daje liggen, morgen kijk ik nog een keer en haar die dan ook weg.  ;)

En volgens mij is eitje 3 ook niet bevrucht.  :-\

Op dit moment hebben Kouros & Lou Lou dus 3 eitjes van Amor & Diégah wat betekend dat die 3 neppertjes hebben. Dit is een bewuste keuze. Amor & Diégah zijn nog zo druk met hun 4 pleegkinders waarvan de 2 witmaskerjongetjes niet zijn uitgevlogen en de beide uitgevlogen albinomeisje nog worden gevoerd dat ze soms tijdens het voeren uren niet naar de eitjes omkijken die dan ijskoud in het blok liggen.  :-\ Allemaal eitjes waar misschien prachtige getekende en getekende witmaskertjes in kunnen gaan groeien.  ::) Toch zonde om zo'n nestje verloren te laten gaan. En 2 vliegen in 1 klap, Kouros & Lou Lou broeden niet voor de tweede keer op een onbevrucht nestje maar kunnen straks misschien wel laten zien dat ze hele goeie ouders zijn.  :D

Misschien kunnen Amor & Diégah volgende maand zelf nog een eigen nestje groot brengen, als ze willen ik denk er namelijk over om de nepeitjes maar weg te halen bij ze .... Thunder & Twister (nu Sero) voetballen er de hele dag mee, ze liggen overal in het blok verspreid.  :-\ Door ze weg te halen verspillen ze ook niet hun energie van het broeden nu.  ;)

En nu ik hier toch al zo'n kweekkamerupdate heb gegeven ga ik in dit berichtje maar even verder.  :D :P 

* Zoals ik al schreef, Tiara & Tiamo alias Jasmijn & Euro zijn allebei uitgevlogen .... omdat het 's nachts best afkoeld in mijn kweekkamertje stop ik ze voor de nacht nog even lekker terug.  8)

* Thunder & Twister alias Sero zitten nog in het blok en krijgen flink wat nieuwe pennetjes, nog even en ze zitten mooi in de veertjes.  :D

* Uniek is een bonte witmasker man, helaas hier een daar een veertje geplukt door papa Unique (denk ik  ::) )

* Ushi & Ulani zijn als ik het goed zie bonte opaline witmaskertjes wat betekend dat ik van hen veertjes op moet sturen om het geslacht te weten te komen. Sylvia wilt erg graag een Queenie look-a-like dus zou wel leuk zijn als één van beide een popje is en mocht er een man bij zitten dan zal ook voor hem een adresje gegarandeerd zijn.

* Kleine Ugly is nog te jong, hier komen wel al pennetjes door maar ik kan nog niet zien of het cinnamon en/of opaline zal worden.

Unique is zichzelf weer helemaal aan het geven voor zijn kindertjes .... daarom hoop ik dat ze nog eventjes wachten met een tweede nestje. Dan kan ik hem eerst nog even rust geven en weer vetmesten om bijv. na de carnaval nog 1 nestje te laten doen.  ;)

Voor Kouros & Lou Lou en Unique & Queenie heb ik de kweekkooi toch "gereserveerd" van september 2009 t/m juni 2010 omdat ik in het voorjaar toch de kooien niet nodig had en omdat ze beide nieuwe koppeltjes zijn.  :)

* Als laatste Eros & Perle .... zij hebben op het moment 3 eitjes waarvan de eerste 2 zeker bevrucht zijn.  :D

Verder wil ik iedereen bedanken voor de lieve woorden over de dood van ons mamakonijn, Vosje en de enthousiaste berichtjes over de verhuizing van Youp!!  :-* :-*

Ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn kleine groene clowntje wel mis.  ::)

Ik hou jullie op de hoogte .... tot later!!   :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Vergeet ik helemaal.  :-[

Ook bedankt voor de lieve beterschapswensen voor Sanne.  :-*

Zij is weer voldoende opgeknapt om naar school te gaan, alleen nog een beetje verkouden. Ze wil zelfs vanavond weer gaan Streetdancen .... ben benieuwd.  ::)

En ik hoop inderdaad dat Sophy, Ed en ik dezelfde griep niet krijgen .... Jasper heeft hem al gehad, die is ermee thuisgekomen.  >:( ;)

Zelf heb ik tegelijk met Thomas wel een verschrikkelijke week gehad met veel hoofdpijn, rillerig en keelpijn .... misschien had ik het dus al maar is het bij volwassenen minder heftig.  ;)

Ben trouwens benieuwd wanneer we een oproep krijgen voor Sophy, zij komt in aanmerking voor de Mexicaansegriepprik, ze willen kinderen van 6 maanden tot 4 jaar gaan enten las ik in de Telegraaf.  :)

Nu ga ik echt!!!!  ;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

amazingleeuwtje

Leuke update Caroline,

Ik duim en ik duim en ik duim ;) ;)...

Fijne dag hoop in Veghel beter weer, hier is het huilen met de lamp aan :censuur ;)

Dierenfreackske

Hoi, whaaaauw, derde eitje bevrucht ook, wat gaat het goed met de eitjes van Amor en Diegah...fijn hoor, ik ben benieuwd naar je donsjes, grtjs. Ann

Jacky

Ik ben helemaal vergeten je sterkte te wensen met Vosje. Ze heeft inderdaad een mooie leeftijd gehaald, wat laat zien dat ze het erg goed had bij je.

Groetjes Jacky

mar

Hallo caroline
Ik ben er een tijd tussen uitgeweest maar leest wel af en toe offline in jou dagboek . Ik las dat je nu een pop voor cartier had ,wat een prachtig stel is dat zeg,en dat ze al kroelen met elkaar .Ik geniet ook nog steeds van trigger die nu riko heet hij zegt dat  ook steeds  hij mompeld nog wat anders maar dat verstaat ik niet erg .Ook zag ik het agaatje voorbij komen in je dagboek ,het is wel een schatje zeg maar gelukkig kan je hem nog blijven zien . Kinderen ziek en vosje dood gegaan ,het zit je allemaal niet mee hopelijk knappen de kids weer snel op  met sanne gaat het al beter zag ik heel veel sterkte caroline

Ik weet niet of ik nog kan schrijven in me verhalenboek  zo niet dan laat ik het gesloten ik open geen ander verhalen boek meer  en schrijf ik hier en daar wel eens wat

groetjes marianne                               

Anja

Hoi Caroline,

De oproep komt in de week van 16 november zoals ik heb begrepen.

Liefs,

Anja

Landiej

Fijn dat Youp bij je ouders terecht kan :) Dan weet je inderdaad zeker dat hij een leuk thuis krijgt! En hij is nog in goed gezelschap ook ;)
Dat Mamakonijn er niet meer is is natuurlijk triest :'( Vooral omdat haar kroost haar zo lijkt te missen. Jammer dat zoveel leuke berichten ook gepaard moeten gaan met trieste berichten.

Gelukkig gaat het met de valkjes allemaal goed, op een paar bevruchtingstegenvallers na :)

Raoul

Hallo Caroline,

Eindelijk is het ons gelukt om ook even een reactie te geven.
Allereerst de complimenten voor je dagboek. Lorenzo (de nieuwe vriend van Euro) zit elke dag te kijken of er nieuwe foto's zijn. Tot nu toe heeft hij alle foto's die jij hier heb gezet van Euro, in een aparte map bij ons op de pc gezet. Hij gaat zelfs trakteren als straks Euro bij ons mag komen wonen.
Ik (zijn vader) typ even dit berichtje, want hij slaapt nog.

Spreek je weer snel

Groetjes van Lorenzo

Marian

Goedemorgen Caroline,

In korte tijd, toch weer veel gebeurd.
Gelukkig Sanne weer beter :D, en Joep al verhuist. Wie had dat gedacht zo snel.
Ik kan me voorstellen dat je hem wel mist, dwergpapegaaitjes zijn ook erg leuke beestjes!!
Ach, en mama Vosje is niet meer :(, vooral voor kinderen soms ontroostbaar verdrietig.

Wat balen dat de eitjes van Loulou en Kouros (weer) niet bevrucht zijn :-\
Maar hopen dat drie maal ook echt scheepsrecht is!!!
Verder ben ik natuurlijk benieuwd naar elk nieuw veertje wat er bij Jasmijn groeid ;D ;D
Lijkt me erg leuk haar te zien nu ze uit het blok is, het aftellen is begonnen, zeg maar :P

Fijne dag!, liefs Marian

Dierenfreackske

Hoi Caroline,  aach, balen dat de eitjes niet bevrucht zijn van Lou lou en Kouros,  :-\ :-\
Fijn , dat Youp al verhuisd is, je zal hem vast missen he  :-\
maar gelukkig zie je hem toch nog terug als je bij je ouders gaat he! Grtjs. Ann

Caroline

Ben ik weer even ....

Allereerst dank je wel voor de lieve berichtjes .... Raoul, leuk dat je ook een berichtje hebt geplaatst in mijn boekje, geef je Lorenzo een knuffel van Euro?? Het gaat super met zijn vriendinnetje.  :D

En Marianne (Mar) leuk dat je ook nog steed sleest in mijn boekje .... jouw boekje blijft gewoon gestaan hoor en kun je gewoon in blijven schrijven wanneer jij dit wilt.  ;) Zou wel leuk zijn.  :D

En dan .... helaas, het was te verwachten .... ook Sophy heeft de griep.  :-\ Vanmorgen om 6 uur terwijl zij nog lekker bij Ed in ons bed lag heb ik al even flink de valkjes verzorgd. Blokken verschoont, jongen nagekeken en gekroeld, eitjes geschouwd en water flessen verschoond.  :D Daarna eerst even Sanne en Thomas naar school geholpen en toen de hele bubs aan de ontbijttafel zat heb ik de valkjes even eten kunnen geven.  ;)

Nu zit mijn meisje met haar duimpje in haar mondje tegen mij aan op de bank kindertv te kijken dus kan ik even mijn verslagje hier plaatsen .... hoop ik.  ::)

Foto's ----> ik weet niet wanneer ik er tijd voor krijg, uiteraard gaat mijn kleine meisje voor alles.  ;) Maar ik doe mijn best.  :)

Duimen jullie wel mee dat ze zondag voldoende is opgeknapt om mee naar de Sinterklaasoptocht te gaan. Dat is hier in Veghel een mega groot festijn bij de haven met een 6-7 boten komt Sinterklaas met zijn paard en zo'n 900 Zwarte Pietjes Veghel binnen gevaren, het zou echt heel erg jammer zijn als ze dit niet mee kon maken, ze is nu echt heel erg bezig met Sinterklaas.  :-\

Kweekkamernieuws volgt in een nieuw berichtje.  :)

Tot zo.  ;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline,  jeetje, wat sneu van Sophy, maar zoals je zegt, het was inderdaad te verwachten, moeilijk onderuit he, als iedereen al de griep had, en de andere kindjes, hopelijk is het beter zodat je naar de Sinterklaasstoet kan, jaa, het is heel leuk he, met al die zwarte pieten enzo en de sint die aankomt, een hele grote belevenis voor de kindjes, hun hartje moest je eens voelen he op dat moment , hihi! Ik hoop dat Sophy mee kan. Tuurlijk gaat je kleine meid voor alles, wij kunnen wel wat wachten tot het gaat om foto's he...Fijn dat alles goed gaat met de valkjes, zo ...ik duim alvast voor je dat Sophy mee kan voor Zondag ! Grtjs.