## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline



* Uniek * Ushi * Ulani * Ugly *

--> 27 oktober 2009 <--



Uniek


Ushi


Ulani


Ugly


Ugly


Ugly


Uniek, Ushi, Ulani & Ugly


Ugly, Ulani, Ushi & Uniek.


:-* :-* :-* :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Nynke

Gefeliciteerd met Ugly. Wat een geweldige naam!

En wat weer een geweldige update.
De T-jes groeien al als kool. Leuk om te zien.
Jammer dat papa ze niet met rust kan laten :D

Veel succes met Thomas bij de dokter.
Hopen dat het niet de mexicaanse griep is, maar ja wie er nu niet ziek :S

En als laatste natuurlijk nog gefeliciteerd met Anais.
Alweer een jaar!

Peggy

Heel veel beterschap met Thomas hoor. Hopelijk heeft hij niet de mexicaanse griep.

en anais alweer 1 jr;  wat gaat het snel;  gefeliciteerd hoor  :-*

Ik heb de foto's in je boekje gekopierd en doorgestuurd naar Diana en Angela  :D

een dikke knuffff voor de kids  :-*

Liefs peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Hoi Caroline,
Gefeliciteerd met de komst van alweer nieuwe donsjes ;D
Ik ben weer helemaal bijgelezen en gekeken.
Schattig hoor de foto's van alle ukjes.
De oudste hebben alweer pennetjes :)
Wat jammer dat Eros weer aan het plukken is :-\
Fijn dat je een heerlijke dag hebt gehad!
Beterschap voor Thomas!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

amazingleeuwtje

He bah gelijk heb je hoor Caroline, hoop dat het bij Thomas geen mexicaanse griep is brrrrrrrrrrrrrrrrr.....

Gefeliciteerd met Ugly ik vind het helemaal geen mooie naam ;)....  Duh!!!

Foto's heb ik weer van genoten :-* :-* ;D...


Dierenfreackske

Hoi Caroline; aach, wat sneu van Thomas zijn griepje, ik hoop dat hij snel beter is hoor! Gefeliciteerd hoor met Ugly...nee, ik vind de naam ook niet passen he  ;) ;)  lol, veel te mooi om Ugly te zeggen hihi  ;D ;D ;D  grtjs. Ann



hilde

weer een mooi naampje caroline ugly .is ie dan niet mooi genoeg dat je hem of haar zo noemt  ;D  ;D  ;D  ;D.

groetjessssssss

Caroline



;D ;D ;D ;D ;D

Whahahahaha!!!! Mijn leuke U-namen waren op .... wel zag ik Ugly nog in het rijtje staan en zeg nou eerlijk .... een babyvogeltje is donzig, lief, snoezig, poepig, schattig, schetig en grappig maar .... als je goed kijkt toch ook OERLELIJK!!!!  :P ::) :-[ ;)

Vandaar de naam Ugly  ;) :D

Nou .... ben met Thomas naar de huisarts geweest maar daar wordt je tegenwoordig ook niet meer wijzer van.  ::) Thomas heeft flink de griep, welke weten we niet dan moet er bloedonderzoek plaats vinden.  :-\ Mexicaanse griep of elke andere griep is in principe NIET dodelijk, het zijn de complicaties die bij de div. soorten griepjes de dood veroorzaken, denk aan longontsteking.

Nu is een hele hoop ophef over enkele doden "door" de Mexicaanse griep maar jaarlijks sterven er meer dan 1000 mensen "door" de griep en daar hoor je niemand over, aldus mijn huisarts.  ::)

We mogen Thomas 4 x per dag paracetamol geven om zo de koort te verlagen er ervoor te zorgen dat hij zich niet zo beroerd voelt en uiteraard moet hij goed bij blijven en mag het niet verergen, een griepje moet met 3-4 dagen een heel eind over zijn bij die kleintjes. Zijn longetjes en luchtwegen klinken schoon. Dus zonder medicatie weer naar huis.  ;)

Rond half 7, 5 uur na zijn tweede zetpil was zijn temperatuur alweer opgelopen naar 39,9 ° C in zijn oor gemeten.  :-\ Dus meteen maar weer een zetpil gegeven. Nu 2 uur later is het gezakt naar 39 ° C en ligt hij lekker rustig in bed. Nu moet ik zeggen dat ik niet echt happy ben als mijn kinderen 40 koorts hebben, durf dan niet goed te gaan slapen om die reden ga ik vannacht voor de zekerheid toch even meten en gaat hij dan weer richting de 40 geef ik hem vannacht ook nog een zetpil.  ;)

===============================

Net ook nog even de valkjes verzorgd en nestcontrole gedaan, alle 8 de stekeltjes/donsjes lagen er keurig gevoerd bij.  :D

Leuk ook om te vertellen .... Dior heeft niet veel met mijn handen maar mijn kookkunsten kan hij wel waarderen.  :D
Vandaag at hij met smaak gekookte meergranen - en notenrijst, macaroni en gemengde spagehttisoorten door elkaar, eivoer, gepelde zonnenbloem - pijnboom - en pompoenpitten, andijvie en spinazie.  :P

==============================

Als laatste nog even een verkorte versie van mijn verslagje over ons dagje uit samen. Er is inmiddels alweer zo veel gebeurt.  ;)

's morgens vroeg was het een ware volksverhuizing.  :o Voor 4 kinderen kleren voor en nacht goed, wat speelgoed en niet te vergeten de hele bench voor Fleur die mee ging.  ::)

Onze eigen auto is inmiddels gerepareerd .... pfffh, was geen grapje, 2 nieuwe bobines rijker, € 400,= armer en hij rijdt weer als een tierelier.  :) Maar we mochten van schoonpapa op zijn kosten zijn auto aftanken en meenemen wat natuurlijk ontzettend scheelt, 1:6 of 1:20  :o

Met "opa" auto zijn we dus in één ruk doorgereden naar Frankrijk waar we lekker hebben gelunchd.  ;D Vandaaruit terug naar België. Gewinkeld in Knokke wat ondanks dat het zondag was tot 18.00 uur geopend was .... mijn god wat een hoop kak loopt daar en wat een geld gaat er daar over de toonbanken!!!!  :o "Ons" groene Renaultje Clio stak echt ontzettend af en ze konden hem na afloop amper terug vinden tussen al die grote bakken die daar geparkeerd staan.  :P

Uiteraard hebben we daarna een heerlijke lange strand wandeling gemaakt, heen lekker langs de kustlijn, af en toe weg springend voor de zevende golf  ;) en de wind in onze rug, terug over de boulevard met heerlijk de  wind in ons gezicht .... ja, daar kan een mens wel van bijtanken. Ik ben echt een strandmens .... woon dus helemaal verkeerd.  :-X

Na Knokken weer een eindje touren via mooie toeristische weggetjes naar Brugge waar we op de markt een gezellig restaurantje uitzochten voor ons diner.  :) Helaas ging het toen fout ....

De maaltijd was heerlijk maar bij de laatste hap van mijn osshaasje voelde ik al, pffffh, hij wil gewoon echt niet zakken, ik had zo'n steen om mijn maag, het leek wel of alles in mijn slokdarm bleef hangen ....

Na het eten moesten we, bewust, nog zeker een half uur lopen naar de parkeergarage en ik hoopte dat de wandeling me goed zou doen .... helaas, ik werd steeds beroerder, het zweet brak me uit en werd echt doodziek, zo ontzettend kotsmisselijk, echt niet normaal.  :-\ Waarschijnlijk door alle spanning die ik had opgebouwd, voor het eerst sinds 3 jaar weer eens saampies weg, de kindertjes alle vier logeren, Sophy voor de eerste keer en natuurlijk Fleur bij mijn lieve schoonzusje die zeer xeker geen dierenvriend is .... was mijn eten niet gezakt.  :-\ :(

Eenmaal in de autozittend werd het met mijn spijkerbroek openhangend niet beter, eerder slechter en 2 km uit Brugge op de snelweg kon Ed na een gil van mij nog net op tijd de auto op de vluchtstrook stilzetten en daar heb ik in 11 etappes mijn ossehaasje eruit gegooid, net wat ik al voelde nog niet in mijn maag geweest, dus kurkdroog.  :P

Meteen daarna was ik kiplekker!!!!  :D

Dus ik kan met recht zeggen, ons dagje samen was (op een half uurtje na) HEERLIJK!!

Wat natuurlijk ook super was om rond 18 uur even te horen dat de kinderen zich heerlijk vermaakte, netjes gedroegen en het supergezellig hadden en dat ook Fleurtje het geweldig deed, niks in huis heeft gedaan en mijn anti-honden schoonzusje zelfs haar poepjes opruimde in de tuin.  :D ;D

We hebben alweer een nieuwe afspraak gemaakt .... in januari ben ik jarig.  8)

Fijne avond allemaal!!!!  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

anika_en_spirit

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd met Ugly, eigenlijk heb je wel gelijk wat de naam betreft zolang het nog zo'n klein ienimienie donsje is. Zolang hij zijn naam maar geen eer gaat doen als ie groot wordt vind ik de naam leuk  :P.

Ahh, die lieve schattige stekelvarkentjes! wat een dropjes om te zien. Dit vind ik altijd de leukste periode, ze zien er dan zo grappig uit :D.

Gefeliciteerd met Anaïs, alweer 1 jaar.

Zo te lezen hebben jullie echt een heerlijke dag gehad, lekker saampies. Allees jammer van je ossenhaasje. Gelukkig heeft dat niet lang geduurd  ;).

Thanks voor het voorproefje in mijn dagboekje, ik schreef het al in mijn dagboekje, maar.... wat een LEKKERBEKKIE!  :-* ;D
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Dierenfreackske

Hoi Caroline , haha  wat een geweldige update hier weer , hihi, ja, en eerlijk gezegd vind ik Ungly wel een beetje snoezig hihi, en supermooie foto's, was echt weer genieten van je schattige donsjes he! Grtjs. Ann :D :D :D




Hermien

Hahaha, Ugly is beauty! Maar je hebt gelijk, eigenlijk zijn donsjes de eerste levensdage spuuglelijk.... ;D

Wat naar dat Thomas zo ziek is, maar de huisarts heeft wel gelijk hoor. Aan een flinke griep sterven dagelijks mensen waarover je niets hoort. Die ophef over de M-griep gaat mij dan ook wel iets te ver, hoor. Anderzijds, toch maar even goed in de gaten houden. Hopelijk knapt-ie snel weer op. Altijd akelig als één van de kids iets mankeert, hè? Sterkte ermee en probeer toch maar aan je rust te komen. In ieder geval heb je wel een superzondag om op terug te zien.

Knuf van de veertjes aan het Vederkruid.

                                        :-*  :-*  :-*  :-*

Dierenfreackske


400 pagina's   :o :o  ;D ;D   gefeliciteerd meiss.....grtjs. Ann



*Esther*

Heej,

Ik wil even reageren  op je griep verhaal.
Ik ben het met je ha eens dat de meeste over mensen overlijden door de bijkomende verschijnselen.
Hier in het dorp mag je niet naar het spreekuur komen als je de verschijnselen hebt van de griep. Dus daardoor blijft iedereen hier, nu door lopen, omdat ze niet naar de ha mogen!
Belachelijk.
Ik ga dus morgen gewoon met onze Niek naar de ha omdat hij al drie weken aan het hoesten is. Krijgt hij er 'een' griep overheen...
Paracetamol verlaagt wel de koorts maar longontsteking gaat er niet van over en de griep ook niet.

Mijn beide ouders krijgen jaarlijks de griepprik en snappen niet als het al zo lang bekend is de die griep eraan komt zij nog steeds niet zijn ingeent.

Eerst was ik vrij nuchter (zoals jouw ha verhaal) onder alles, maar nu er twee jonge gezonde mensen zijn overleden wordt ik wel septisch.

Ik ga ik dus wel naar de ha met Niek, met een smoes.

Ik vind Ugly een leuke naam. Ik heb een aantal oude  petroleumstellen waarvan er één erg lelijk is. Die noem ik de Ugly.  ;D

gr Esther

amazingleeuwtje

Morgen Caroline,

Jij was dus echt het *haasje* met dat ossehaasje ;)..
Wel fijn dat je het er snel uit kon gooien ;D ;D ;D..

Strand jaaaaaaaaaaaaa ik woon dus psies goed ;) ;)
Alhoewel ik nu iets verder er van af woon, voorheen was de zee mijn achtertuin, liep daar met grote regelmaat met mijn doggies..

Mijn 2 kamerappartement-je heb ik nog, dus je kan er zo in met Ed, jou 4 witkoppies ;), jou roedel valkjes, konijn en Fleur, zal vast nog wat diertjes vergeten, maar moet lukken toch??? ;D ;D ;D.. 10 min op het fietsie en je loopt op het strand ;)...

Alle gekheid op een stokje, blij dat de ha je gerust hebt kunnen stellen.. Hoop dat Thomas  weer snel het mannetje is...

Tja en ik blijf genieten van jou fotootjes, ik mis mijn donsjes ;) ;).. Kan mij niet snel genoeg voorjaar worden, nieuwe volière bouwen en hopen op eitjessssssss ;D

♪ Marlies

Hoi Caroline, ;D

Er is hier weer heel veel gebeurt. :o
Ik heb alles wel gelezen, maar niet gereageerd. Niet zo'n puf gehad, ben nl ook thuis met een griepje. :-\
Gelukkig gaat het weer al beter en ben weer op de been.

Hopelijk gaat het met Thomas ook wat beter en kan hij snel weer van z'n vakantie genieten.

Jammer van dat haasje op je dagje uit met Ed, maar gelukkig was het ook weer over toen het er uit was en heb je toch een hele leuke dag gehad. :D
De kindertjes zullen ook best wel genoten hebben met tante en oom, is toch altijd heel anders als pa en ma er niet bij zijn. ::) :P

Jammer van Uno. Misschien toch knel gezeten tussen de anderen. Of toch iets anders, we zullen het nooit weten. :-\
Gelukkig doen de anderen het wel goed en beginnen al hele stekelvarkentjes te worden.
Ben benieuwd hoe bont en of gepareld ze gaan worden, maar jij houdt ons vast wel op de hoogte. ;D

Nog een fijne vakantie !!