## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Niet schamen Caroline.. nergens voor nodig.. Ook jij mag even je hart luchten..

Ik hoop dat de pijn heel snel minder wordt en anders misschien toch de huisarts bellen dat dit niet meer gaat....

Heel veel sterkte meis!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Bello

Ha meissssssssssss

Niet klagen meissssssss
Ook jij hebt onze steun nodig......................

Qat heb je de laatste tijd toch veel voor je kiezen gekregen echt niet meer normaal.

Gelukkig weet je wat je nu hebt en de genezing komt er echt aan..................................

Je geduld word zeker op de proef gesteld..............

Heeeeeeeeeeeeeelll veeeeeeeeeeeeel groetjes van Ivo en Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Citaat van: Caroline op 23 oktober 2008, 20:31:51


Ik heb net het berichtje van Anja in haar boekje en schaam me eigenlijk een beetje voor mijn geklaag in bovenstaand berichtje.  :-[

Sorry.  :-[






Lieve Caroline,

Zoals ik je al smste, hou op met je te schamen. Wat jij door en meemaakt is ook niet mis. Jou pijn is ook erg en je mag daar gerust over klagen.
Ik vind je een kanjer van een vrouw een echt topperdje.

Heel veel liefs en een supermegagrotedikke knuffel,

Anja

*~Jeanine~*

Caroline,

Ik kan niet anders dan me helemaal aansluiten bij Anja.

Denk aan je :-*

Liefs Jeanine

Gerdy

Hoi Caroline...je moet je echt niet schamen hoor..we zijn er toch in goeie en slechte tijden voor elkaar.

wat jij de laatste tijd allemaal niet voor je kiezen hebt gekregen is toch ook niet normaal..als je het lekker van je af wil kletsen ..gewoon doen

ik hoop dat je vannacht een beetje kan slapen.

een hele dikke maar zachte smakkert van me

liefs gerdy

kenay86

jeetje caroline,

wat zul je een pijn hebben zeg :( en dan uitgerekent op plekken waar je de hele dag iets mee doet.. slikken kun je toch echt niet laten... praten ozu eventueel nog kunnen, maar slikken en ademen hou je niet lang vol ben ik bang.. jemig meis, weet even niet wat ik kan zeggen hoor, en dan vraag ik je nog allemaal dingen in mijn boekje :( sorry, en je hoeft heir ook zeker niet op te antwoorden hoor! denk maar lekker aan jezelf en verwen je maar lekker met warme thee ofzo, misschien dat het helpt.. een kop warme thee met een schepje honing, dat verzacht meestal wel je pijn.. ik zal heel hard duimen dat je er snel vanaf bent! heel veel sterkte :-*

groetjes Dees

Hermien


"Mama Caroline! Waar bent u nou?"


"Zit u hier misschien in..?"


"Hebt u zich soms voor mij verstopt?

"
"Nou, ik kan u niet vinden, maar het ruikt hier wel errug lekker....."


"Kunt u nu weer een beetje lachen?"


KUSJE  KUSJE  KUSJE  ! !

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

hoi hoi,

hoe gaat het met jou vandaag? heb je kunnen slapen?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Goedemorgen Caroline,

Hoe is het vandaag ? Nou als jij net zo goed hebt geslapen als ik pffffffffffffffffffff.

Hoe is het met de birdies? En met het broeden?

Liefs Anja


Caroline



Dank je, Kim en Anja.

Het gaat wel .... ik heb een paar uurtjes geslapen maar werd wakker van Ed zijn wekker rond half 6 en dan is de pijn in alle hevigheid weer aanwezig.  :-\ Paracetamol 500 mg. helpt eigenlijk niks.

Mijn handen en voeten zijn zo goed al genezen, hier had ik maar enkele zweertjes/puistjes. Mijn mond en dan enkel wat ik kan zien, helemaal achteraan aan de zijkant van mijn tong zit een zweer van anderhalve cm doorsnee. DIe zie ik alleen als ik mijn tong helemaal uitsteek maar weer terug op zijn plaats zit de plek dus in mijn keel .... de pijn straalt dan ook verschrikkelijk door in mijn keel en oor.  :'(

Ik bel zo nog even de huisarts, toch vragen of er helemaal niks voor is.  :-\

Met de valkjes gaat het erg goed, beide dames broeden keurig op hun 5 eitjes. Diégah neemt 2 x per dag heel erg uitgebreid de tijd om zich te ontlasten, de douchen en te eten en drinken. Amor neemt het broeden dan keurig op zich .... Perle moet het allemaal wat sneller doen .... zoals bekend helpt Eros tijdens het broeden niet mee.

Morgen is het eerste eitje van Amor 7 Diégah 17 dagen bebroed, meerdere donsjes van hen kwamen na 17 dagen al uit het ei .... als ik de kans krijg vandaag zal ik kijken of er al een piepeitje is.  ;)

Tot later.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi Caroline,

Wat lees ik nu toch weer... Meis, je krijgt het ook allemaal, hè?
Fijn dat het nu weer ietsjes beter gaat.

Gelukkig heb je een klein beetje afleiding door je birdies. Het gaat daar gelukkig goed mee, toch?

Zowie heeft me vanochtend in de oor gekwetterd... want fluisteren kan ik het bij hem niet noemen, dat ik je toch maar gauw weer eens een dikke knuf van hem moet geven.
Whooshy heeft het ook met je te doen en geeft je een knabbeltje op je neus  :) Vergeef het haar... dat is nou eenmaal haar ding  ;D

Heel veel sterkte in elk geval met de laatste resten van deze vage ziekte. Ik hoop dat je er weer snel vanaf bent.

Groetjes,
Monky

Marian

Goede - (in elk geval wat beter, hoop ik!) Morgen,

Misschien dat je eerste donsje vandaag je keel wat verzacht ;)

Verder hoop ik dat je huisarts iets beter heeft dan een paracetamolletje.......die eerder genoemde codeïne kan wellicht wat verzachten :)

We horen wel weer....doe het maar lekker rustig aan....  :D

Groetjes, Marian


carco

Het zit je ook wel mee hè allemaal, maar niet heus.

Hopen dat je vandaag door een piepei/donsje verwelkomt wordt dat kan de pijn dan enigszins een beetje verzachten voor je.

:-* Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Kimm

hey meis, ik duim voor je dat je gauw een piepei hebt! dan heb je weer wat afleiding, alhoewel jij afleiding genoeg hebt denk ik, met je gezin en valkjes. maar ik hoop dat de arts even wat voor je heeft hoor en dat je zondag de pink rabbon gaat lopen is helemaal top!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010