## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Caroline, amai , GEFELICITEERD MEISS wat een beauty , ik hoop dat mooie valkje Dior een heel lief koppeltje gaat worden, met je Cartier....wat een stel , zie het al voor me, , ach , je hebt er lang op moeten wachten he, meiss, maar het zal het zeker waard zijn hoor,  wat een stel zeg samen, wow en nog eens wow hoor! BRILLIANT GEWOON !! Wat een dotje, echt meiss, er zijn gewoon geen woorden voor! Ideaal is het hoor.......Ik kan niet wachten tot ik ze daar bij je valkje samen zie hoor! hihi! Beetje gek van me he, niet op letten, ben gewoon zo! Nou dat was echt super super nieuws en wat voor goed nieuws...Wat boft Cartier maar met zo'n partner he! Grtjs. Ann

Hermien

Ik snap het inmiddels: dit is weer zo'n valkje voor eigen gebruik waar wèl een luchtje aan zit...... ;D

Hele mooie naam, hoor. Gefeliciteerd met Dior en nu nog een paar nachtjes slapen........

Knuf van het geboefte aan het Vederkruid.

:-*  :-*  :-*  :-*

Jacky

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd!

Wat een mooie naam Dior. En wat een bijzondere mutatie  :D

Groetjes Jacky

Always look..

Wat is Dior een knapperd zeg!  :o
Succes met de dagen aftellen! xx

♪ Marlies

Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dus toch de lichtste. Vond ik eigenlijk ook wel de mooiste. ::) :P

Ik snap dat je blij bent. :D

Inderdaad heel goed geweest om te testen.
Ik hoop dat Cartier en Dior een hecht koppeltje worden.

Ben ook heel benieuwd naar foto's van Dior samen met Jim en Nina.

Het begin van je kweekseizoen is in elk geval goed..........2 albino meisjes, 2 witmasker jongens en dan eindelijk Dior. :D
Nou nog een bonte geelwang. ::)

Fleur doet het ook goed zo te zien. Wat een scheetje. Ik ben gek op die bolle puppy-buikjes. :D

Groetjes Marlies ;)

amazingleeuwtje

Wohoooooooooo ik zie jou al dansen in de woonkamer Caroline, gaaaaaf en natuurlijk Gefeliciteerd ;D ;D ;D...

Wat een beauty.....

Landiej

Peggy

Oh wat gaaf Caroline.  eindelijk je hebt je ventje voor Cartier en wat voor één  :o  echt een knapzak hoor.  ik ben ook wel benieuwd eigenlijk naar het verschil nu tussen Jim,Nina en Dior.
Iig gefeliciteerd hoor.

ps;  is je hoofdpijn al wat minder meis?
Beterschap  :-*

Liefs Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Wauw! wat een mooierd :-*
Vind je het niet riskant om 2 roodogen tegen elkaar te zetten?
Of zijn ze allebei goed van formaat zonder kale plekjes?
Groetjes Saar :-*

Caroline

Dank je wel voor de leuke reacties!!  :-*

Ik las tussendoor de vraag van Peggy: Hoe is het met mijn migraine??

Nou bar en boos.  :-X :'(

Vanaf 1 uur vannacht kwam vanuit het niets een mega zware migraine opzetten, aan de andere kant als van de week en aan deze kant ben ik altijd kotsmisselijk, koud rillerig afwisselen met bloedheet, zwetend .... ik hing vanaf 5 uur boven en op de pot, zowel met als zonder emmer en ben echt honds maar dan ook honds beroerd geweest.

Het l*llige van alles was dat ik af had gesproken met Marian vanmorgen en ik dit dus helaas af moest bellen.  :-\ Hierover voel/voelde ik me erg schuldig, is weet hoezeer zij uitkijkt naar een ontmoeting met de albinomeisjes.  :-[

Op dit moment heb ik net mijn eerste sneetje brood op en een koppie thee, het ergste is voorbij, alleen nog wat hoofdpijn en heel erg zweverig en natuurlijk leeg.

Gelukkig kan Ed zelf zijn tijden in delen en kon de kinderen vanmorgen op gang helpen en naar school brengen, Jasper blijft sowieso elke middag over, die hebben een continuerooster en mijn ouders hebben Sanne en Thomas gehaald en voorzien van een bammetje tussen de middag.

Ed is vanmiddag ook eerder gestopt en zodoende nu de kinderen weer halen, ook gaat hij vanavond voor me naar de ouderkring voor Sanne op school.

Zel heb ik in etappes de valkjes en Fleur verzorgd en Sophy is gelukkig een erg makkelijk kindje wat zich zelf goed bezig houdt en ook nog een paar uur bij me op bed heeft gelegen.

Ik heb dus duidelijk een drukke en emotionele maand achter de rug met leuke en minder leuke dingen, dit uit zich altijd in de week dat ik ongesteld ben in migraine, rustig maandje, lichte migraine, druk maandje, zware migraine.  >:( :( :'(

Ik ga snel weer offline .... tv kijken en achter de laptop is nog duidelijk niet mijn ding op het moment ....  8)

Sorry Marian, ik IMde je al, we plannen snel een nieuwe afspraak.  :-*

Oh en nog even snel de vragen over Dior ....

* Ja, zeker heel erg goed dat de kweker de geslachten liet testen, anders had ik mooi 2 poppetjes gehad. Op de laatste foto de meest rechtse had namelijk mijn voorkeur.  ;) Puur omdat ik deze qua kleur nog niet in mijn collectie heb.  :)

* Ja, zondag al halen .... hij is al bijna 2 maandjes en eet al zelfstandig. Omdat hij nu in een volière zit, wil ik hem uiteraard zo snel mogelijk thuis hebben, zodat ik hem nog zo tam mogelijk kan krijgen.  ;) Hij gaat hier voorlopig in de Ferplast Greta kooi, niet super groot maar kan hij lekker dicht bij me zitten.  ;) Na 6-8  weken quarantaine komt Cartier gezellig bij hem zitten. Hopelijk is er een klik .... ze scharrelt nu met Nina, een popje met een hele andere mutatie maar qua uiterlijk erg op Dior lijkend.  :D

- Marlies, de foto's zullen dus moeten wachten tot het moment hij los kan.  ;)

Normaals bedankt voor de tip.  :-*

* Inderdaad Marlies en Peggy, qua uiterlijk zullen ze op elkaar lijken, Jim, Nina Ricci, beide lutino bleekmaskertjes en Cartier en Dior, beide cinnamon geelwang bronze fallows. Alleen hebben beide meisjes, Cartier en Nina, pareltjes.  ;)

* En ja Saar, 2 roodoogjes, een wel overwogen maar bewuste keuze.  ;)

Zowel Cartier als Dior hebben geen kale plek en zijn beide forse vogels uit een goeie lijn met ook weer forse vogels. Cartier weegt rond de 130 gram.  :o

Dus ja wel hoor, ik durf deze 2 roodoogjes wel samen  te laten koppelen.  :D

Nu zij zelf nog.  ;)

Groetjes en tot gauw.  :)

PS. het gaat super met de T-tjes, helaas is Eros wel begonnen met plukken, hij plukte zich zelf al weer een beetje en helaas gisteren ook Thunder .... die had een heel rood en kaal ruggetje.  >:( Omdat ik bang was voor ontstekingen omdat het zo rood leek, heb ik er gisterenavond wat Betadinezalf op gesmeerd uit voorzorg. Verder maakt hij het goed en lijkt er niet onder te lijden.

Het eerste eitje van Unique & Queenie wat bij Eros & Perle ligt is morgen 18 dagen .... vandaag stond mijn hoofd er niet naar maar gisterenavond piepte het nog niet maar zat er nog flinke beweging in.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Landiej

He bah :-\ Ik dacht ik in die week van de maand beroerd was, maar dat is nog niets vergeleken met wat jij vannacht hebt doorgemaakt.

Sterkte met bijkomen! En hopen dat de migraine zich voorlopig weer even niet laat zien.

Marian

Hé lieve Caroline :-*

Ik stuurde je net al een immetje terug ;)
En ik hoop dat je nu kunt zeggen dat je je schuldig voelde!
Ik ben inmiddels een grote meid en heb geleerd met teleurstellingen om te gaan ;D
Tuurlijk zat ik erop te kijken, tuurlijk vond ik het jammer je schattige albino meisjes niet te kunnen zien, maar JIJ bent ziek, zwak en misselijk en dat is veeeeel erger!!!

Ik ben blij dat de ergste migraine voorbij is :-*
Hoop dat je gauw verder opknapt.

Liefs Marian
ps, de foto's waar ik over sprak vinden mijn dochter en mijn hubbie ook erg mooi ;)

Sally

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd met Dior! Wat n knap ventje!
Leuk dat je hem zondag al mag ophalen!

Veel beterschap met je migraine!
heb zoiets nog nooit gehad, maar lijkt me niet echt een pretje ook niet :s

Groetjes.

Dierenfreackske

Hoi Caroline, ach, wat vervelend dat je weer zo'n migraine aanval hebt, hopelijk is het snel beter.

Wat fijn dat je Dior zondag al mag ophalen, ja het is beter om tam nog te krijgen hoor!

Maar dat lukt je vast heel aardig he!

Fijn dat Flerur het zo goed doet ook, Grtjs. Ann