## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

samantha21

gefeliciteerd he! 2 albino's, erg leuk!

en de derde??? ook een albino?

Dierenfreackske

Whaaauuuuw, gefeliciteerd met je albino donsjes, super super...zijn het er 3?? Whaaahaaaaaaa...ik ben benieuwd hoor! Grtjs. Ann

Anke

Hoi Caroline,
Driebubbel gefeliciteerd!!!! ;D ;D ;D
Gaaf hoor allemaal.
Ik ben benieuwd naar de naam van het nieuwe ventje.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

anika_en_spirit

Hoi hoi,

Ahh, wat lief!! Die foto's van de 2 albinomeisjes. Mooie namen ook, gefeliciteerd.
Ook gefeliciteerd met je 1e witmaskerjochie van dit seizoen. Ik ben benieuwd naar de foto's & naar zijn naam  ;D
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Caroline

Mag ik jullie voorstellen!!!!

* Thunder *

Toen ik vanmorgen rond 12 uur nog even ging kijken in mijn kweekkamertje voor we naar het centrum gingen vond ik zoals gezegd bij Eros & Perle een witmasker jongetje. Eerder geboren dan verwacht, ik verwachte hem pas in de avond een keer maar hij heeft hard gewerkt want om 12 uur was hij zelfs al droog en gevoerd.  :D

Na 17 dagen al uit zijn eitje gekomen .... eitje 4 is 14 oktober, 18 dagen bebroed maar die hoorde ik net bij de nest controle ook al piepen. :o 15 dagen geleden gelegd, ben dus erg benieuwd wanneer die geboren gaat worden.  ::)

Tiara, Tiamo en Thunder maken het alledrie goed en worden door ouders en pleegouders goed gevoerd.  :D

=================================

Het vijfde eitje van Unique & Queenie is ook bevrucht, super dus, ben benieuwd of er 5 mooie bonte witmaskertjes uit gaan komen.  :) Ik hoop het zoooo!!  ;)

=================================

Voor degene die het verhaal gevolgd hebben over een partner voor Cartier, mijn opaline cinnamon geelwang bronze fallow split bont popje.

Ik vertelde al eerder, als alles goed gaat heb ik eindelijk na 2 jaar zoeken een ventje voor Cartier gevonden.  :D

Vandaag heb ik nog mailcontact gehad, het zijn 3 valkjes, volgens de berekening alledrie mannen.

1) cinnamon geelwang bronze fallow split opaline

2) geelwang bronze fallow split cinnamon opaline

3) bronze fallow split cinnmaon geelwang opaline

Op dit moment is er van alle drie veertjes opgestuurd, ze zijn zelfstandig en als de DNA-uitslag binnen is heb ik eerste keuze.  :D

Uiteraard hoop ik dat de geslachten volgens de berekeningen kloppen. Mijn voorkeur heeft dan de tweede, de geelwang bronze fallow .... hij is zo ontzettend mooi!!!!  :o :o :o

Mijn tweede voorkeur heeft de eerste.

Duimen jullie mee??  ;)

Groetjessssssssssssss

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

amazingleeuwtje

Gefeliciteerd met je 3de witte donsje Thunder ;D

En natuurlijk duim ik voor je ;)

Dafrinja

Thunder, dat wordt wat.. leuke naam! Ik hoop echt voor je dat het de 2e wordt...heeft Cartier straks eindelijk een partner..

Groetjes!!
Dafrinja

Anke

Hoi Caroline,
Thunder leuke naam :)
Tuurlijk duim ik mee ;D ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Always look..

Ook ik duim mee!

en wat een scheetje is Thunder! met de 2 meiden ook alles goed?

xx

Hermien

Klein, dom vraagje. Jij noemt toch al je donsjes naar lekker geurtjes? 'k Heb er wellicht niet al te veel verstand van, maar zit er aan 'Thunder' ook een luchtje?

Wel een scheetje hoor, met als Tiara en Tiamo......ruik hier trouwens ook niks bij......

::)  ???  :o  ;D

Caroline

Nee Hermien, de donsjes krijgen elk nest een letter in voldorde van het alfabet. Dit is het T-nest, Tiata, Tiamo en Thunder, het vorige was het S-nest en de volgende .... inderdaad wordt het U-nest!!  ;)

Mijn eigen valkjes krijgen (bijna allemaal) een naam van een parfumgeur.  ;)

Iedereen bedankt voor de reacties!!  :-* En voor het mee duimen.  :)

Ik ga mijn bedje opzoeken, morgen om 6 uur ongeveer loopt mijn wekkertje af.

Trusten allemaal!!  8)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Tuurlijk duim ik mee...  ;D ;D ;D

Gefeliciteerd met Thunder... stoere naam hoor!! ;)

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves