## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Sjet

 Hallo Caroline

heel veel  plezier met Fleur  ophalen vanmiddag .

groetjes  Georgette

Caroline



Dank je wel iedereen.  :-*

Ja .... nu is het echt spannend.  ::)

Ik ben net thuis met Jasper en Sophy, moest om 11 uur met Jasper naar de schoolarts en Sanne en Thomas eten tussen de middag bij opa en oma. Dan straks nog 2 uurtjes en een kwartiertje naar school en dan rijden we meteen vanuit school door. Ed is om kwart over 3 thuis, de spullen voor Fleurtje voor onderweg liggen klaar.  :D

Ik begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden hoor .... laat staan Sanne en Thomas.  :P Jasper en Sophy weten wel dat de bench, de mand, de voerbakjes en speeltjes inclusief het riempje voor Fleur is en op een (oude) foto herkennen ze Fleur ook meteen en benoemen haar ook met Fleur maar snappen niet dat Fleur hier komt wonen.  ;)

Tot groot verdriet van Sanne zelf moet ze eenmaal thuis met Fleur wel om 18.15 uur een uurtje zwemmen .... maar een paar weken geleden heeft ze van een blok van 8 lessen al een les gemist dus ze moet  ;) van me.

Uiteraard mogen zij en Thomas vanavond op blijven en is het weekend dus kan iedereen lekker wennen aan elkaar.  :)

Ik hou jullie op de hoogte.  ;)

Groetjesssssssssssssssss  ;D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Heel heel veel plezier hoor vanmiddag enne gefeliciteerd met alweer een eitje  :D

Liefs Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Citaat van: Peggy op  1 oktober 2009, 11:55:54
Hoi hoi Caroline,

Met Reem gaat het verder goed,  de kleine herrieschopper  ;D Heeft zondagavond wel nog pap gehad...woog namelijk 85 gr.  De laatste avonden hangt hij een beetje op de 88 gr. Nog net acceptabel dus. Ik blijf hem gewoon goed in de gaten houden. Hij is levendig,speels en zo gek als een deur dus het gaat kei goed met hem  :-*

Ik kom natuurlijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel op kraamvisite.

Een fijne dag  :-*  Liefs peggy




Dank je, meis, voor je Reem-update.  :-*

Fijn te lezen dat het nu weet wat beter gaat en dat hij lekker levendig en maf blijft.  ;D ;D

Het is en blijft natuurlijk superwazig waarom hij het af en toe gewoon even niet zelf kan en één of meerdere avonden pap nodig heeft.  :-\ ???

Gelukkig gaat jou dit goed af en vindt je het ook niet erg om te doen voor onze kanjer.  :-*

Langzaamaan heb ik het ook een plekje kunnen geven, missen doe ik hem nog steeds maar het wordt dragelijker .... in het begin deed het echt pijn zijn lege kooitje te zien.  :'( :-[  Iets wat natuurlijk helemaal niet werd begrepen door niet-valkjes-mensen.  :-\

Maar mijn hartje blijft sneller voor hem kloppen hoor.  ;) Zodra ik niet meer het gevoel heb: "als ik hem zie neem ik hem mee"  :o ::) :P kom ik hem een keertje opzoeken.  :) Uiteraard kom jij voor die tijd een keertje op kraam bij onze Fleur.  8)

Fijn weekend en dikke knuff voor je gezinnetje en uiteraard onze Joep en Reem.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

☺ Pita ☺

Ooow wat spannend , veel plezier met ophalen van fleur.
Zo heet ons buurhondje ook trouwens :D

♪ Marlies

Wat leuk dat jullie zo om Fleur gaan. :D

Sanne zit nu volgens mij al te draaikonten op school. ::) :P

Heel veel plezier bij het ophalen van Fleur.

Groetjes Marlies ;)

Ps. Ook nog gefeliciteerd met al die bevruchte eitjes die weer in de diverse nestjes liggen. :D

Kimm

veel plezier strakkies met fleur halen :D
spannend!!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marian

Hoi hoi!

Oh, jullie zijn inmiddels misschien wel thuis...
Heel veel plezier met Fleur ophalen en thuis introduceren :D :D
Sanne, meid, je bent een grote bofkont, en dat verdien je dan ook!!!

De eitjes gaan lekker...

Alvast fijn weekend, hopelijk tot gauw ;)
Groetjes, Marian

*Esther*


Caroline



Fleur is thuis!!!!


Hè hè, eindelijk is ze dan thuis en ze doet zo GOED!!!!  :D

Om kwart voor 5 waren we thuis .... ze was onderweg niet wagenziek, ze heeft meteen bij thuiskomst kennis gemaakt met Summer en Kippie die het beide super deden, al 2 slaapjes gemaakt zonder te piepen in haar mandje in de bench en al gegeten en gedronken en .... kleurig in de tuin gepoept en geplast.  :D

Alvast de eerste serie foto's ....


Ed bleef met een in slaap gevallen Jasper en Sophy in de auto zitten en Sanne en Thomas gingen me naar binnen, Fleur op halen.  :D


Sanne was zo blij, die wist zich even helemaal geen houding te geven.  ;D


Eerst nog even met de mama, broertjes en zusjes van Fleur gespeeld.

De kennismaking met Summer en Kip heb ik niet op foto staan helaas maar met 4 kleine kinderen en 3 honden in een keuken heb je echt je handen en ogen even nodig om alles in de gaten te houden.


Sophy is ook helemaal verliefd, het was dan ook dikke tranen toen Fleur in de bench moest slapen.  ;)




Summertje vond het al snel goed en ging er lekker bij liggen.  :-*


Jasper vond het nog wat griezelig maar durfde wel de riem vast te houden.  :)


Naar de vogels keek Fleurtje niet om .... de vogels daarentegen vonden haar maar eng en fladderen tot 2 x toe flink toen ze langs de kooi liep.  :o


Daarna was het slaaptijd .... Sanne had een doekje meegenomen en daar hadden de puppies samen met moeder flink mee gespeeld dus rook naar hen. Zelf had ik van de jonge valkjes nog een warmwaterzak met een teddyhoes in de vorm van een schaap. Deze was lekker warm en met het doekje wat naar haar ouwe nest rook sliep ze binnen een seconde.  :-*


Net na het spelen, eten, drinken en ontlasten liep ze wat door de huiskamer te piepen, eenmaal in het mandje in de bench gelegd was ze meteen stil en viel in slaap.  :D

Is ze geweldig of is ze geweldig??!!  ;D ;D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




Peggy

Ze is echt wel geweldig  :-*  Prachtige foto's hoor. Wat zullen jullie nu heerlijk genieten van haar...superrrrrrrr  :-* :-*


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Esther*


Angel_Rob

Jippie ze is thuis!!
Ze is geweldig  :D :D :D :D
Veel plezier met jullie nieuwe vriendinnetje  :D
En in het speciaal Sanne natuurlijk  :-* :-* :-*
Liefs Angèl en Damian


Kimm

oh ze is geweldig!!!!!!!!!  :-*  :-*
gefeliciteerd :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010