## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

-Joke-

Wat een emotioneel verhaal...

Maar goed dat Reem nu een fijn huisje heeft gevonden en dat hij niet ver van jou zit, zo kan je hem nog af en toe eens gaan bewonderen en knuffelen!

Geniet van je vrije uurtje, want dat is vaak zo weer om hé  ;)

Groetjes!

Caroline

* Sophy 2 jaar!!!!

KLIK op de foto voor meer foto's.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Poe Caroline, wat heb je het mooi omschreven... zelfs zo mooi dat ik er tranen van in mijn ogen krijg...

Ik wens je heel veel sterkte met het lege plekje in de kooi en dat dat niet meevalt, dat begrijp ik heel goed.

Gelukkig heeft hij een fijn adresje, waar je hem dus ook nog eens kunt opzoeken...

ben trouwens wel benieuwd hoe dat zal gaan, zal Reem je over een tijdje nog wel weer kennen?
Ach is ook niet intressant, maar vroeg het me zo af.

In ieder geval heeft hij een heel fijn huisje gekregen en ben jij trots dat jullie dit saampjes zo voor elkaar hebben geboxt, want geknokt hebben jullie tweetjes zeker  :-*

Liefs Manon

♪ Marlies

Hoi Caroline, ;D

Ik kan heel goed snappen dat je het moeilijk hebt met het verhuizen van Remy. :-\
Na zo'n intensieve band, is het zeker moeilijker dan bij andere valkjes om afscheid te nemen.

Gelukkig kun je hem nog volgen op het forum, en je kunt zelfs nog op bezoek bij hem. :D
Hij heeft een heel goed plekje gevonden.

Het gemis zal de eerste dagen nog wel blijven, het is denk ik toch een soort van rouwproces waar je door heen moet, maar goed komt het zeker. :-*

Groetjes Marlies ;)

Dierenfreackske

Hoi Hoi, mooie foto's van Sophy hoor. Moeilijk soms om afscheid te moeten nemen he, heb het hier ook vandaag,  :'( :'( maar als je dan weet dat ze goed terecht komen scheelt het alweer een pak he! Da's dan weer een geruststelling he, maar de band die je had is er nu niet he, heb het ook moeilijk nu met Inka die net weg is...maar hopelijk kan ik ze nog volgen op het forum he! Grtjs. Ann

Marian

Hoi Caroline,

Nou, ik heb de tranen ook op de dijk staan! :'(
Pfff, valt niet mee, zo'n afscheid van je lieve, kleine, dappere hummeltje...
Je hebt het mooi verwoordt!  :-*
Gelukkig kun je idd Reem hier volgen en hem nog eens bezoeken  
Ik heb ook genoten van de verjaar foto's van Sophy. Goh, wat is zij gegroeid, en je hebt werkelijk prachtige foto's gemaakt!! 8)

Fijn weekend verder, groetjes Marian

ps, gezellig, bakkie binnenkort  :D!,
hoor wel wanneer jij daar tijd voor hebt?!  

Anke

Hoi Caroline,
Ach Remy nu echt uitgevlogen naar een nieuw adresje...
Gelukkig weet je dat het een heel goed adresje is :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Hermien

Ik begrijp je helemaal hoor. Zal best heel zwaar geweest zijn om Remy 'los' te laten, na alle inspanningen die je geleverd hebt. En dan zó een close band met hem hebben opgebouwd. Het is niet niks. Gelukkig kun je hem bezoeken als je verlangen naar hem de overhand gaat krijgen. Het verdriet zal door de tijd wel slijten, dat weet jij ook, maar laat nu maar even je tranen de vrije loop. Ik jank gewoon een potje met je mee. Je hebt het trouwens heel mooi geschreven, beeldend en met zoveel gevoel en emotie.

Sterkte. Met Reem komt het vast goed in zijn nieuwe huisje.

Knuf van een nieuw compleet 'Vliegtuig'.

:-*  :-*  :-*  :-*

Peggy

Ik kreeg er zelfs tranen van in mijn ogen Caroline bij het lezen van je verhaal over ''onze'' Reem.
En ik begrijp het heel goed hoor dat je je manneke mist. Reem is ook echt een schatteke..echt familie van ''onze'' Joep. Heb hem net mee naar boven genomen..even gezellig samen zijn en hij ging heerlijk op mijn schouder zitten,achter in mijn nek en kroelde met mijn haren,zo lief en sprekend Joepke  :-*

Ik vind het boven toch prettiger om hem los te laten,  geen kids die ineens binnenstormen of een hond die druk blijft blaffen wanneer er een kippetje los vliegt,  nee boven is beter rustiger en veiliger,  genoeg veilige landingsmogelijkheden en toch de mogelijkheid om eens heerlijk te vleugels te spreiden.

en wat is Reem toch weer een heerlijk tam ventje zeg..die gaat het hier zo goed krijgen,geloof me maar.Liefde krijgt hij iig genoeg.Iedereen is nu al gek op hem.

en je weet het hè meis;  je bent altijd welkom en nogmaals heel erg bedankt voor het vertrouwen in ons.

Liefs peggy en een dikke  :-* van jouw ventje Reem ( dat zal hij altijd een beetje blijven )

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Nynke

Hoi Caroline,

Wat lees ik nu.. Je kleine man is verhuisd.... ::)
Kan me voorstellen dat het niet makkelijk is geweest.
Als ik je verhaal zo lees, kan ik zo zitten te brullen.
Bah wat een manneke is het toch ook en ik denk dat hij wel meer harten heeft gestolen. (Vooral hier op het forum).

Met Sisi gaat het super. Een echte lieve meid is het en ze groeit al flink. Vooral als je haar nu vergelijkt met Luna :D.
Maar mevrouw heeft haar driftbuien ook wel (en dan is ze boos).
Vanuit Sleen dus een dikke knuffel van Sisi....

bobbie

Ach lieve kleine Reem met je centenbakkie,
je zat zò in Caroline's hart, dat was een makkie.
Zorgen, voeren, slijpen, alles deed ze voor je welzijn,
het afscheid nemen doet haar nu pijn.

gelukkig zit je goed, met vriendjes bij een gezin met een warm hart,
maar toch denkt Caroline nog wel eens met een traan en smart
aan de tijd dat je haar begroette vanuit het kleine afgeplakte bakje waarin je zat.
Je bent en blijft haar kanjer, je bent en blijft heel apart. :-*

Dierenfreackske

Hoi Caroline, het is zo vervelend he altijd dat afscheid moeten nemen, ik vind het zo triest steeds! Vooral als het valkje veel betekend he en het zo gehecht is aan je!
Hou je haaks meiss! Je lieve Reem is nu ook bij een goede familie terechtgekomen, gelukkig he, knuffie, Ann

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

amazingleeuwtje

Hoi Caroline,

Allereerst gefeliciteerd met Sophy, wat een smoeltje daar smelt je toch van ;)

Wat een mooi en verdrietig verhaal van jou Reem, kan me goed voorstellen hoe moeilijk het voor jou is/was om hem te laten gaan, maar hij heeft een geweldig nieuw huisje en daar doe je het uiteindelijk allemaal voor...

Beetje laat mijn reactie maar niet minder gemeend ;)