## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Gaaf, weer bevruchte eitjes :)  Hopelijk trekt het bekkie van Remy toch nog bij, en anders wordt hij verder zo mooi en lief dat er toch wel iemand voor zal komen. :)

Marian

Hoi Caroline,

Ik heb genoten van je foto's!
Leuk om eens goed naar alle wangetjes en kleurverschillen te kijken, al denk ik wel dat het in het echie veeeeeeel duidelijker te zien is :D ;)
Ze hebben zulke lieve koppie's bij jou :-* :-*
Fijn te lezen dat het met Remy de betere kant op gaat....helaas met centebakje :-\
Ik hoop dat je voor hem/ haar een fijn adresje vindt!!

Gelukkig nu twee bevruchte eitjes bij Pablo en Coco, hopelijk worden er dat nog drie ;D

Hoe laat ga jij 's avonds pappen?
Nu??? Dan pap ze weer!!!!

Groetjes, Marian

Caroline

Dank je ....  :-*

Uiteraard is het belangrijkste op dit moment dat Remy het gaat redden .... een fijn adresje is de volgende stap.  ;)

Leuk nieuws .... Remy gaat sinds vanmiddag geringd door het leven.  ;D

En Marian .... Remy heeft om 18 uur pap gehad, die krijgt straks om half 9 weer, waarna om 23 uur eerst Nina krijgt, vervolgens de Q-tjes die het nog nodig hebben en daarna Remy voor de laatste keer, hij kreeg dan weer 6 x pap vandaag.  ;)

Nina zit trouwens al op 2 x per dag pap en ik denk dat die net zo snel of sneller als Naommi zelfstandig is want ze vind het echt niet leuk .... pappen.  :D

Normaal woog ze 's morgens 8 uur, 86 gram vóór de pap, nu ze op 2 x zit geef ik altijd om 11 uur, kunnen ze eerst zelf oefenen.  ;) Vandaag kreeg ze pas om 1 uur, is was 's morgens naar de Early Bird met Jasper, ze woog toen .... 89 gram!!!! Goed hè, helemaal zelf eraan gegeten.  :-*

Ik ga gauw nog even wat doen ....  ben zo weer terug.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Randy

hej caroline 8)

suc6 met remy , hopen dat het goed blijft gaan ;D

en wat een hipheid, weer bevruchtje eggies :P:P

Groetjes Randy :P
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

*Yvon

Hoi hoi

Allereerst.........Gefeliciteerd met de bevruchtte eitjes !!  ;D
Ten 2de ........ Zeker weer hele mooie foto's !!  ;D
Ten derde....... Remy,idd nog erg klein voor zijn leeftijd.  :-\
Net als mijn kleine luti.  :-\
Hopelijk gaan de kleine ukkies het redden.  :)
Kleine Remy moet het gewoon gaan redden met al die goede zorg van jou.  :D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Marian

Caroline

Vanavond voor de pap nog even een paar fotootjes gemaakt van Remy met haar ring.  :D Inderdaad haar ring want volgens mij zie ik pareltjes.  ::)

Haar kropje lijkt beter te gaan werken maar pa en ma voeren niet.  :-\ Ze houden haar wel het grootste deel van de dag en 's nachts warm alhoewel zie iets vaker samen van het nest af zijn wat natuurlijk logisch is, i.p. is Remy natuurlijk 15 dagen.  ;)

Vanaf morgen krijgt ze 5 x pap, om de 3 uur, dit klopt bij haar leeftijd, 2 weken, en gewicht, 30-40 gram.  :D

Stoer met ring .... nummertje 8.  ;D

Het is zo'n scheetje.  

Als de paar grijze veertjes wildkleur zijn is het een man ....
zijn de veertjes gepareld wildkleur, is het een pop ....
zijn ze cinnamon, kan het mannelijk of vrouwelijk zijn ....
zijn ze cinnamon gepareld, is het net als haar zusje, Lou Lou, een crossover en dus een pop.  ;)

Nog niet 100 % centenbakkie maar of het goed komt.  

PS. Yvon, hoe oud is jouw lutinootje?? En hoeveel weegt deze?? Remy is van 26 mei en woogt net na de pap 38 gram.  

Trusten voor straks.  

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Ach wat is Remy een schatje :-* :-*
Hihi straks weer een PAAR veertjes om te kijken wat het geslacht is.....
Kleine Floor fluit hier regelmatig als de beste ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Remy's bovensnaveltje staat op het onder snaveltje.
Wat dus nog steeds de kans heeft dat het vandaag of morgen ineens over het ondersnaveltje valt.
Er is nog steeds goed hoop dat het goed gaat komen met Remy.  :)

Ik heb de kleine luti eergister geloof ik gewogen en toen woog ze 18gr.  9 daagjes jong.  :-\
Morgen ga ik ze weer wegen,hoop ik.

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Marian

hilde

remy is echt een scheetje ach hoe liefffffffffffffffffff

groetjessssssss

lynette

Hoi Hoi

weer heerlijk genoten van de foto's
Wat jammer voor Remy dat ie een centebakkie heeft.
Hopelijk groeit het nog goed.

Ik heb hier nog een jong zitten van de vorige ronde die aan een kant van zijn bekkie iedere keer te lang word. Gelukkig is dit makkelijk te verhelpen  en lijkt er geen problemen mee te hebben.

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Koos

Goedemorgen Caroline,

Ach jeetje, wat een ukkepuppie zeg die Remy, ik verbaas mij er steeds weer over :)

Hoe is het met Lotje in de lummelkooi?
gr ;)

Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

Caroline

Vanmiddag schrok ik me kapot.  :o Ik kwam thuis van een bezoekje aan mijn ouders en trof Remy met een dik kropje.  :-\ Vanmorgen was het ook al niet helemaal leeg, dus ik dacht meteen dat het weer slechter ging werken.  :'( :'( Alleen maar wat Yakult gegeven en terug in het blok gelegd waar het overdag meestal alleen ligt maar gelukkig wel warm aanvoelt.  ;)

3 uur later een papje gemaakt .... het kropje was nog steeds niet geleegd.  :-\ Meteen daarna had ik de valkjes een bak  met onkruidzaad, een meergranenboterham en andijvie gegeven en terwijl ik in mijn kamertje zat te genieten van de snoepende valkjes wordt ik errrrug blij van wat ik hoor.  :D Kleine Remy zit te bedelen en .... wordt gevoerd door mama Princess .... het kropje werkt dus prima .... Remy wordt weer gevoerd daarom vind ik haar elke keer met een gevuld kropje.  :D Ik ben zo blij en zo trots op mama Princess en kleine Remy.  

Uiteraard snel weer wat fotootjes gemaakt van deze kanjer.  :-*

Kijk die krop!!!! Na de andijvie en onkruidzaadjes zie je ook duidelijk donkere stukjes zitten in de krop.  :D

Ik miste alleen het ringetje wat ik haar gisteren om deed.  :-\ Na 4 x het blok nageplozen te hebben vond ik het terug.  :)

Pareltjes, cinnamon of wildkleur??

Ik vind het zo stoer, die mega volle krop.  

Kleine Remy komt er wel.  

==================================

Vanmiddag mochten de Q-tjes even in de grote lummelkooi .... dit was natuurlijk even wennen maar super spannend voor de ondernemende valkjes.  

Vanavond zijn ze nog 1 avondje en 1 nachtje bij papa en mama in de kooi om morgen definitief naar de lummelkooi te verhuizen.  :D

========================

Nina eet steeds meer zaadjes .... ik denk nog een paar daagjes en dan mag ze naar 1 x per dag pap.  

========================

Uiteraard allemaal weer bedankt voor jullie lieve berichtjes en het mee leven met Remy en de complimentjes.  

Trusten voor straks.  

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Wat ontzettend fijn dat Remy door pa en ma gevoerd wordt!!
Dat geeft de burger moed :D

Ik denk geen pareltjes bij Remy.
Cinnamon of wildkleur??
Dat zie ik sowieso meestal niet :-[
Daarvoor moet ik eens bij jou op cursus ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes