## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Caroline,

Wat een lieve foto's heb ik weer voorbij zien komen en wat een heerlijk lief donsje ligt er weer bij moeder Princess  :D

Wat goed van Ed zeg, het zal best erg zwaar geweest zijn en de medaiile heeft hij dus dubbel en dwars verdient.

Ik kom je even een hele fijne dag wensen vandaag  :-*

Liefs, Karin

Angel_Rob

Citaat van: Caroline op  1 juni 2009, 23:13:45
Citaat van: Angel_Rob op  1 juni 2009, 16:48:39
Hey Kaat

Weet jij iemand die 2 valkjes wil hebben.
Mijn broer heeft 2 valkjes aangeschaft, nadat die kleine dwergpapegaai) overleden is, natuurlijk niet goed over nagedacht  ::)  >:(
Mijn moeder moest ze steeds verschonen enzo.
Nu wil hij er van af want ze maken te veel lawaai  ::)
Ach die beesten kregen ook niet eens echt de aandacht  :-\
Hij heeft ze nu een maand of 4, uiteraard niet tam gemaakt, ze zijn grijs (volgens mijn broer heeft er 1 mozaiek op de vleugels, wat dat dan ook mag betekenen???) en het geslacht weten ze niet.
Ik baal hier zo van hè 0. :(
Ik hoop dat jij iemand weet  ???

:-* :-* :-*


Jeetje, zeker balen ....  :-\

Ik zou zo snel even niemand weten.  ::)

Misschien kun je er wat foto's van maken en hier met wat info erover op het forum plaatsen bij herplaatsing of op de verkoop/gevraagd pagina.

Succes!!!!  ;)

PS. als ik iemand weet, laat ik het weten.


Dank je wel  :-*
Liefs Angèl en Damian



Caroline



Hey meis, ze zijn prachtig alleen in mijn toekomstplannen is helaas geen plaats voor ze.  :-[

Ik heb al 4 opvangvalkjes en 3 valkjes met een handicap.  ;)

Je mag wel wat foto's in mijn dagboekje plaatsen met wat tekst, misschien helpt het.  :)

Succes, ik hoop dat je snel een fijn adresje voor ze hebt gevonden, ik denk dat ze het fijner zullen hebben in een buitenvolière aangezien ze niet tam zijn.  ;)

Geef je mijn knapste neefje een dikke knuffel??  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Angel_Rob

Liefs Angèl en Damian


Anke

Hoi Caroline,
Wat een prestatie van Ed zeg!!!
Hij kan terecht trots zijn :)

Fijn dat het allemaal goed gaat bij jou :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline



Weer onuitgenodigd bezoek ....

We hoorde net wat geritsel in onze open haard en jawel hoor, er zat een jonge vogel in.  :-\

Kraaien/kauwen (ik weet niet wat) maken altijd een nest in onze schoorsteen die we overigens niet meer gebruiken, ze slopen de hele bovenkant. Schijnbaar is er eentje uit het nest gevallen, door de schoorsteen heen, plof, zo in onze open haard.  :-\

Verstand van deze vogels heb ik helemaal niet, maar ik zie wel dat hij nog niet naar zijn ouders terug kan vliegen. Hij staat nu een tijdje in een bak in de tuin, pa of ma is flink aan het zoeken maar helaas maakt hij daarbij geen geluid en het jong is ook stil.  :-\

Ik ben dan weer een watje .... kan niet denken dat is de natuur, ik kan hem niet aan zijn lot over laten.  ::)

Ik herinnerde me gelijk dat Bonnie 2 jonge kraaien groot bracht die ook wees waren en heb haar al geimd en gemaild. Zij was net helaas offline.

Om toch zo snel mogelijk wat te kunnen doen voor hem stel ik ook maar even dezelfde vragen.  ;)

* Heeft er iemand tips voor me, wat doe ik hiermee??

* Heeft het beestje een kans??

* Kan ik iemand bellen die hem komt halen?? Ed zegt, hier komt de dierenambulance niet meer voor, dit gebeurt op dit moment tig keer per week. Maar zijn er andere mensen die zich hier voor inzetten??

* Wat kan ik hem te eten/drinken geven??

Hieronder wat foto's van hem, dan hebben jullie misschien een idee wat het is en hoe oud ongeveer....







Ik hoop dat iemand me kan helpen.  :-\

Alvast bedankt.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

och jeetje, niet te geloven  ::)
ik kan jou helaas geen tips geven, maar ik hoop dat het gaat lukken. pfff, ik kan ook niet denken hoor, van dit is de natuur.
succes!
trouwens de dierenambulance kan je altijd wel om raad vragen natuurlijk.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

mila

hoi caroline,

ik weet niet wat voor soort het ik dacht aan een kraai.

maar ik weet van een buurman die heel veel kraaien opvoed wat ik dus niet goed keur katteblik geeft en  water. maar je kan ze ook nutribird geven want daar zit meer in lijkt me.

je kan altijd de dierenambu bellen voor info.
over er gings het is verboden om deze beesten te houden.
kijk even op de vogelarena op het forum is laatst nog wat over geweest.

misschien daar wat.

trouwens mooi foto's en wat goed dan quinn al is uitgevlogen.
ik zit nu te wachten tot de eerste uit gaat vliegen...

groetjes

*Manon*

Dan pak je een ladder, klim je op dak en zet de vogel weer bij zijn papa en mama in het nest....

Whoehahahaha ik zie je al klauteren....   :-[

Nee dit is natuurlijk onzin, ik plaag je maar wat!

Ik weet zo ook niet wat te doen, maar inderdaad wat Kim zei, misschien dat je de dierenambulance kunt bellen wat je nu het beste kunt doen....
Misschien moet je zelf even wat piertjes en wormpjes gaan zoeken.... ze zitten vooral onder blaadjes.... whoehahahaha... ik stop er mee... aan mij heb je niks nu, ik ben alleen wat meilig. sorry  :-[

Liefs Manon

mariejj

Hoi Caroline

Dit kauwtje is zo te zien al best oud hoor  ;)
Ze lopen hier ook rond en kleiner en kaler. Het nest zit hoog boven in de schuur  en de jongen rennen de hele schuur door en ook buiten.
Ik denk dat het beste is om hem in de tuin te zetten. Wij mensen kunnen ze ook niet de juiste (op)voeding geven.  Of ga jij hem voordoen aan hem hoe je eten moeten zoeken  ;D

groetjes Marie

Anke

Hoi Caroline,
Een jonge kauw kan je geweekt kattenvoer geven.
Het is nog wel een jonkie want hij heeft nog een korte staart.
Het beste kan je hem naar een vogelopvangcentrum bij jou in de buurt brengen maar dat kan natuurlijk pas morgen.

Je neem dus gewone kattenbrokjes, die week je in water tot ze lekker zacht zijn en dan kan je ze in zijn bekkie stoppen :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline



Iedereen alvast bedankt voor het meedenken.  :-*

Terwijl jullie de berichtjes aan het typen waren heb ik toch maar even gebeld naar:

LANDELIJK  ALARMNUMMER DIERENAMBULANCES & DIERENHULPDIENSTEN 

0 9 0 0 - 0 2 4 5


Ik werd vervolgens door verbonden met onze regio en ze komen hem vanavond in ieder geval nog ophalen.  :D

Super toch.  :)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Fijn dat het gelukt is om hem op te laten halen :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

mariejj