## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

carco

Hoi

Ook ik sluit me aan bij de rest , dat het een ontsteking lijkt. Maar,zie ik het goed en krijgt ook Quinn parels?

En even iets anders:over dat kippetje zitten van Jil/Jim. Ik heb hier sinds kort ook een man die kippetje zit in de voerbak  ::) En deze meneer komt bij jou vandaan :die spoort nog steeds niet hoor :P
Jil kan dus best een Jim zijn volgens mij.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Zyra

jee de arme Quinn wat zal dat pijn doen zeg!

hoop dat je vandaag een vogelarts te pakken krijgt, het ziet er inderdaad uit als een ontsteking  :censuur

sterkte

Caroline



Goeiemorgen!!!!

Dank je wel voor jullie lieve en snelle berichtjes.  :-*

Zo geschrokken ik gisterenavond om 23.00 uur was, zo blij was ik net toen ik Quinn bij me pakte.  :D

Nee, het is nog niet helemaal over maar het is zeker de helft minder dik en i.p.v. vuurrood is het weer meer roze aan het worden. Hij gebruikt het pootje nog wel hinkelend/schuifelend maar staat er wel op en loopt het hele blok door.

De rust heeft hem goed gedaan, mogelijk in combi met goed eten (pap met pellets) is het echt aan het genezen. Ik heb hem nog even nagekeken en ik zie nergens een wondje, zelfs zijn nageltjes en teentjes zijn niks aan te zien.

Ik liet het Ed zien en die zag ook heel erg veel verschil met gisterenavond maar zei me toch maar even naar de dierenarts te gaan .... wetende dat ik vanavond bij div. dierenartsen op spreekuur kan en dat zelfs Dr. Feldkliniek op vrijdag " koopavond"  ;) heeft, durf ik het aan te kijken tot vanavond of desnoods morgenochtend.

Ik wilde eerst toch gaan maar bedacht me toen, stel één van mijn kinderen heeft een flinke ontsteking en de volgende morgen is het voor de helft over .... dan zou ik het ook even aan durven te kijken als ik wist dat ik bij de huisartsenpost terecht kon mocht dit nodig zijn.  ;)

Ik zal straks proberen wat foto te maken om het verschil te laten zien. Ik geef Quinn nu wel 's morgens en 's avonds pap tegelijk met Naomi dan hoeft hij iets minder te vechten om eten en krijgt zijn pootje meer rust.

@ Caroline ---> pareltjes heeft Quinn niet, wel is zijn groei en ook de groei van zijn veertjes een paar daagjes stil gestaan wat je wel vaker ziet als ze ziek zijn. Hebben ze alle energie nodig om te genezen en groeien ze even niet.  :-\

Jil/Jim .... eerlijk gezegd kan ik niet geloven dat het werkelijk een pop is hoor.  ::) Ook al denkt JOOP! het en zijn alle mannen erg verdraagzaam tegen Jil/Jim. Ik weet dat een pop ook kan fluiten maar de hele dag zeker 10 uur op een dag en dan ook nog constant het versierdeuntje .... dit kan volgens mij alleen een echte man.  :P

Daarnaast heeft hij ook zijn spots verloren, nog niet zijn visgraatmotief in de staart maar misschien de volgende rui wel.  ;)

Met JOOP! heeft hij het gezellig in de nachtkooi en ze weten elkaar overdag te vinden in de grote kooi. Jil/Jim is wel helemaal hoteldebotel van Cartier maar Cartier geniet enkel van die aandacht, de liefde is niet wederzijds. Als Naomi zelfstandg kan eten zet ik denk ik Cartier en Naomi samen in een kweekkooi (Birmingham). Samen wachtend op een ventje.  ;) Dan is de volledige aandacht van Jil/Jim ook overdag voor JOOP!  ;)

Wat betreft Hagrid .... hij blijft ons verbazen  ;D ;D , het is een heerlijk gek ventje.  :-*

Ik ga nu gauw wat doen, ik hou jullie op de hoogte.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Nou je hebt er weer zorgenkinderen bij lees ik :(
En wat gaan die kleintjes toch vreselijk hard he sjonge.

Hermien

Tjonge jonge, wat een toestand. Ben je net blij dat Uniqeu aan het opknappen is, komt dit er weer bij. Hopelijk geneest het vanzelf, maar aan de andere kant zou ik zelf toch graag weten wat het is (geweest)  en waar het vandaan komt. Zou hij gestoken kunnen zijn door een mug of ander insect? Of komt het van binnenuit en loopt het beestje kans op herhaling? Voor jou en de kleine hoop ik op het eerste. Je weet intussen wel dat ik met je meeleef, hè?

Sterkte!

☺ Pita ☺

Gelukkig een stuk beter , weer een beetje gerust ;)

Marian

PPFFFF, gelukkig is de roodheid verminderd :D
Wat rust niet kan doen hè? Inderdaad, lijkt mij ook om overdag maar zoveel mogelijk rust te geven om het genezingsproces te bevorderen.

Succes! Marian

♪ Marlies

22 mei 2009, 11:47:38 #4207 Last Edit: 22 mei 2009, 11:49:21 by ♪ Marlies
Even snel.
Net foto's gemaakt van de lutino bleekmaskers en.........................................................ik denk dat we een opaline popje hebben. :D :D
Dat is dan de eerste die ik zelf heb gekweekt. :D

Kijk en oordeel zelf. ::) :P

Lutino opaline bleekmasker.
Ik denk wel dat het er 1 is, dus een popje. :D
Dat is dan m'n eerste. :D











Oudste lutino bleekmasker.











Als je op m'n site kijkt en op de foto's klikt, dan zie je ze iets groter.

Groetjessssssssss ;)


Caroline

Ik denk het ook!!!!  ;D ;D

Van je site wist ik al.  ;)

Ga ik nu ook gauw doen.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



100 % zeker ....

parels .... het is een POP.  ;D



Gefeliciteerd Marlies, met je ....

eerste opaline lutino bleekmasker.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•


♪ Marlies

Das pech Caroline, jij wilde toch een mannetje ? ::) :P

Caroline

Citaat van: ♪ Marlies op 22 mei 2009, 13:08:51
Das pech Caroline, jij wilde toch een mannetje ? ::) :P


Klopt Marlies!!!!

WILDE.  ;)

;D ;D ;D




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♪ Marlies


Dierenfreackske

Hoi Caroline, aaaarch arme Quinn.

Ik kom je een fijn weekend wensen, grtjs Ann