## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Marian

Veel plezier met het ophalen van Naomi morgen :D
Ik hoorde vanavond iets leuks op de tv, misschien heb je het al gehoord, er is een bruinvis geboren in het dolfinarium met de naam Kwin :P, ach je schrijft het wat anders, maar verder is het toch gewoon jouw bedachte valkjesnaam: Quin ;D
Is dat even leuk 8)

Groetjes, Marian

Caroline

Ja Marian!!!!

Ik had het gelezen in de Telegraaf op de laptop.  ;)

Gaaf hè??  :D ;D

En ja, Anke, weer aan het internetverhuizen.  ;D

ZOdra ik thuis ben kom ik Naomi even laten zien.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Zyra

Ook ik wil je even heel veel plezier wensen bij het ophalen van Naomi, je zult vast en zeker de hele dag genieten van haar aanwezigheid :)

Guinevere

Wat een prachtig valkje ! Veel pezier met haar.
Geniet van je moederdag !

*Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

mila

niet vergeten ons straks als je weer terug ben uit het koude friesland hoe het is gegaan he...

zonnetje komt er hier er door dat komt vast omdat jij deze kant op komt vandaag  ;D

groetjes

Caroline

* Van Gils * Oilily * Rocky *

Mijn wekkertje stond vanmorgen al vroeg (6.45 uur) .... Thomas heeft een voetbaltoernooi 15 km verderop en hij en Ed moesten om kwart voor 8 al weg .... Jasper en de meiden liggen nu (ja ongelofelijk om kwart voor 10) nog te slapen dus ik had lekker even het rijk alleen.  ;)

De valkjes zijn inmiddels lekker verzorgd, schone waterflessen met appelciderazijn, frisse badjes en vers voer. De kooien van Van Gils en zijn dames en Unique & Queenie heb ik leeggehaald, schoongemaakt en beide stelletjes zitten in een hun nieuwe kooi.  :D

Rocky, zie hierboven heeft uiteindelijk de beslissing genomen ....  nu zij samen met Van Gils & Oilily in de kleinere kweekkooi MET blok zat, liet ze Van Gils letterlijk alle hoeken van de kooi zien, hij mocht werkelijk nergens gaan zitten van haar. >:(

Nu had ik al een beetje het vermoeden dat Rocky, liever naast Oilily zat dan naast Van Gils dus ik heb meteen de knoop doorgehakt en Rocky definitief verhuisd naar de vrijgezelle dameskooi in de huiskamer, Waar ze zich overigens gelijk weer thuis voelde. :D

Van Gils gaat nu helemaal uit zijn dak. ;D Hij fluit de sterren van de hemel, zit zelfs al in het blok te tikken en het zaagsel goed te leggen wat ik uiteraard helemaal fout had gelegd. :P

Hij is duidelijk helemaal in zijn hum. :D

Oilily vindt de verhuizing ook prima, zij en Van Gils kennen deze kooi al, ze zaten van de winter hier ook al in met blok .... toen ging Oilily flink kippetje zitten voor Van Gils maar die had toen alleen oog voor de voerbakken. ::) Nu heeft Van Gils duidelijk al meer interesse. :D

Hopelijk gaan ze nu eindelijk een koppeltje vormen, het zou niet alleen super gezellig voor hen zijn .... ook als pleegkoppel voor de toekomst kan ik ze heel erg goed gebruiken. ::) Mijn meeste koppels krijgen namelijk zelf te mooie jongen om als pleegkoppels te fungeren. ;)

Dus Van Gils & Oilily .... GO FOR IT!!!

De 3 Q-tjes maken het prima .... vanmorgen dacht ik te zien dat ook de kleinste, Quote GEEN grijs kuifje krijgt maar morgen durf ik het met zekerheid te zeggen. ;) Op foto's zie je het beter, kun je het uitvergroten en ik had geen zin om foto's te maken vandaag. :P Zou wel gaaf zijn 50 % kans op bonte jongen en 100 % bont in één nest.  :D

En ja ..... vandaag de grote dag. Als Ed en Thomas thuis komen van het voetbaltoernooi, eten we even wat en laden we de auto vol ;) om richting het hoge noorden te vertrekken. Na zo'n 2 uur zullen we dan bij Bonnie zijn om mijn mooie gele meisje op te halen. :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nou, ik hoor stemmetjes boven, de eerste is wakker geworden, volgens mij Jasper. :D Meestal volgt de rest dan ook snel. ;D Ik ga de kids en mezelf douchen en aankleden, daarna lekker boterhammetjes met ze eten.

Tot later!!!!! :)

Tuurlijk kom ik straks even verslag en foto's brengen.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Je interne verhuizing heeft goed resultaat opgeleverd ;D
En vanmiddag naar Bonnie voor Naomi!!!!
Veel plezier ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Hermien

Ow mèn! Wat is die Naomi prachtig! Wauwie. Ik was al geruime tijd niet meer hier geweest. Komt door die stomme mi Graine, ze logeert hier al bijna TWEE weken. Ach, je kent haar wel, hè? Dan is computeren niet het eerste waar je aan denkt. Ze is er nog steeds, maar ik heb d'r weer even onderdrukt. Maar van die mooie Naomi schiet ze meteen weer in mijn bol. ;D
Jouw moederdag kan nu vast niet meer stuk. En hoewel ik de zeer trotse moeder van 'onze Binky' ben, moet ik ook wel verschrikkelijk lachen om de verhalen die je over Van Gils schrijft. Jij, die niet van wildkleurtjes houdt! Haha, volgens mij heeft juist Van Gils nu een heel bijzondere plaats in jouw hart ingenomen. Waar of niet waar? Het kan toch gek lopen in het leven van valkparkietvirusbesmette mensen.
Wens ik je verder een héle mooie dag toe als je je nieuwe lieverd gaat ophalen.

Met en poot van Gabber, Goofy en Silvo en natuurlijk een hele warme knuf van onze Binkyboy!

Sally

HOi Caroline,

Wat een leuke update weer.
Zou nu wel fijn zijn moesten Van Gils en Olily een koppeltje gaan vormen.

En wrs 3 q'tjes bontjes, LEUK! Ik ben ook verliefd op bontjes. ;D

Veel plezier met het ophalen van Naomi!
Echt een super leuke moederdagcadeau.

Groetjes!

Caroline

Ik heb duidelijk de goeie keuze gemaakt.  ::)

Ik kom net beneden om een was uit de machine te halen en een nieuwe erin te doen, zit er eentje kippetje in de huiskamer .... ga ik kijken, is het ROCKY!!  :o

Ze voelt zich duidelijk veel meer op haar plaats in de huiskamer tussen de vrijgezelle dames dan achter in een kweekkooi met Van Gils, daar dacht ze er nog niet eens aan om kippetje te gaan zitten.  :P

Wilde ik even met jullie delen .... ben ik weer weg.  ;D ;D

PS.  ;D ;D WAAR, Hermien.  ::)

Nooit zou ik de keuze hebben gemaakt een "gewoon" wildkleurtje in huis te nemen maar vanaf het moment dat Van Gils op mijn hoofd landde buiten in de tuin en mij uit koos als zijn nieuwe baasje, heeft ie mijn hart gestolen en met hem is ook mijn kijk op andere wildkleurtjes veranderd want ook van Giorgio, mijn opaline geelwang veranderd in een wildkleurtje, kan ik intent genieten.  :D :-*

Zo zie je maar, niks is zo veranderlijk als een mens.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

carco

Veel plezier vandaag met het ophalen van Naomi!

En het wordt weer spannend wat van Gils dit keer gaat doen  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Raymond

Enjoy de reis naar het hoge noorden.

We horen het wel hoe de reis is geweest en hoe ze het overleeft heeft!

2 uur rijden, das best een eind trouwens voor een valkje!.
Wij hebben het ook eens gedaan. Toen hebben we bij Petra (ergens bij Eindhoven) een valkje opgehaald!

Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje