## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Caroline, ik heb ook genoten van het filmpje en de foto's van de kabouters hoor! Super dat ze allemaal groot zijn bijna!
Grtjs Ann

Marian

Hoi Hoi,

Haha, hier zijn mijn valkjes even flink aan het kwetteren :P
Leuk filmpje ;D
Ze zullen voor altijd de kaboutertjes blijven :-*

See you, Marian

Sally

Hoi Caroline,

Leuk filmpje en foto's van de kaboutertjes.
Wat groeien ze toch zeg!

Hoe gaat het met de migraine?

Groetjes Sally

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

ik heb genoten van het prachtige filmpje en de foto's van de kaboutertjes.
Melody ziet er echt super uit.

Kom je ook even vertellen dat ons mannetje Mushu het echt super goed doet hier. Het inderdaad net zo'n lieverd zo niet nog liever als Dobey was.
Je hebt weer een prachtig valkje afgeleverd heel er bedankt daarvoor :-*
Winky en Nick doen het ook super goed mij ons Mam.

Stuur je van de week nog een IM moet nu snel naar mijn kleine meisje.

Liefs Jeanine :-*

Kaatje

Hoi Caroline,

Ik kom je ook even gedag zeggen  ;) Wat een mooie foto's heb je geplaatst, echt heel erg lief  :-* Filmpje is ook heel erg leuk  :D

Fijn weekend meis  :-*

Liefs, Karin

Caroline

Hoi Jeanine, fijn te lezen allemaal.  :D

Jullie mooie witte meisje woog gisteren met nog wel 3 x pap 116 gram.  :o

Vanmiddag heeft ze niet gehad en moet het met 2 x daags gaan doen vanaf vandaag.  :D

Even voor de andere nieuwe baasjes ....

Pixel woog gisteren 111 gram en krijgt vanaf vandaag ook maar 2 x pap. Ook hij doet het geweldig.  :D

Tommy woog 102 gram .... ook hij doet het super goed en heeft net als Melody en Pixel al regelmatig zaadjes van de rode troosgierst in zijn kropje. Hij krijgt ook nog maar 2 x pap.  ;) Hij heeft ondanks zijn centenbakkie ook definief een fijn adresje gevonden en gaat bij 3 andere valkjes wonen bij iemand op het andere forum dus ik kan hem ook gewoon blijven volgen.  :D ZOdra hij zelf kan eten mag hij verhuizen. Uiteraard met uitleg over het knippen van zijn snaveltje en eventueel apart voer.  ;)

Picasso woog gisteren voor het slapen gaan 96 gram.  :P Nu hij van mij pap krijgt is hij weer helemaal opgeknapt, het was dus echt de hele zaden die zijn ouders hem gaven die hij nog niet kon verteren.  ;) Hij heeft alleen ALTIJD honger.  ;D ;D Als hij me ziet is het bedelen .... echt net als zijn grote broer, Harrie/Hagrid.  ::) ;D 8) Hij krijgt als enige nog 3 x pap, hij is nog geen 6 weken en hij heeft natuurlijk nog een keer een terugslag gehad. Met jongen die ZO ziek zijn geweest moet je niet moeilijk doen qua afbouwen vind ik.  ;)

Verder zijn het alle vier ongelofelijke knuffelkonten, heel erg aanhankelijk en super de super lief .... toch Marian??

Ik heb meestal hele lieve en aanhankelijke jongen maar deze .... pffffh, echt niet normaal. Wat zal ik het zwaar krijgen.  :'( :'(

Gelukkig weet ik dat ze het fijn krijgen en kan ik ze allemaal blijven volgen.  ;)

Ik heb nog wat foto's en films van afgelopen dinsdag of woensdag  :-[  .... ik zal proberen om ze morgen even te plaatsen .... het is hier een mega druk weekje voor mij geweest, mijn (b)engeltjes hadden vakantie en Ed heeft gewoon moeten werken en zelf 2 x naar het buitenland, België  :P geweest, dus ik had niet eerder tijd.  ::)

Nu ga ik weer TV kijken .... verplicht met de kids, Madagascar.  ;D ;)

FIjn weekend allemaal .... wij gaan morgen nog lekker een dagje erop uit met zijn zesjes, de laatste dag van de vakantie.  :D

Doei doei!!  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
De kaboutertjes zijn echte papzakjes ;D
Fijn dat ze nu allemaal een baasje hebben gevonden.
Het zal inderdaad best lastig zijn afscheid nemen van de kleintjes die je zo intensief verzorgt hebt.
Veel plezier op jullie laatste vakantie dag!!
Enneh... een knuffel terug van Dorith en Floortje :-* :-*
Groetjes Anke :-*

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

mila

Hoi caroline

heb weer even snel bij gelezen en gekeken..
wat geweldige lekkeredingen heb je zitten zo lief.
ik hoop snel dat ik zelf ook weer jongen in huis heb ben jarloers op je en je hebt ze er echt door heen gesleept,

groetjes

☺ Pita ☺

Ooow wat groeien ze toch hard !!!
Waar gaan ze allemaal naar toe Caroline? Of is dat nog een verassing?

Caroline

Nee hoor, geen verrassing.  ;D

* Melody, het witte meisje gaat bij Jeanine wonen ....

* Pixel, blijft nog even tot het warmer is en gaat dan bij Mara in de buitenvolière wonen.

* Tommy, met het centenbakkenbekkie, gaat naar Ylona, van een ander forum.  ;)

* Picasso, gaat naar Henry, waar al een valkje van mij heen is.

Dus .... ik kan ze allemaal blijven volgen, zoals bijna al mijn valkjes tot nu toe.  ;) :D

Pixel, Tommy en Picasso blijven ook alle drie zo heten, de naam die ik hen gaaf, wel bijzonder.  :-*

Groetjesssss

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Hoi hoi,

Wat fijn dat het zulke vreetzakjes zijn en ze hebben echt mooie gewichten.... Heerlijk dat je ze allemaal onder dak hebt straks en dat je ze kan blijven volgen, dat is natuurlijk helemaal leuk  ;D ;D

Liefs Manon

☺ Pita ☺

Hermien

Ja, je kunt ze lekker blijven volgen. Kan je dat dan wel bijhouden? Nou ja, van Binky krijg je de hartelijke garoeten. Meneer ontpopt zich als een behoorlijke deugniet en drukteschoppertje. Hij laat trouwens geenszins de kaas van MIJN brood eten....

;D   ;D   ;D   ;D

Marian

Verder zijn het alle vier ongelofelijke knuffelkonten, heel erg aanhankelijk en super de super lief .... toch Marian??

JAZEKER!!!.....ze zijn super liefffffff :-* :-* :-*
Als Tommy zelfstandig zou zijn geweest...had ik hem stiekem :-X meegenomen :censuur ;D
Oh, maar ook Picasso, Pixel en natuurlijk mooie Melody.....het zijn allemaal bijzondere kabouter-scheetjes :D

Fijne avond, liefs Marian

Kimm

hoi caroline,

fijn dat ze allemaal een goed adresje hebben. super hoor :)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010