## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Gerdy

hihihi lekker duidelijk Hermien...echt weer iets voor jou  ;D

Sally

Hoi Caroline,

Wat jij toch weer allemaal moet meemaken he!
Ik wil jou heel veel sterkte wensen met deze situatie, ik heb echt veel bewondering voor jou, je bent een super valkjesmama, en vind het echt super knap wat je allemaal doet voor je donsjes. Niet meer dan normaal natuurlijk.
Sneu dat Polly het niet heeft mogen redden, maar ik duim nog heel hard voor de andere P-tjes, dat zij erdoor komen.

Ook wens ik je veel sterkte voor morgen.

Een dikke knuffel voor jou!

Groetjes Sally

Caroline

Tranen om mijn kaboutertjes .....

Tussen de middag hebben de kleintjes, Pedro en Picasso pap met druivensuiker en Calcitat-50 gehad.

Mijn mooie witte meisje, Pareltje, de helft pap met druivensuiker en de andere helft Yakult, zij had namelijk nog een half kropje. En natuurlijk ook Calcitat-50.

Pixel kreeg meer dood dan levend, slap hangend in mijn hand, voor de tweede keer vandaag Baytrill, Calcitat-50 en ook 1/2 Yakult, 1/2 pap met druivensuiker.

De laatste was zo slap dat ik heb onder zijn zusje en broertjes heb gelegd zodat zij hem warm hielden want hij had niet meer de kracht om overeind te gaan zitten.  :'(

3 uur heb ik mijn gang naar mijn kweekkamertje uitgesteld, ik durfde niet wetend dat ik Pixel dood aan zou treffen. Ik kon het gewoon even niet meer aan, moest echt mijn krachten verzamelen.

5 minuten geleden, Ed ging Sanne en Thomas van school halen, Jasper en Sophy doen nog hun middagdutje .... ik MOEST gewoon kijken, mocht het niet uitstellen tot alle kids weer in huis waren.

Ik open het blok .... Pareltje en Pixel zaten beide naar me te blazen .... ja toen brak ik .... tranen stroomden over mijn wangen .... :'( :'( :'(

Ze zijn er dus nog steeds allevier.  :D :D :D

Mijn dappere kaboutertjes.  :-* :-* :-* :-*

PS. Echt kei bedankt voor jullie vertrouwen, juliie lieve foontjes, smsjes, mailtjes, immetjes, kaartjes en berichtjes hier in mijn boekje. Jullie zijn echt GEWELDIG!!!! Ik voel me echt gesteund in de wetenschap dat jullie achter me staan.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

ROCKS

Tranen om je kaboutertjes....
Dat zullen er veel zijn geweest....
Blijdschap, en in je achterhoofd de angst om het moment...dat je er inderdaad eentje levenloos aan zult treffen....
En dan de opluchting...
Geweldig!
Hier word je begrepen, hier zijn de mensen die met je meeleven, meevoelen, en er voor je zijn, ongeacht wat je beslist.
Kom op, je kan het en je doet het!
Elke vorm van energie die je er maar in stopt getuigd van de liefde voor je valkjes....
Natuurlijk zijn er mensen die anders zouden handelen, maar JIJ.....JIJ BENT CAROLINE, en niet zomaar iemand die toe gaat zitten kijken, en of afwachten wat de natuur beslist.
Ga vooral zo door, ik had hetzelfde gedaan, en met mij nog veel meer!

Liefs Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Marian

YES....YES....YES....vecht maar door.... lieve, kleine kaboutertjes

Een kleine sprong vooruit..... :D :D :D

*~Jeanine~*

Was met angst en beven je bericht aan het lezen. Kreeg al waterige ogen en dan lees ik dat Parel (Melody) en de zwaarste zieke dappere kereltje Pixel naar je zitten te blazen. De tranen van blijschap rolde ook hier over mijn wangen.

Ik weet dat ze nog een lange weg te gaan hebben. Maar ieder beetje vooruitgang is toch ook goed.
Blijf voor je bidden en duimen.

Je doet het super goed lieverd en ik ben ongelovelijk trots op je.

Je bent een toppertje :-*

Heel veel sterkte verder en veel liefs,
Jeanine

christa

Sally

Ooh Wat een dappere kaboutertjes toch!
Blijven vechten hoor kaboutertjes!

Met de goede zorg van jou moet dat wel lukken Caroline!
IK blijf heel hard duimen voor jou en voor je kaboutertjes!

Groetjes Sally

Karin

Je hebt een goede beslissing genomen hoor Caroline. Ze zijn veel te jong om helemaal bij de ouders weg te houden. Bij mij is de grens ook minimaal 2 à 2 1/2 week, dan hebben ze nog een goede overlevingskans. En de warmte van de ouders is veel beter dan een warmtelamp. Kijk, als de ouders nou helemaal het nest verlaten is het een ander verhaal, dan probeer je alle zeilen bij te zetten... Heb ik dus gehad met het nestje van Dimple en Magic, maar die waren gelukkig ouder...

En nee... kweken gaat zeker niet over rozen. Ik heb dit kweekseizoen 3 jongen gehad die niet ouder zijn geworden dan 1 1/2 dag... Maar die kwamen al zwaar verzwakt uit het ei. Het enige wat ik kon doen is wat druivensuiker geven en ze bij de beste pleegouders leggen die ik me kon voorstellen... Maar helaas... Maar naast alle ellende geeft deze hobby wel veel voldoening, zeker als je na een paar weken een berichtje krijgt van de nieuwe baasjes dat het zo geweldig met ze gaat ! En daar doen we het voor hè ?  ;)

Heel veel sterkte met dit alles, en bedenk, je kan niet meer doen dan je best ! Knap dat met een kropnaald voert. Mocht je er voor in staat zijn, zou je dan eens kunnen uitelggen hoe dat precies moet ?  
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kirsten

Lieve Caroline,

Nog even een berichtje hier. Ik heb je vanmiddag een tijdje aan de telefoon gehad en begrijp maar al te goed dat het kweken momenteel niet over rozen gaat.

Ik kom je hier nog even een knuffel geven en je wat positieve energie sturen.
Ben blij dat het voeden met de kropnaald gelukt is anders hadden deze kleintjes al niet zover gekomen als nu. Ik weet nog mijn eerste keer dat ik ook zo gespannen begon. Je merkt nu ook zelf dat als je het vaker doet, het steeds makkelijker gaat. Ik vind je een absolute kanjer.

In gedachte ben ik bij je en als ik iets kan doen, bellen he!

Liefs  :-*
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kaatje

Hoi Caroline,

Ik ben enorm blij om te lezen dat ze er allemaal nog zijn ! Poehh, wat een heftig begin weer, dit zal ook wel nog even zo blijven vrees ik ! Maar tot op heden, so far, so good en dat is klasse !

Ik blijf je positieve energie sturen, net zoals iedereen hier en ik kom je een dikke knuffel brengen  :-*  :-*

Gerdy

kleine vier kaboutertjes..veel slapen en de voeding gebruiken..ik zal voor jullie duimen dat jullie vier grote mooie kabouters worden

liefs gerdy

Anke

Hoi Caroline,
Wat zit jij toch in een emotionele achtbaan :-\
Ik kon helaas niet eerder op je vraag reageren, maar ik heb het gevoel dat je de juiste (en uiteraard heel moeilijke ) beslissing hebt genomen.

Jij helpt waar je kan en de natuur moet de rest doen.
Heel begrijpelijk dat de tranen over je wangen stroomden toen je de kaboutertjes zo pittig zag zitten blazen!!!!
Ik blijf heel hard voor je duimen!!!

Veel sterkte morgen bij de begravenis van je tante!!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Caroline, wat zijn je 4 minidonsjes echte moedige vechtertjes zeg, ik hoop dan ook dat ze groot mogen worden, maar ik denk het wel, want het zijn hele goede vechterjes he!
Ik duim ook heel hard voor je hoor meiss.

Veel sterkte morgen op de begrafenis van je tante, grtjs Ann

Angel_Rob

Liefs Angèl en Damian