## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline

??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

Het is en blijft een gekke kip, Jil, het maatje van JOOP!  ::)

Of ze is een hermafrodiet, tweeslachtig.  :o

Of ze is een transseksueel.  ::)

* Het ene moment ben ik er 100 % van overtuigd, het een MAN!!!!

- Jil fluit beter als menig mannetje hier, heeft alle eigen huisdeuntjes al over genomen en .... fluit ook vol overtuiging het versierfluitje tegen andere valkjes ....

- loopt daarbij met de vleugeltjes wagen wijd, tikt tegen de plastic bodem van de slaapkooi ....

- gaat in een voerbak fluiten om het nog beter te laten galmen ....

- en niet te vergeten, versiert Jil sommige popjes.  :P

* Aan de andere kant zeg ik, Jil is 100 % POP.

- Als ik kijk hoe verliefd JOOP! op Jil is, hij aanbid Jil echt.  :-*

- Deze liefde is wederzijds, JOOP! is ook de grote liefde van Jil, samen kroelen, samen eten en samen dicht tegen elkaar slapen.  8)

- Als ik kijk hoe de mannetjes onder elkaar reageren, zie je toch dat mannen een wat stoere houding ten opzichte van elkaar hebben, zeker als er popjes in de buurt zijn ....

- De mannetjes hier reageren helemaal niet op Jil, Jil wordt behandeld als een popje ....

- Gisteren was mijn verbazing helemaal groot .... ze zat kippetje.  :o

=========================

Nou weet ik het dus echt niet meer.

Jil heeft alles in zich om een man te zijn maar tevens heeft Jil ook alles in zich om een pop te zijn.

Nou interesseert het geslacht van Jil me niet .... JOOP! & Jil zijn gelukkig saampies en mogen i.v.m. hun handicap toch geen jongen krijgen maar .... het blijft natuurlijk een erg vreemd verschijnsel.  ;)

Veertjes op sturen vind ik zonde, dit ga ik ook niet doen .... als het goed is zullen div. vrouwelijke kenmerken verdwijnen als Jil een man is, krijgt Jil na de rui de gele spots onder haar slagpennen terug en in de staart het visgraatmotief, is het zeker een pop.

Ik ben heel erg benieuwd.  ???

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Nou Caroline,

Joop houdt de spanning er mooi in niet dan?
Misschien is het wel een stoer poppetje....  ;D ;D
tis ook wel leuk lijkt me om al die verschijnselen te zien... te dubben ofhet nu een pop of een man is, en dan straks eindelijk te kunnen zien aan zijn motief op de veren wat het geslacht nu is....

Prachtige foto's overigens van Joop, het is en blijft een kanjer en ook van de O-tjes.... inderdaad is de veer van Olly errug moeilijk te zien zo  ::)
Maar tis wel een knappertje, al de valkjes van het nest zijn mooierdjes en wat is Winky mooi getekent  :o :o :o

*~Jeanine~*

Nou wat je in ieder geval wel heel zeker weet is dat Jil ongeacht het nu een pop of man is ontzettend mooi is en heel lief ;D Ergens denk ik toch wel dat Jil een poppetje is omdat ze zo close is met JOOP! De tijd zal het leren!

Belle van ons kan ook heel goed fluiten maar voor de rest gedraagd ze zich toch wel als een poppetje. Vleugeltjes wijd en op de kop hangen om Baloo te versieren.
En ik heb haar nog nooit erop betrapt dat ze met haar snavel op dingen gaat timmeren dat doen alleen Baloo en Gorgi ;)

Heb ik trouwens nog niet verteld over ons stoere mannetje Gorgi. Meneer is verliefd geworden ;D
Mag jij eens raden.............................................

op de voerbak :o :-X ::)
Het is echt een gek ventje. 6 dames in de kooi en hij gaat het met de voerbak doen 8)

Liefs Jeanine

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline, het is net als bij mij met Suske, mijn Lutino, hihi,
het zal wel een man zijn denk ik, zit Jil ook te fluiten en met de vleugels gespreid ?En tikt ie ook ? Suske tikt ook, en dan met de vleugels gespreid zit ie te fluiten, hihi! Ik denk dus een man, ik hoop dat je er uit geraakt ook bij Jil , nou weer een bezigheid dus, wordt wel spannend hier ook en met de eitjes he, grtjs Ann

Anke

Hoi Caroline,
Jill laat zich gewoon niet in hokje stoppen ;D
Vrijheid blijheid en doe zoals je voelt ;)
Ooit zal het duidelijk zijn of Jill man of pop is :P
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Wordt gezellig morgen .... ik vier morgen dus maar niets.  :-\

Sanne welliswaar van de koorts af maar nog zeker niet fit genoeg om weer naar school te gaan .... Jasper nog steeds rond de 39 ° en of het niet genoeg is, is Sophy vanavond ook begonnen.  :-\

Maar .... verder alles goed hoor.  ;D ;D

Sanne en ik hebben vanmorgen een keer "meidenvalkjesochtend" gehouden in plaats van avond.  ;) :D Uiteraard ging toen weer een keer de camera mee.  8)

Eerst een serietje van de O-tjes, gevolgd door een reportage van Unique, Queenie, Nick, Van Gils, Giorgio, Anaïs en Cartier.  :D

Een leuke niet zo'n hele grote groep maar dit komt omdat tussendoor ook Olly, Mushu en Floortje even uit de kooi mochten en .... zowel Anaïs als Nick hebben nog niet zo heel erg veel vlieguren, beide zijn nog geen 3 maanden.  ;)

Genoeg gekletst .... hier volgen in 3 berichtjes de foto's, uiteraard tussendoor even een time-out om 20.30 uur voor Ned. 1, Radar met daar in beeld het NOP.  :P

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

* De O-tjes *

Vanmorgen was kleine Olly ook uitgevlogen.  :D

Hij zat netjes in de voerbak.  :P

Uiteraard weer even veertjes gekeken ....
Eén x voor het raam in de zon ....

Kuifveertjes ook in het zonnetje genomen ....

Eén keer onder de tl-verlichting ....

Zeg nou eerlijk .... dat is toch wildkleur??

Of zien jullie cinnamon??  :-[

Olly

Olly en Mushu

Mushu

Floortje maar helaas scherp gesteld op Amor.  ::)

Deze keer wel goed in gesteld.  ;)

Lieffffff!!!! Floortje.

Winky mocht bij Sanne kroelen.

In pyjama en duidelijk nog helemaal niet lekker.  :-\

Orphan weer helemaal opgeknapt.

Orphan heeft hele lichte oranje wangetjes.  ::)

Ook is Orphan mooi symmetrisch getekend.  :D

Tot zo .... even NOP kijken.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

* Unique & Queenie, Giorgio & Anaïs,

Nick, Van Gils en Cartier *

Nick

Giorgio

Anaïs

Queenie

Unique

Giorgio

Giorgio

Giorgio & Anaïs

Anaïs

Giorgio en Nick

Unique & Queenie

Leuk gezicht, 3 verschillende opaline wildkleur mannen.
Nick een opaline wildkleur witmasker
Giorgio een opaline wildkleur geelwang
Van Gils een opaline wildkleur, oranjewang  ;) deze is alleen al volwassen en heeft zijn pareltjes verloren.  ::)

Nog een keer Nick, Giorgio en Van Gils.

Giogio, Nick en Anaïs

Giorgio

Van Gils

Even voor de nieuwe lezers .... Van Gils is van de zomer in de tuin op mijn hoofd geland .... hij heeft mij zelf uitgekozen om bij te komen wonen.  8)

Nog een keer Van Gils

Uiteraard wil hij ook even kroelen.

Alhoewel hij tijdens het maken van de meeste foto's op mijn schouder zat.  :D

Unique

Nicky wilde ook wel even kroelen.

Nick

Nick ging zijn moeder Perle even gedag zeggen.  :D

Ook Anaïs houdt nog van kroelen.  :-*

Deel 2 volgt ....  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sjet

Hoi Caroline
wat een prachtige  kiekjes weer  van je  nestje  .
ontzettende mooie  vogeltjes hoor .
en ... die Kleine  Sanne die   ziet nog veel te witjes    goed uitlaten vieren hoor de Griep .
wens ze maar sterkte allemaal en voor jouw ook  je bent er maar druk mee meis .

Liefs  Georgette

Caroline

* Unique & Queenie, Giorgio & Anaïs,

Nick, Van Gils en Cartier *

Queenie

Unique

Giorgio en Nick

Van Gils, Giorgio en Nick

Van Gils en Giorgio

Van Gils en Giorgio

Van Gils en Giorgio

Unique en Van Gils

Unique en Van Gils

Als laatste een serietje van Cartier

Cartier in het felle zonnetje

Dit waren ze .... als  toetje, 3 niet zo hele zuivere foto's maar wel lieve.

Meteen terug in de kooi betrapte ik zowel Unique & Queenie als Giorgio & Anaïs, tijdens het kroelen. Beide koppeltjes zijn jong en nieuw, dus leuk nieuws.  :D

Kwaliteit van de foto's is minder, je kunt niet even rustig scherp stellen, zowel Giorgio als Unique hangen meteen in de tralies als ze me zien.  8)

Giorgio & Anaïs

Unique & Queenie

Dit waren ze, ik hoop dat jullie genoten hebben.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

lynette

;D gefeliciteerd met je verjaardag  ;D

Ondanks de griep bij jullie in huis is hoop ik toch dat je een fijne dag heb  ;D

En ik heb heerlijk zitten te genieten van de prachtige foto's van alle mooie valkjes.
En je heb toch wel een byzonder valkje een man/pop valkje Jil  ;D als het toch een ventje is heb je toch een leuk lief Gaystelletje  ;D
En ohh Queenie ik vind haar prachtig hihi maar kan ook niet anders als haar Zus Indy bij mij woont. Ze heeft haar eerste (bevruchte eitjes)nestje met jou ventje Diégo  ;D :P ben heel benieuwd naar hun kinders. En ofdat Diego split is voor witmasker. Dat zou wel heel mooi zijn. Maar jou Cartier vind ik helemaal geweldig en hoop ook ooit een Cartier lookalike in huis te verwelkomen  ;D

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*~Jeanine~*

Ondanks de zieke kindjes

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag  :-* :-* :-*

En ik heb super genoten van alle prachtige foto's.
Net als Lynette hoop ik ook nog op een Catier look a like. Maar ik wacht geduldig tot Catier mama is geworden (als er ook een ventje voor haar geboren wordt ::) )

Liefs Jeanine

Peggy

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Caroline.
Het heerst hoor; koorts enzo.Sam heb ik een week thuis gehouden..is vandaag voor het eerst weer naar school.
Heel veel beterschap met je kindjes meis.  :-*

Je hebt weer mooie foto's geplaatst.Daar kijk ik iedere keer weer met plezier na.

Een hele fijne dag.

Gr Peggy
ps; ik zal de kroel/knuffff overbrengen naar onze Joep  ;)

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Dank je wel!!!!  :-*

Ik ben al lekker verwend ....  :D

Ik heb een set parfum, bodylotion en douchegel van mijn lievelingsgeurtje gekregen, J'adore!!!!

Daarnaast prachtige tekeningen van de kids, lieve kaarten, centjes, een tikkend eitje met een barstje bij Eros & Perle en van mijn kinderen .... de griep!!!!  :-\

Helaas werd ik vanmorgen net als Sanne, Jasper en Sophy ook wakker met flinke keelpijn en niet fit. Nu na een paracetamolletje gaat het gelukkig wel weer. Op een enkel bezoekje komen de meeste mensen toch tegelijk met Thomas zijn verjaardag. Hij is 26 januari jarig en sinds hij er is vieren we het saampies.  ;) Op dit moment lig ik nog lekker te genieten van een warm bedje samen met Sanne, Jasper en Sophy die naar Dora kijken.

Ed (heeft vrijgenomen) is Thomas naar school brengen en boodschappen doen.  :D

Nogmaals bedankt en tot later.  ;D

PS> Lynette en Jeanine .... Cartier hoort ook zeker bij mij favorietjes hoor maar och, als ik zo met de valkjes bezig ben hebben ze eigenlijk allemaal wel iets bijzonders. Al blijf je een paar hele grote favootjes houden.  ::) Cartier en Queenie springen er vooral uit door hun kleur en lieve karaktertje maar voor al mijn "Primroosjes" heb ik ook een zwak .... och en albinootjes en lutinootjes blijf ik ook prachtig vinden, zelfs op mijn wildkleurtje Van Gils ben ik velriefd geworden, wie had dat ooit gedacht.  :-[ :-X ;D

Ik hoop dat er voor jou snel ook een Cartiertje geboren wordt, Lynette .... en voor jou, Jeanine (en voor mezelf) hoop ik dit jaar een man voor Cartier tot mijn collectie toe te voegen.  ;)

PS 2> Olly, Mushu & Floortje hebben vannacht netjes op stok geslapen .... stoer hoor.  :P

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.