## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Caroline , wat een supermooie en heerlijke fotoreportage weer hoor , ik heb er echt weer van genoten ,  altijd leuk he als je nog niet zo lang wakker bent en dan met je neus in de fotoboter valt , hihi ! Hoe is het met het 5 de eitje waar je zo'n slecht vorgevoel bij had ? Is het dan nog uitgekome? Ik hoop van wel en tikt het zesde eitje al ?? Grtjs Ann :) :) :-\

Anja

Hoi Caroline,

Mooie foto's en ik heb er weer van genoten.

Hoe is het nu met eitje 5? Ik blijf meeduimen hoor.

Liefs Anja

Caroline

Rust zacht, lieve Ozzy.

Helaas .... donsje 5 heb ik net dood in het eitje gevonden, een paar daagjes geleden al afgestorven.  :'( :'( :'(

Mijn gevoel was wederom juist.  :-\ Of eerder mijn kijk erop, inmiddels weet je natuurlijk precies hoe een donsje op welke leeftijd eruit hoort te zien in het eitje.  ;) Ozzy was wel een volgroeid (geel) donsje maar ongeveer een dag of 2-3 voor het uit het eitje had moeten komen afgestorven. Tijdens het schouwen zie je normaal 1 echt donkere vlek, het oogje ....  tijdens het schouwen van Ozzy in zijn eitje zag ik meerdere hele donkere vlekken.  :-\ En keer op keer bleven die vlekken op één plaats .... bij het openen van het eitje vanmorgen zag ik wat het was. De dooier was nog niet opgenomen en bij/aan het naveltje had Ozzy gebloed .... dit veroorzaakte de donkere vlekken in het ei .... ik denk dus dat Ozzy een bloeding heeft gehad. Heel erg verdrietig maar waarschijnlijk was hij niet goed dus dan maar beter zo dan dat ik een paar weekjes voor hem had mogen zorgen en hij was me dan ontnomen.

Donsje 6 is hard aan het werken, piept, tikt en heeft al flinke barstjes gemaakt.  :D Deze is vandaag 17 dagen geleden gelegd .... ik verwacht hem/haar dus morgen.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

och nee, wat sneu!

toch je gevoel goed geweest.

rust zacht lieve Ozzy :-*  :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Altijd weer sneu om zulke dingen te lezen  :'(

Sterkte met het verlies van Ozzy hoor  :-*

Anke

Hoi Caroline,
Ach arme Ozzy :'( :'( :'(
Sterkte meis :-*
Gelukkig doet donsje 6 het nog goed :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerdy

is toch je voorgevoel goed geweest..ach gossie
rust zacht lieve Ozzy

hopen dat donsje zes je morgen mag verwelkomen.

gr gerdy

*Petra*

Caroline,

Och, ik schrik van je titel..
Ik was er ook wel erg bang voor, op jouw gevoel kan je heel goed vertrouwen. Natuurlijk hoopte ik dat het dit keer niet juist zou zijn.
Ook denk ik dat het nu dus toch weer erg fijn is, dat je zo'n zesde eitje toch laat liggen. er kan blijkbaar toch altijd nog iets mis gaan.

Heel jammer, veel sterkte,

Petra  :-*   

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

lynette

Hoi Hoi

Ik heb genoten van de heerlijke foto's  ;D
Wat is het toch heerlijke al dat kleine grut  :-*

Wat naar dat Ozzy in het eitje is overleden.

Sterkte  :-*

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Ik wist het gisteren eigenlijk al maar bleef natuurlijk hopen dat jij het mis had.
In dit geval helaas had je dus weer een juist voorgevoel.

Het is net wat je zelf al schreef.
Beter dat hij/zij nu is overleden dan dat hij een paar weken oud is (Net als Iris/Melody).

Dus rust zacht lieve Ozzy.

Hoop dat er uit het laatste eitje een mooi donsje komt kruipen. Liefst een witte :P ;)

Liefs Jeanine

Marian

Hoi Caroline,

Er is in een paar dagen tijd weer veel gebeurd :)
Jammer dat je voorgevoel van Ozzy juist was  :(
Wel weer genieten van de vele foto's :D.....Anaïs en Giorgio....zo mooi :-* :-*...en zo lief :-* 8)

Balen van je wasmachine......we kunnen niet meer zonder ::)

Hopelijk wordt het laatste donsje een mooie witte ;D ;D

Fijn weekend  :D...groetjes, Marian

♥Debby♥

he wat een verdrietig nieuws zeg.. rust zacht kleine ozzy..

sterkte caroline en ik hoop dat er morgen een mooi wit pluizebolletje ter wereld komt..  :-*

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Hermien

Caroline

Op de valreep nog een verrassing!!!!  :D

Toen ik om half 11 het licht in mijn kweekkamertje uit ging doen en nog even de kropjes nakeek, vaste prik elke avond voor het slapen gaan, vond ik in het blok bij Amor & Diégah een leeg eierdopje.  :D

En wat vond ik onder zijn mama??

Een mooi gezond
geel  ::) :P donsje.  :D

Het was zelfs al gevoerd en grotendeels opgedroogd. Sorry voor de dames die wachten op een Kouros look-a-like.  :-\ Hopelijk zitten er een paar mooie gele Kourosjes om jullie allemaal blij te maken.  :D

Ik ga hun grote zus Anaïs nog even pap geven en naar bed.  8)

Ik heb vandaag heel veel foto's gemaakt van de Anaïs, de Ennetjes, de O-tjes en de valkjes in de huiskamer.  :D Ik zal ze het weekend uploaden en plaatsen.  ;)

Trusten!!  :-*

PS> Bedankt voor de lieve berichtjes voor Ozzy.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dafrinja

Heey Caroline!

Hè gelukkig! Ik las je titel en was gelijk al heel blij voor je. Ik hoopte al dat het met dit eitje wel goed zou gaan. Orphan, leuke naam. Mag ik vragen waar dat vandaan komt?
Ik ben al vol verwachting voor je fotoreportage.
Ik vind het altijd leuk om even in je boekje te neuzen, bij jou gebeurt er nu weer lekker veel. Veel donsjes en weer alsmaar groter wordende kleintjes...die hele kleintjes zijn zo leuk nog met dat 'tandje'. Echt grappig vind ik dat.
Inelkgeval veel succes hoor!

Groetjes en een fijn weekend!

Dafrinja