## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline



Even een snelle updeet!!

Nog geen donsje 4 .... het is wel druk bezig en ik hoor en luid en duidelijk tikken en piepen.  :D Uiteraard kan ik het wel uit het eitje kijken .... het blijft toch spannend.  ;)

De O-tjes doen het goed en hadden een lekker gevuld kropje.  :D

Vanmorgen heb ik het blok van Eros & Perle flink ontsmet, dan is het lekker fris mochten ze er een eitje in willen leggen.  :P

En Anaïs zit op dit moment flink te knabbelen in de voerbak .... hopelijk eet ze ook wat .... vanmorgen heb ik haar gewogen, vanmiddag weeg ik haar weer even.  ;)

Op dit moment hangt ik half op mijn eigen bedrand wakend over mijn zoon.  ;)

Had Sanne zaterdag op zondagnacht een buikgriepje .... vannacht is Thomas aan de beurt. Gelukkig was Sanne na een dagje weer beter en niet echt ziek ervan, geen koorts, enkel wat lichte buikpijn, wat hangerig, 6-7 x overgeven en weinig eetlust .... hopelijk is Thomas ook zo snel weer opgeknapt.  :D

Ik mocht nog wel de vogeltjes verzorgen maar moest daarna naar hem gaan zitten, hij vindt het een beetje "spannend" (hij bedoelt eng  ;) ) als hij moet overgeven. Nu ligt hij heerlijk te slapen, helemaal overdwars op mijn bed maar zodra ik ook maar iets beweeg lijkt hij te voelen dat ik op wil staan en moet ik blijven. Arme rug.  :-\ Over een half uurtje moet hij er toch aan geloven .... dan ga ik douchen, ik heb straks een gesprek op school met de Ambulante begeleidster.  ;)

Uiteraard houd ik jullie op de hoogte wat betreft de eitjes/donsjes.

Fijne dag allemaal en tot later.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Peggy

Fijn om te lezen dat Sanne weer wat opgeknapt is caroline.  Helaas is nu Thomas aan de beurt.  Beterschap voor je manneke hoor  :-*

Foto's zijn weer zo mooi geworden...blijft iedere keer weer leuk om te zien.

Jij ook een hele fijne dag natuurlijk enne ons Joepke zit idd regelmatig in het blok heen en weeg te wiegen..volgens mij weet ie wel wat ie moet doen  ;) :D  de schat  :-*
Net probeerde ik het bakje met vers water neer te hangen maar meneer heeft hier duidlijk geen geduld voor en zit er al uitgebreid in te badderen voordat het hangt  :D  hij is zo heerlijk tam.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline



Ik wordt gek!!!!!

Mijn wasmachine is ermee gestopt.  >:( :o :-X :-\ :'( :censuur

Ik heb 25-30 wassen in de week.  ::)

Duimen voor me dat ie gemaakt kan worden.

Ik ga met de wassen voor vandaag op en neer rijden naar familie.  ;)

PS> nog geen donsje 4 maar hij doet het goed.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline, wat sneu van Sanne en nu ook Thomas , arm ventje , gelukkig slaapt ie terug.

Wat fijn dat alles goed gaat met de O-tjes en de N-tjes.
Hele mooie foto's heb je gemaakt weer hoor ! Ik heb er al een paar keer naar gekeken , hihi!  Ik blijf het superplaatjes vinden en dan Anais de andere valkjes zijn zooooo lief en mooi !
Grtjs Ann



Dierenfreackske

Hoi Caroline , wat balen van je wasmachine hoor , hopelijk is er niet te veel aan en kan ze gemaakt worden he , grtjs Ann



Saar

 :o :o :o :o :o
Zoooo das veel :o maar niet gek natuurlijk.. Je hebt een groot gezin.. Hopelijk doet ie t snel weer....
Groetjes Saar :-*

Anke

Hoi Caroline,
Het buikgriepje heeft jullie ook bereikt lees ik. Gelukkig duurt het inderdaad niet lang.
Nee he... een kapotte wasmachine :( Dat kan je  er ook nog wel bij hebben....

Fijn dat het goed gaat met de Nnetjes en de OOOtjes :)
Komop OOtje 4 je kan het!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Geweldig dat het met de valkjes zo goed gaat.

Hopelijk knapt Thomas ook snel op.

En dan heb jij weer. Wasmachine kapot.
Is mij toen ook overkomen toen Alaaeldin in Saodie Arabië was. Als je veel wast is het een regelrechte ramp :'(
Ik ga voor je duimen dat hij snel gemaakt kan worden.

Donsje nr 4 vandaag wel kleur gaan bekennen he?
Ook voor de volgende OOtjes draaien mijn duimen.

Liefs Jeanine

p.s: Is Feline nu eignelijk ook kanssplit witmasker of geven de ouders dat alleen door aan de witte donsjes.
Is waarschijnlijk weer een domme vraag maar ben gewoon nieuwsgierig :P ::) ;D


Caroline



Pffffh, even zitten met een bakkie!!  ;)

Om half 12 naar school geweest voor een gesprek met Ambulante begeleidster van Jasper .... 12 uur Sanne en Jasper ophalen, snel naar huis eten met z'n zesjes en ..... ontdekken dat mijn wasmachine kapot is, waarschijnlijk de klok  :'( :'( :'(  Sanne weer naar school brengen, doorrijden naar mijn ouders, een zeik natte half gewassen was bij mijn ouders in de wasmachine doen .... Jasper thuis bij Ed (die gelukkig in zijn vrije dagen is) ophalen, doorrijden naar logopedie .... pfffffh, nu even lekker zitten met een bakkie koffie want .... over 5 minuten weer naar school, Sanne halen en op de terugweg, wasje ophalen bij mijn ouders en nieuwe was erin doen.  ;)

Ik baal dus echt heel erg .... ben helemaal aan het hyperen, mijn wasmachine is een paar jaar oud, dus geen garantie meer maar waarschijnlijk ook weer te oud om een nieuwe klok erin te laten zetten.  :-\ Fijn net na Sinterklaas, met kerst voor de deur en 10 jarigen in de maand januari waaronder Thomas en ikzelf .... ik ga maar een krantenwijkkie zoeken denk ik.  :P

En het erge is .... vorige week hadden we problemen met de auto .... die heeft toen een beurt gehad, incl. APK maar ook de wasdroger en afwasmachine vertonen tekenen dat ze wel eens binnenkort ermee kunnen stoppen.  >:( Twee maanden geleden weigerde binnen een week de DVD rekorder en de DVDspeler beneden het, gelukkig kon ik de speler uit mijn kamer beneden zetten maar opnemen gaat op het moment niet en of dit nog niet allemaal genoeg is .... stopte gisteren mijn kacheltje in de kweekkamer.  :o

Hoeveel pech kun je in korte tijd hebben??  :-X

We hebben een Staatlot voor morgenavond .... please, willen jullie massaal mee duimen??!!  ;) ;D 8)

PS> donsje 4 is nog steeds actief en werkt hard .... uiteraard houd ik hem na Olly die ik geholpen heb elke uur goed in de gaten maar ik verwacht nog geen problemen hoor.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Arme jij.... logisch dat je hyper bent ::)
Voor de zekerheid zou ik toch eens vragen hoeveel het kost een nieuwe klok in je wasmachine te laten zetten, wie weet valt het mee.
Uiteraard duim ik voor je dat je staatslot het lot uit de loterij blijkt te zijn ;D

Fijn dat OOtje vier nog steeds duidelijk aan het werk is.
Het is weer spannend.....
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

☺ Pita ☺

Ik zou contackt opnemen met de fabrikant een klok mag niet zo snel kapot gaan.
Je hebt kans dat je een fikse korting krijgt op een nieuwe klok.
Veel sucses gewenst , ti's niks zonder wasmachine weet er alles van.
Groetjes Petra.
PS je grut groeit lekker zeg! Enne weer al donsjes erbij zag ik , toppie!!!

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Ik ben ook net iets te vroeg ;D
Kom zo weer spieken :D

Liefs Jeanine

* Sanne *

Hoi mama, wat een mooie foto´s Anais :o :o :o. Ze zijn prachtig!!! Wat word Anais al groot!!! Liefs van Sanne. Dikke knuffel en heel erg veel  :-* :-* :-*