## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Wilma1

ohhh wat lief en het ligt werkelijk voor pampus  ::) :-\ maar goed dat je hebt geholpen met de bevalling  :D

Ik zag de Sint met zijn pieten hier vandaag nog voorbij racen....drukdrukdruk  ::) :P en vást op weg naar Veghel  :D

;) Wilma[/b][/color]

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

♪ Marlies

Gefeliciteerd met Olly !!

Een mooier Sinterklaas cadeau kun je je toch niet wensen. :D

Caroline

Zo ....  we hebben een leuke gezellige Sinterklaasavond achter de rug met de 2 oudste .... en nu maar wachten tot Sint en Piet de cadeautjes komen brengen.  ;)

We hebben net Sanne en Thomas naar hun bedje gebracht, Jasper en Sophy slapen al vanaf half 8.

Ben benieuwd wie morgenochtend de eerste is die vraagt of hij of zij naar beneden mag gaan kijken of de cadeautjes er liggen.  ;D ;D

Met mijn kleine Sinterklaascadeautje gaat het goed .... ik ben rond half 10 even wezen kijken en Olly lag lekker warm onder zijn moeder met papa er naast. Hij zag er mooi droog en minder vermoeid uit, wel was zijn/haar kropje nog leeg. Dit ben ik niet gewend van Amor & Diégah, meestal zijn de jongen binnen een paar uurtjes al gevoerd maar ik weet dat het de eerste 24 uur nog niet gevoerd hoeft te worden dus ga er maar vanuit dat het eerst even lekker geslapen heeft.  ;)

Het donsje in eitje 2 piepte en tikte en klonk luid en actief.  :D Eitje 3 heb ik verder niet meer naar gekeken, deze verwacht ik toch niet vandaag (dag 16) en ik wilde pa en ma niet te lang van Olly weg houden.  :)

Hopelijk is Olly morgen uitgeslapen en begint hij/zij lekker te eten .... zo niet krijgt ie een paar druppeltjes pap anders verzwakt het helemaal.  :-\ Maar .... ik verwacht niet dat dit nodig zal zijn.  :D

Mijn papkindje heeft net haar laatste pap gehad .... het is en blijft een gevecht om er 3 x per dag voldoende in te krijgen, ze bedelt ook niet tijdens het eten, alles gaat min of meer onder dwang.  :-\ Maar goed, het is voor een goed doel .... ze weegt 's avonds keurig rond de 100 gram als ze de nacht in gaat.  :D Ik geef haar nu 's avonds rond half 11 dan hoef ik haar 's morgens niet zo vroeg (11 uur) te geven en dit geeft haar de kans om eerst zelf wat te knabbelen, zo moet ze het toch gaan leren.  ;) Ze gaat steeds meer knabbelen van trosgierst en grasparkietenzaadjes, ik denk dat ik morgen ga proberen 2 x pap te geven. Dan kan ze zelf iets meer gaan eten. Als ze geen honger hebben gaan ze ook niet eten, toch??

De Ennetjes komen steeds mooier in de veren en ik heb echt het idee dat Eros er beter af blijft ....   als ik tussendoor even tijd heb morgen zal ik weer eens foto's maken. Anders uiterst zondag.  :D

Ik ga even kijken of Sinterklaas al is geweest.  :P
(ik moet constant rekening houden met wat ik schrijf .... lastig een dochter die mee leest  :P )

Lekker slapen, tot morgen en een heel fijn weekend allemaal!  :-*

PS> uiteraard dank je wel voor het meeleven en de leuke reactie/felicitaties.  :-* :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Nou, wat heb jij een geweldig sinterklaascadeautje gekregen. Fantastisch dat je het donsje toch geholpen hebt en dat het nu goed lijkt te gaan. Ach, Olly is zo'n drollie. Maar waarom niet gewoon Klaasje genoemd? Vanwege 5 december dus. Of noem je het Sint Olly? Dat kan natuurlijk ook.

Nou van Bink krijg je weer een knuf. Het lekkere ding zit weer stevig in zijn verenpak en laat zich hier heerlijk door mij verwennen. O, en zijn broers paktie met gemak even 'in'.

;D    ;D   ;D   ;D

lynette

HOOOI  ;D

IK wil jou feliciteren met het prachtige mooie donsje OLLY
Wat een leuke vrolijke naam zeg  ;D  :-*

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

♥Debby♥

Jaaaaaaaaaaa GEFELICITEERD MET OLLY!!

wat een supernaam.. wat fijn dat het allemaal goed gegaan is!

;D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerdy

yes yes yes..gefeliciteerd met Olly en wat super dat je toch hebt besloten om dit kleintje te helpen..ik ben trots op je..

heerlijk dat jullie een fijne avond hebben gehad en nu maar hopen dat de Sint iets heeft achtergelaten..

op naar het tweede donsje

gr gerdy

♪ Marlies

Anke

Hoi Caroline,
Gefeliciteerd met Olly!!!!! ;D
Ik ben even een dagje niet online en dan mis ik hier weer allerlei bevallingsdrama's....
Wat goed dat je hebt geholpen en dat de eierdooier al was opgenomen.
Ik ben heel benieuwd of er nu ook al een tweede donsje ligt.
Prettig weekend!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

Heey jullie vieren sinterklaas anders dan hier  :)

In België worden de kado's ook de nacht van sinterklaasavond "gebracht" en staat dat vol op de tafel tentoongesteld zonder papier eromheen. 

Mijn kids stonden toen raar te kijken de volgende ochtend, maar waren nét zo blij  ;D

Ik hoop dat Olly wel gevoerd zou worden, of voelen ze mss aan dat het niet goed zou zijn gegaan ??? dan voeren ze vaak toch ook niet ???

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Gefeliciteerd met Olly. Wat een poepie zeg.

Wat een vrolijke naam.

Veel plezier deze morgen.

Liefs Anja

Gerda

Fijn dat Olly een hulpje heeft gehad, zo heeft ze nog een kans.
Grappig, de dochter van de buurvrouw heet Olly  ;D

Wanneer Olly niet bedelt (dus niet gevoerd is) kun je het ook een paar druppels druivensuikerwater geven, dat geeft ze een energieboost om toch te gaan bedelen en gaat iets makkelijker naar binnen dan pap.

Liefs, Gerda

Caroline

Vanmorgen was mijn eerste gang uiteraard niet kijken of Sinterklaas was geweest .... nee ik ging eerst even kijken hoe het met Olly was.  ::)

Het eerste wat ik zag was een leeg eierdopje en nadat ik Amor & Diégah beide uit het blok had gewerkt trof ik Olly en een geel broertje of zusje aan, beide met een gevuld kropje.  :D ;D

Mijn Sinterklaas kan niet meer stuk .... hij heeft mij niet alleen 2 lieve kleine gele donsjes gegeven maar ook het vertrouwen in mijn trouwe koppeltjes Amor & Diégah terug gegeven.  :D

Boven op de foto's zie je links Omega (Griekse letter voor onze O) en rechts ligt Olly.

Bij Omega zie je op de kont een zwarte plek in het dons .... dit is gedaan met mensvriendelijke  ;) stift, anders kan ik beide jongen niet uit elkaar houden in de toekomst.  ;)

I'm happy!!!!  ;D ;D ;D

PS> mijn kids ook, die hebben een hele leuke Sinterklaas morgen gehad en zijn aan het spelen met hun nieuwe speelgoed.  :D

De rest volgt in hun eigen topic.  ;)

En Wilma waarom Sinterklaas hier vannacht is geweest, Ed moest werken en was pas om half 8 thuis .... toen vielen Jasper en Sophy om van de slaap, daarom een leuke avond met de 2 oudste en een pakjesochtend.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marjow

Hoi HOi,
Wat een mooi sinterklaas cadeau!!!
gefeliciteerd!!!
Hopelijk vanmorgen toch wat gegeten!!
en ben benieuwd naar het 2e donsje!!!

Liefs Majrow

Onze Rocky

Anke

Hoi Caroline,
Gefeliciteerd met

Geniet maar lekker van je happy sinterklaasgevoel ;D
Fijn dat de sinterklaasavond en ochtend gezellig waren :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes