## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline

Sinterklaasfoto's in mijn andere boekje ....

KLIK OP DE FOTO  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Wat een prachtige foto's van alle valkjes.
Smelt smelt smelt.

Ik duim voor mannetjessssssssssssssss wit en geel ;D

Liefs Jeanine :-*

Sally

hallo Caroline,

Leuke update's en leuke foto's weer!!!

Lin

Leuke fotos, wat zjn de kids van Eros alweer groot. En dat knabbelen weer van hem  :-X
Wanneer verwacht je weer nieuwe jongen van je koppels, morgen?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Marian

Hoi Caroline,

Zo...weer even wat bij moeten lezen :D
Fijn dat je stem wat terugkomt.....kunnen de kids weer beter luisteren ;D
Mooie foto's.....Anaïs op kamers...haha wel lekker "thuis" komen eten :-* ;)
Spannend :P....misschien komt er morgen een eitje uit 8)

Groetjes, Marian

Kimm

er is morgen toch een eitje uitgeteld?

o oo  ik ben zo benieuwd en ik ben al aan het duimen draaien :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

wat is Anais toch super mooi...en dan zet ik in mijn vorige bericht nog wel dat ZIJ een mooie man is..sorry hoor Anais..je bent een super mooie dame..

heerlijke foto's ik heb er echt weer van zitten genieten.

gr gerdy

Caroline

Even snel.  ;)

Eitjes nieuws!!

Zoals bekend voor de meeste is het hier weer erg spannend, niet alleen is het de vraag, wat krijgen we in ons schoentje maar ook spanning na het vorige nestje van Amor & Diégah waarin 4 van de 5 volgroeide donsjes de weg naar buiten niet konden vinden en stierven in het ei.  :'( :'(

Ze hebben nu weer een nestje met 6 bevruchte eitjes en ik merk gewoon heel erg goed dat mijn vertrouwen nog niet er groot is, het blijft afwachten, gaat het deze donsjes wel lukken?? ???

Vandaag is eitje 1, 18 dagen en eitje 2, 17 dagen, donsje in eitje 1 hoorde ik net piepen, beide donsjes hebben al een mm deukje gemaakt.  :D Dit zegt nog niks .... de 4 overleden donsjes heb ik ook allen horen tikken en piepen.  :-[ :o

Het is wel een feit dat Amor & Diégah bij dit nestje de eerste dagen niet overtuigd en consequent hebben gebroed, ze hadden immers ook Anaïs van 2 1/2 week in het blok en gezien haar leeftijd gingen ze juist meer het blok verlaten. Je zag ze echt twijfelen, voor Anaïs kunnen we meer het blok uit samen maar .... voor de eitjes moeten we erin blijven. Na eitje 2 zijn ze weer fulltime gaan broeden. Gelukkig heb ik flink afleiding, ik heb het heel erg druk met Sinterklaasfeesten overal, moeten we vanmiddag nog even flink winkelen  ;) en niet te vergeten Anaïs, die nog 3 x per dag pap krijgt.  :)

Nog even een JOOP! updeetje.  :-\

EIndelijk durfde ik het vannacht aan om JOOP! & Jil in de grote kooi in de huiskamer te laten slapen, toen ik gisterenavond na de surprise-avond hier op het forum keek in de kooi zaten ze beide heel bij elkaar te slapen op een Pedi-perchstokje.  :-*

Helaas .... vanmorgen bij binnenkomst in de huiskamer zag ik het al in het donker .... overal lagen donsveertjes verspreid. Er was paniek geweest.  :-\ Na een snelle controle zag ik dat alleen JOOP! 2 kleine wondjes (1/2 cm) had op beide vleugelbogen had.  :-\ Weer!! Ze waren net beide genezen.  :(

Dit was dus echt de allerlaatste keer .... ik heb besloten dat ik de kleinste kooi in de kweekkamer leeg hou voor JOOP! & Jil. Zij mogen dan overdag in de grote kooi in de huiskamer, dan gaat het wel goed en 's avonds na ons avond eten, gaan ze naar hun eigen kooitje in de kweekkamer om de nacht daar door te brengen. Dit is de afgelopen weken ook goed gegaan. Waarom de verhuizing?? Ik vind de hele dag in de kleine kooi geen optie, veel te weinig bewegingsruimte en 's nachts in de grote kooi gaat echt niet, het blijft keer op keer fout gaan.  :-\ :'( Aangezien JOOP! & Jil erg close zijn lijkt het me gezelliger dat ze 's nachts samen slapen in de kleine kooi.  ;)

Zo .... mijn koffie is op, ik ga wat doen.  :D We hebben een leuke ochtend gehad op school, al die gespannen smoeltjes luisteren en kijken naar Sinterklaas en zijn Pieten.  :-*

Daarna even de auto weggebracht voor een beurt/APK en Sophy weer opgehaald bij oma en opa. DIe mocht niet mee naar school.  :D

Tot later met hopelijk donsjes nieuws.  :)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

Dus toch Joop! die de onrust veroorzaakt.. goed van je dat je ze nu definitie in een slaapkooi gaat zetten.. je hebt het geprobeerd en je weet nu zeker dat het gewoon niet gaat.

En wat spannend.. 2 piepende eitjes... gaaf hoor! en ik weet zeker dat het goed gaat komen dit keer!!  :-*

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

je hebt groot gelijk om ze s'nachts in de kleine kooi te doen. daar is helemaal niets mis mee.
wel vervelend dat het weer is gebeurd. :-\

op naar de donsjes! het komt vast goed caroline. ik snap wel heel erg goed dat het vertrouwen nu even ver te zoeken is. gelukkig heb je veel afleiding en kan je niet de hele dag met de neus boven de eitjes gaan zitten ;)

ook ik vind het ontzettend spannend weer hoor. en deze keer zal het vast goed gaan.

veel plezier vandaag :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Caroline , ach arme Joop ,  dat is een hele goede oplossing hoor ,om ze snacht in een kleine kooi in de kweekkamer de nacht te laten doorbrengen samen , en dan overdag in de grote kooi , leuk , als het zo goed gaat , moet je dat gewoon zo doen he !

He , wat gaaf dat er al twee deukjes in twee eitjes zijn , ik ben zo benieuwd he ! De donsjes en Anais zijn ook zooooooo mooi he ! Ik duim dat alles goed gaat gaan met de eitjes en donsjes ,  Grtjs Ann

Gerdy

ach arme ziel..maar je weet nu wel dat het door JOOP komt..
ik vind het heel verstandig dat je nu deze beslissing hebt genomen..dat geeft de valkjes en jou gewoon meer rust.

twee deukjes..super ..  probeer wel positief te blijven ook al is dat moeilijk..ik voel dat het nu echt goed gaat komen met deze eitjes..ik zal voor je blijven duimen.

sterkte met alle sinterklaas drukte

liefs gerdy

Anja

Ik duim en duim en duim dat de donsjes de weg uit het ei gaan halen hoor.

Arme JOOP! :'( :'( :'(  Geef hem maar een extra kroeltje van me.

Liefs Anja

*Manon*

Klein maar fijn in de kleinere kooi slapen.
Lekker knus, fijn dat je er nu achter bent waarom er steeds paniek is, dan maar beter zo hé  ;)

Spannend hoor met de eitjes.... Ik duim voor veel witjes en ook voor veel mannen  :D
Nee hoor, het belangrijkste is nu dat ze gezond uit hun doppie tevoorschijn komen hé.

Liefs Manon

Anke

Hoi Caroline,
Nog geen donsjes nieuws?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes