## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline

* Anaïs *

Net kwamen we terug van het Zwarte Pietenburaeu (wat heel erg leuk was  ;) ) en toen ik de ouders ging voeren heb ik even kropjes gevoeld .... al voelend in het blok kon ik Anaïs niet vinden.  :o

Ons luie meisje is uitgevlogen.  :D
Ze zat in een voerbak gedoken en mama Diégah zat op kleine afstand om de boel in de gaten te houden.  ;)

Nu kijk ik even wat ik doe .... misschien laat ik haar morgen toch nog even bij papa en mama zodat ze van hen het klimmen en klauteren kan leren en de weg naar de voerbakken.  ;)

Foto's moeten wachten  :D ik ga zo lekker even in bad en pyjamaatjes en wat speelgoed inpakken .... de kindjes gaan vanavond naar mijn zwager en schoonzusje als wij naar het feest gaan.  :D

Groetjessssssss

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Hieperdepiep hoera voor Anaïs ;D
Zo zie je maar, ze doen het uiteindelijk toch ;)
Veel plezier op het feest vanavond ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Roxy

Hoi Caroline,

Wat goed dat Anais uitgevlogen is. En wat is ze mooi geworden :). Ik hoop dat het met deze eitjes beter gaat.
Ben benieuwd naar de foto's.

Groetjes Roxanne

Dierenfreackske

Hoi hoi , wat fijn dat Anais is uitgevlogen hoor ! Super van haar ! Wat een beauty he ! Ik ben smoor op ze ! Grtjs Ann

Falcon

mooi valkje is anaïs hoor.. ;D

toch niet helemaal een luie tante ;)

Gerdy

wat heerlijk dat Anais uitgevlogen is..en wat is ze toch super mooi.

ik ga voor je duimen dat nu wel alle eitjes uitkomen

gr gerdy

*Petra*

Hoi Caroline,

Toch nog zelf uitgevlogen! Is ze jou toch nog voor  ;).
Kan ze alvast eens aan de zaadjes gaan proeven..

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Kimm

hoi caroline,

ik ga deze week heel hard voor je duimen dat het eitje goed uitkomt hoor! moet gewoon gaan lukken.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Wilma1

Al bekomen van het feestje  ;D toevallig... IK had ook een personeelsfeestje gisterenavond  ::) met een etentje vooraf , war lekker en leuk!

Gefeliciteerd met al je bevruchtte eitjes, het wordt weer druk in de babyopvang  ;D maar wel gezellig!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marjow

Hoi Hoi,
Gefeliciteerd met de bevruchte eitjes!!
en hopelijk komt het dit keer helemaal goed!!
en wat leuk dat anais nu toch zelf is uitgevlogen..
Ze voelde het vast aan en dacht ik blijf lekker zitten tot zaterdag.. en dan zal ik wel even laten zien dat ik het kan :P
Liefs Marjow

p.s. ben benieuwd naar de foto's :P
de voorproefjes waren al super!!

Onze Rocky

*Yvon

Hoi hoi

Ook Rene en ik hadden een feest van een colega van Rene.  ;D
Dus ook een soort van personeelsfeestje.  :D
Anaís toch maar zelf eruit gekomen.  ;D
Nog een paar daagjes voor het weer super spannend gaat worden.  :)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*~Jeanine~*

Mijn duimen draaien op volle toeren.

Zou leuk zijn 3 gele en 3 witte donsjes.
Maar ik duim nu vooral op 6 gezonde donsjes die makkelijk uit het ei kunnen komen.

Liefs Jeanine

Marian

Hoi Caroline,

Pffff....jij bent ook druk geweest :P.....ik ook deze week ;)....en zodoende even bij moeten lezen :).....maar dat viel dus gelukkig nog wel mee qua blz ;) :D ;D
Gaaf dat Anaïs toch net op tijd bedacht maar wat actiever te gaan worden :-*....hoeft ze liever niet in een apart kooitje.
De ennetjes gaan goed :D.....ik wacht de rest van de foto's heel geduldig af ;) ;D
En ik ben zeer benieuwd naar de komende donsjes.....nog even spannend voor woensdag :)

Hihi....Gijsje en Guusje zitten op mijn schouders mee te kijken ::)...ieder aan een kant.....zo gezellie ;) :D :-*

Rust je de rest van de week een beetje uit van je drukke weekend? ;) :D :P  (hihi....goed bedoeld grapje, zal wel niks van terecht komen hè ;) ;D)

Groetjes, Marian

Caroline

* Update*

Helaas, ook vandaag nog geen fotoreportage  :-[ .... na een mega hectische week met een hoop wekelijkse verplichtingen, veel afspraken en natuurlijk de nodige bezoekjes aan Sinterklaas en zijn Pieten her en der heb ik vandaag, de eerste rustige dag zonder verplichtingen een migraine op visite (gehad).  :-\ Het ergste is nu gelukkig gezakt maar ik ga nog niet gek doen op de laptop dan kun je de klok erop gelijk zetten dat ie straks weer terug is.  ;)

Verder heel erg vermoeiend .... ik ben weer eens volledig mijn stem kwijt, ik ben niet ziek, niet verkouden, niks maar vermoedelijk net als de andere 2 x een aantal jaar geleden, een virus op mijn stembanden. Als ik praat komt er zelfs geen gefluister uit.  :-[ :-X Iets waar de kids natuurlijk dankbaar gebruik van maken.  >:( :-\

Foto's houden jullie gewoon tegoed en ook alle IM's en mailtjes van het weekend beantwoord ik later even, sorry.  :-[

Wel even een update!!!  :D

====================

Anaïs

--> Ik vertelde het gisteren al, eindelijk uitgevlogen.  :D Gisterenmiddag had ik haar nog terug geplaatst en is ze niet meer het blok uitgeweest. Toen hebben pa en/of ma haar ook nog gevoerd. Vanmorgen was ze weer "uitgevlogen" en rond 15.00 uur was haar kropje nog ramleeg.  :-\

Gelukkig stond de hamsterkooi van Harrie al klaar, na een papvoeding van mij is ze daarin verhuisd.  ;) Ze staat nu in de huiskamer en gaat niet meer terug naar pa en ma wat betekend dat ik haar vanaf vandaag, precies 5 weken oud 2 x daags pap ga geven. Best een rotkarwei .... de jongen van Amor & Diégah moeten namelijk stuk voor stuk onder dwang gevoerd worden, zij lusten allen geen pap.  :-\ Ik gebruik daarbij een 1 ml. spuitje waarmee ik hele kleine hapjes kan doseren want grote happen of met een lepel gaat helemaal niet. Gelukkig is het maar voor even, met een week anderhalve week kan ze zelf eten.  ;)

====================

Amor & Diégah

--> Nu hun dochter Anaïs vanmiddag op zichzelf is gaan wonen, kunnen Amor & Diégah zich helemaal gaan richten op hun tweede nestje. Ik heb het blok meteen schoongemaakt met Dettol en ze broeden nu op 6 eitjes in schoon zaagsel.  :D Tuurlijk heb ik meteen even de eitjes bekeken en je ziet in alle 6 netjes leven en met 6 eitjes is het ook mooi om in elk eitje te zien dat het een paar daagjes verder is ontwikkeld.  ;D

Het eerste eitjes is donderdag 18 dagen oud maar het zal niet de eerste keer zijn dat er div. donsjes op de 17 de dag al uit hun eitjes komen .... in principe maakt me niet zoveel uit welke dag ze eruit komen, ALS ze er maar uit komen.  ;)

====================

Nick, Nathan, Noodles en Neal

--> De Ennetjes maken het prima .... de hele dag een keurig gevuld kropje, helaas ook geplukte pennetjes.  :-\ Aangezien Eros & Perle nog een nestje mogen als ze voor half december weer eitjes leggen, is papa Eros, de plukker, tijdelijk verhuizen dus geen optie. Ik heb wel het idee dat hij nu ze meer eten willen, ze worden tenslotte ook groter, hij ze ook minder plukt.  :)

Vanmiddag ontdekte ik dat Noodles ook pareltjes krijgt, dit betekend dat Nick en Noodles opaline witmasker split {X1 lutino} {X2 cinnamon} MANNEN zijn en Nathan en Neal witmasker split {X1 lutino} {X2 cinnamon opaline} MANNEN.

Alle 4 de mannen zijn dus split lutino wat betekend in combinatie met een witmasker POP, krijgen ze albino dochter.  :D

Nick is dinsdag alweer 4 weken.  :o Wat gaat dat toch snel.  :-\

====================

Kouros & Lou Lou

--> Nog niet een hecht en verliefd koppel maar ik heb toch besloten om ze lekker te verhuizen naar de huiskamer waar ze toch veel meer beweging en speelruimte hebben.  ;) Over een paar maandjes ga ik nog 2 kweekkooien bestellen, de A22, en dan zet ik ze gewoon meteen apart.  :D

Unique & Queenie

Kouros & Lou Lou zitten nu in de kooi bij o.a. Unique & Queenie ook een "nieuw" koppel en Kouros is erg gecharmeerd van Queenie die gelukkig Kourus helemaal niet zitten, daarom durf ik beide onervaren koppels ook samen te zetten, ze mogen immers absoluut NIET van partner gaan ruilen, Unique & Queenie zijn beide bonte witmaskers, Kouros & Lou Lou zijn beide getekende.  ;)

Ze hebben al 2 nachten in de huiskamer geslapen en dit is goed gegaan.

====================

JOOP! & Jil

--> Het koppeltje met een lichamelijke beperking zijn al weer een tijdje overdag in de huiskamer en slapen 's nachts in een kleinere kooi in de kweekkamer .... vannacht gaan zijn voor het eerst ook overnachten in de huiskamer.  :D

DUs .... duimen dat er geen paniek uitbreekt.  ;)

PS> Jil kan trouwens errrrug mooi fluiten voor een popje.  :-[ ::) :P

====================

Van Gils & Oilily

--> Regelmatig als ik de kweekkamer in gelopen kom betrap ik Van Gils of Oilily .... geschrokken komen ze dan het blok uitgerend.  ;D ;D

Ik ben heel erg benieuwd of het nog iets gaat worden tussen die 2 ..... Oilily wil heel graag maar is bij mijn ouders zo geterroriseerd door hun oudste valk dat ze eigenlijk ook bang is als een ander valkje in de buurt komt en Van Gils, zoals de meeste wel bekend, hier van de zomer aan komen vliegen en in de tuin op mijn hoofd geland .... volgens mijn gevoel is hij een valkje wat bij een man heeft gewoont, een oudere man als ik de deuntjes hoor die Van Gils fluit, toch wat ouderwetse liedjes.  :P En waarom bij een man?? Hij vind mij en de kinderen leuk en aardig en zijn alleen wij er komt ie ook wel bij ons zitten maar is Ed eenmaal in de kweekkamer gaat ie zich helemaal uitsloven.  ;D ;D Dan zie je hem helemaal opleven!!  :o

Even voor de duidelijkheid, Van Gils & Oilily MOGEN een nestje als ze willen maar het is niet een must, als ze het beide maar gezellig hebben.  ;) Tuurlijk ben ik wel een beetje nieuwsgierig of Van Gils toevallig splits heeft, hij is de enige valk waarvan ik helemaal niks weet, zelfs geen leeftijd aangezien hij ook ongeringd is.  ;)

====================

De rest van de valkjes .....

--> maken het allemaal super, de meeste zijn door de rui heen en de koppeltjes genieten van hun rust en de vrijgezelle dames spelen, poetsen, snoepen en genieten van elkaar en de voerbakken waarin ze alle 5 omstebeurt kippetje gaan zitten.  ;D ;D

Pablo & Coco hebben er alweer zin in en wipwappen alweer regelmatig .... vervelend voor hen, ze moeten nog even wachten tot februari 2009 en .... gelukkig worden ze keer op keer gestoord door Unique, die een oogje heeft op "ouwe fiets" Coco.  8)

====================

Tot slot .... nog even 2 offtopic foto's ....

Sanne met haar maatje, Kippie, onze 10 jarige Jack Russell Terriër, Cissy. Al onafscheidelijk vanaf het moment Sanne geboren was.  :-*

Jasper is helemaal stapelgek op alle Zwarte Pieten en de Pieten op hem .... gisteren ook, we zagen de Pieten op het voetbalveld, in het Pieten bureau, in het winkelcentrum en later ook nog 2 bij de Albert Hein, zo gaaf, hij loopt er echt naar toe en zegt: Halloh, Swatte Piette!!  :D

Meer SInt en Piet foto's van de week in de het andere dagboekje van me.  ;)

Ik ga een wasje in de droger doen en ....

mijn papkindje Anaïs, pap geven.  :-*

Dank je wel allemaal weer voor de leuke lieve enthousiaste en meelevende berichtjes.  :-* :-* :-*

Tot morgen!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Och och och...
Dat snoetje van Neal :-[
Ik ben verliefd op hem :-* :-* :-*

Fijn dat het voor de rest allemaal goed gaat hier :D
Groetjes Saar :-*