## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Hermien

En ónze jongste Binky mag hier in de rij van felicitaties natuurlijk niet ontbreken! Een dikke kus, warme poot en heerlijke kroel van dit 'prinsje' uit Krimpen.


      


PROFICIAT MET BOEKJE NUMMER DRIE !


                              ;D   ;D   ;D   ;D

Sharon

Hoi Caroline

wat heb je je nieuwe boekje toch weer prachtig ingeleid zeg! Ik heb er erg van genoten (en ben ook weer dingen te weten gekomen die ik was vergeten ;)) om de verhaaltjes te lezen en foto's te bekijken. Je hebt echt prachtige valkjes zitten hoor.

Veel succes met dit nieuwe boekje en je nieuwe kweekseizoen!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Monky

Hi Caroline,

Ik kom heel even snel online om je te feliciteren met je nieuwe boekje  :) en je succes te wensen met het nieuwe kweekseizoen.

En natuurlijk gefeliciteerd met je nieuwe Jil  ;D Volgens mij had ik dat nog niet gedaan  :)

Heel veel plezier met je nieuwe dagboekje.

Groetjes,
Monky & Zowie

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Hartelijk gefeliciteerd met je derde boekje.
Net als wat de andere zeggen is het een prachtig intro.
Ik heb er super van genoten.

En tuurlijk weet ik uit ervaring dat er hele mooie en hele lieve valkjes bij jou vandaan komen  ;)

Aangezien ik ook nog op de wachtlijst sta ga ik duimen voor een super kweekseizoen voor je en tuurlijk ook dat er eindelijk een ventje wordt geboren voor je mooie lieve Cartier.

Groetjesssssss

Randy

hej caroline 8)

jeetjuh wat een werk heb je verricht met dit derde boekje :o
maar het ziet er weer prachtig uit,,mooie fotos en text  8)

heb je mooi daan meid ;)ghehe :P

Groetjes Randy ;D
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Rob S

Aldebastes wat een introductie ;D Mooi joh, dat je het allemaal zo leuk en enthousiast kunt vertellen :D! Het is toch echt een heel verschil dat je je vogels in huis hebt of dat ze op dit moment maar een beetje in de voliere een plekje zoeken om te schuilen tegen al dat water! Veel succes met de koppels dit jaar! En hopelijk heeft van Gils nog ergens een mooie verborgen split, ik ben benieuwd!

Gerdy

wat een super introductie..helemaal geweldig

gefeliciteerd met je nieuwe boekje en heel veel succes met je nieuwe broedseizoen..ik ga je weer blijven volgen

gr gerdy

Caroline



Dank je wel!!


Leuk al weer zoveel enthousiasme in mijn nieuwe boekje.  :D

Inderdaad was het redelijk wat werk maar ik was al 2 weekjes alles in Word aan het voorbereiden en sommige delen zijn knip en plak werk, hier en daar wat gepimpt.  ;) Dus af en toe even een vrij half uurtje of zo en dan valt het wel mee om te doen. En .... ik moet eerlijk zeggen, ik vind het heel erg leuk om te doen en ik ben helemaal geen TV kijker dus 's avonds lekker met mijn laptopje op de bank hangen is eigenlijk mijn manier van stoom afblazen na een drukke dag.  ;)

PS. Debby, ik bedoelde bij de foto van de 4kids toch wel winter 2008, de foto is van januari of februari dus en winter en al 2008.  ;) Maar bedankt voor het meedenken.  :D

~°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°~

De gewonde valkjes.

Het gaat goed met ze en ze gedragen zich nagenoeg normaal, ze hebben nog wel dikke korsten erop zitten maar de wonden blijven gelukkig dicht en droog, de vele slagpennen die bij Rocky, Princess en Armani worden vermist hebben uiteraard even tijd nodig om weer volledig terug te keren.

~°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°~

De valkjes in de kweekooien met blok.

* Amor & Diégah: ---> hebben duidelijk allebei interesse in het blok, Amor is er steeds in de vinden en fluit dan mooie deuntjes voor zijn poppetje, Diégah zit er soms al wat langer in, als ik dan kijk, zit ze in broedhouding een nestje te maken.  :D

* Eros & Perle: ---> hebben ook al interesse in het blok, Eros is er regelmatig in te vinden en tikt veel en fluit zo af en toe, Eros is niet zo'n fluiter.  ;) Perle heb ik er nog IN gezien maar ik ben daar natuurlijk ook niet altijd. Wel zit ze bijna de hele dag op of voor het blok.  :D

* Van Gils & Oilily: ---> snappen helemaal niks van het blok.  :-\ Ze denken dat het een voerbak is.  ;D Ze halen namelijk wel steeds de trosgierst eruit die ik erin heb gedaan om ze erin te lokken.  :P Oilily staat zeker wel zo'n 6-8 x per dag kippetje voor Van Gils die vervolgens gewoon gaat eten of spelen met de kleine sleuteltjes die als speelgoed in de kooi hangen.  :-\ Ik weet ook niet meer wat ik er nog aan kan doen, ze krijgen dagelijks een douche, groente, hennepzaad, toegang tot een blok en licht tot 22.00 uur.  ::) Misschien moet ik een HP-tje voor ze huren.  :o ;D ;D ;D

Uiteraard hou ik jullie op de hoogte van alle nieuwe vooruitgangen.  ;)

Leuk dat jullie er (bijna  ;) )allemaal weer zijn.  :-*

Groetjesssssssss



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Hermien

Oh, oh, oh,  ik moet toch zó lachen om die Van Gils van jou. Ik zie het helemaal vóór me, een dame die met kippetje zitten hem in verleiding wil brengen en Van Gils met ogen als knikkers die water lijken te zien branden......


                 ;D    ;D     ;D     ;D

Dierenfreackske

Hoi Caroline , ik volg weer je nieuwe boekje hoor ! Best altijd iets leuks daar he ! Die Van Gils is echt een droppie he ! Heel veel geluk met het blok , hopelijk laat ie de trosgierst lekker zitten en snapt hij wat de bedoeling is , hihi !  ;D ;D Ann



♥Debby♥

hahaha... die Van Gils.. tja, je zou de anderen eens kunnen filmen en dat afspelen in de kooi..  :)

Spannend hoor zo'n eerste keer!  :)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske




Anke

Hoi Caroline,
Ook ik heb je nieuwe dagboekje gevonden hoor :)
Leuk om alle valkjes weer op een rij te zien.

Heel veel succes met je nieuwe kweekseizoen.
Ik verheug me alweer op je verslagen ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Wouwwww,wat ben je toch een kanjer he !!  ;D
Wat ben je toch goed in nieuwe boekjes beginnen en updates plaatsen.  ;D
Echt schitterend gedaan !!

Heel veel succes met je nieuw boekje en je kweekseizoen !!  :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Manon*

Hoi hoi,
Ik ben ook weer van de partij!
Wat is het weer een heerlijk begin van je boekje en wat leuk om alles even weer op een rijtje terug te lezen  ;D
Prachtig begin van een wellicht prachtig boekje, want dat gaat het zeker wel weer worden  ;D

Groetjes Manon