## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Caroline,

Super om te lezen dat het met de Ennetjes goed gaat, wat een dotjes zijn het om te zien, ik kijk al uit naar de foto's vanavond ! Magic zal ongetwijfeld al weer wat veranderd zijn !

Wel balen dat Magic vanmorgen om 11 uur nog een leeg kropje had  :-\ Wat Deb ook zegt, het is wat met al die mamma's en papa's die zo'n haast hebben en hun kinderen dan even uit het oog verliezen !

Hele fijne intocht van Sinterklaas en veel plezier voor de kids !

:-* Karin

Marian

Hoi Caroline,

Terug van de intocht?... Leuk gehad met z'n allen??
Spannende en gezellige tijd voor iedereen ;) :P :D

Fijn... weer een eitje van Amor en Diègah... hopelijk gaat het nu beter :D
En nu staat Magic aan de kant....... :( :o.....gelukkig is er de papvoeding ;) :D :P
Ach en wie weet, beginen ze weer met voeden ???

Was het eitje het grote nieuws ??? :-\ ;D

Groetjes, Marian

Dierenfreackske

Hoi Caroline , he ..
.leuk , een eitje voor Amor en Diegah , super , hopelijk lukt het deze keer beter he ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Hoop voor je dat Amor en Diégah toch Anïas weer netjes gaan voeren.

Fijn dat het met de Ennetjes zo goed gaat.
Papa Eros houd op met plukken >:( Jammer dat hij er toch is begonnen. Hoop dat hij er snel mee ophoud en netjes meevoert met mama Perle.

En het grote nieuws is toch het eitje van Amor en Diégah toch???

Liefs Jeanine

Caroline

Pffffffffffffffh .... ben kapot!!  :P

Jemig wat een weekend.  ::)

We hebben net de kindertjes alle 4 lekker vroeg in hun bedje gelegd .... nog een wasje in de droger en mijn laatste wasje voor vandaag (er staan er alweer 3 voor morgen  ;) ) net in de machine gedaan .... eindelijk even tijd voor deze mama om te gaan zitten.  ;)

Dank jullie wel allemaal voor de leuke reacties .... en inderdaad, ik plaatste een klein updeetje met GROOT NIEUWS!! Het grote nieuws was het eitje van Amor & Diégah.  ;D :D ;)

Ik ben vanmiddag even een 20 minuten thuis geweest tussen de Sinterklaasintocht en de verjaardag van Angèl in en heb toen even de ouders gevoerd en tuurlijk even gekeken bij Magic .... het leek of zij gevoerd was .... net heb ik haar weer even bij me gepakt en meteen even gewogen, ik zag duidelijk eten in het kropje zitten, geen pap meer .... dit klopte ook.

Vanmorgen om 11.00 uur met leeg kropje woog zij 85 gram, na de pap woog zij 92 gram en net woog ze 95 gram, dus duidelijk weer gevoerd door de ouders. Morgenochtend kijk het even aan, ik weet namelijk dat Amor & Diégah altijd heel erg laat gaan voeren, ze gaan eerst omstebeurt zich zelf helemaal klem eten en daarna pas voeren. Ik denk dat ik dan de ochtendvoeding weer voor mijn rekening neem en de ouders het de rest van de dag laat doen, als ze willen.  ;) Op die manier ontlast ik de ouders toch een beetje, nu ze al weer een nieuw nestje krijgen en voor Magic heeft het weer als voordeel dat zij in ieder geval nog gewoon op een natuurlijke manier groot wordt gebracht, sowieso lekker warm en gezellig bij papa en mama in het blok i.p.v. alleen in Harry zijn ouwe kooi en dit is natuurlijk altijd een beter voorbeeld voor een valkje wat later ook haar eigen kinderen moet groot brengen samen met waarschijnlijk een geelwang man.  ;) (die erom bekend staan weinig tot niet mee te helpen bij een nestje)

Voor mij ook een voordeel .... 1 x pappen is nog te overzien en .... op deze manier bouw ik toch een band op met Magic die natuurlijk het lelijke gedrag van haar ouders ziet als ik het blok open doe.  >:( :o

Magic is vandaag 3 weken, als de ouders haar blijven voeren, kijk ik het even aan tot ze is uitgevlogen (+/- 4 weken) .... dan neem ik weer een nieuwe beslissing wat ik ga doen .... voeren de ouders haar dan nog dan denk ik dat ik haar apart ga zetten als het eerste donsje geboren wordt van het tweede nest. Magic is dan ruim 5 1/2 week dus eet ze al een beetje zelf en met 1-2 pap moet het geen probleem worden om binnen 2 weken zelfstandig te zijn.  ;) Broertje JOOP! kreeg door zijn ziekte vanaf 2 weken volledig van mij pap, met toevoeging van medicatie, hij was ene flink achterstand valkje maar toch met 7 weken volledig zelfstandig.  :D

Komt helemaal goed.  ;)

PS. Magic is 100 % een popje .... zij blijft voor 90 % zeker hier als popje voor Giorgio .... ik kijk het nog even een weekje aan dan zijn de laatste pennetjes ook veertjes geworden .... ze wordt erg mooi, niet helemaal symmetrisch met hier een daar een enkel fout veertje maar de meeste niet echt zichtbaar en storend.  :P

Toen ik vanavond thuis kwam lag wel het nieuwe eitje koud .... dit heeft zeker een uurtje koud gelegen  :-\ ben benieuwd hoe ze dit verder gaan doen .... nu zitten pa en ma er weer samen op en houden al weer een tijdje goed warm.  :D

Bij Eros & Perle gaat het nog steeds goed. Alle 4 de Ennetjes hebben nu hun oogjes open, de oudste 3 hebben grijze kuifjes, de jongste zie ik het nog niet  8) en Nick en Nathan hebben al hun ringetje om.  ;D Helaas nog steeds wat geknabbel aan de vleugeltjes  >:( nu weet ik van Eros dat dit nog geen echt plukgedrag is .... Eros is een beetje een sulletje, hij snapt werkelijk niks van het vaderschap .... broeden op de eitjes doet ie niet aan mee, zijn de jongen er eenmaal start hij wel gelijk met voeren en houdt ze ook netjes warm als mama Perle is eten alleen ..... als hij dienst heeft en alle kropjes zijn allemaal keurig propvol gevoerd snapt hij niet dat ze niet meer gaan bedelen .... hij pikt ze dan aan de vleugeltjes.  :o Zodra ze bedelen gaat hij voeren en is er niks aan de hand maar hebben ze geen honger .... gaat hij knabbelen om ze wakker te schudden of zoiets, ik weet het niet. De sukkel.  :-\ :-X

Verder weinig nieuws .... het gaat super met de valkjes, ze zitten allemaal weer netjes in de veren, morgen krijgen ze weer een douche met badzout, daar had ik het weekend geen tijd meer voor over .... ik zal van de week ook weer eens foto's van ze maken, als ze los zijn. Nu ben ik blij als ik even kan gaan zitten en heb ik geen zin om met een camera rond te gaan rennen.  :-[

Nu ga ik eerst de foto's verkleinen, uploaden en plaatsen van de jonkies van vanmorgen.

Tot zo!!  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

JOEPIE   WEER FOTO'S !!

Ik vind het super dat je ons weer gaat verwennen met je lieve donsjesfoto's en wat gaaf dat Magic bij jullie blijft he ! SUPER SUPER !! 

Knuffie Ann ;D

Marian

De sukkel :-\ :-X
Hihi..........vind ik altijd zó leuk en lief klinken :D :P
Aha.....weer mooi foto's kijken straks....  8)
Rust maar lekker uit vanavond hoor........beentjes hoog........teeveetje aan........hoe vindt je de miljoenen koffertjes van Linda de Mol? ::) ;) ;D

Fijne avond en groetjes Marian

Caroline

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Magic, 16 november, 's morgens.

Hard bedelend met ene leeg kropje.  :-\

Na de 7 ml. pap, lekker een gevuld kropje en niet meer bedelen.  :D

En 7 gram zwaarder.  ;D

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marian

Magic wordt echt mooi hoor :D :-*
Een enkel fout veertje ergens ??? ;) :D :P

♥Debby♥

Wat een knappe dame zeg.. echt supermooi!! met hele mooie dikke billetjes! hahaha.. 92 gram he.. gaat super!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

He Caroline , ha jeetje , wat een mooie adembenemende foto's weer van Magic ,  ik smelt smelt !!! Wat een schatje he ! Grtjs Ann

Caroline

Nick, Nathan, Noodles & Neal,

14 november, 's morgens.

Nick

Nick

Nathan

Nathan

Noodles

Noodles

Neal

Neal

V.l.n.r. Nick, Nathan, Noodles & Neal

NOG TE KOOP:

3 (opaline) witmasker split voor bont {X1:  lutino} {X2: cinnamon} MANNEN.

Split lutino betekend, in combinatie met een witmasker popje, ALBINO dochters!!  :D

Ze worden straks net als hun grotere broers van het vorige kweekseizoen.

En eenmaal door de eerste rui heen zullen ze hun grijze koppetje verwisselen voor een prachtige witte kop.  ;)

Net als Pablo, alleen is hij cinnamon.  ;)

Voor vragen mag je me altijd een immetje sturen.  :)

Balen balen balen!!!

Papa Eros knabbelt nog steeds een beetje.  >:(

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Amor & Diégah,

1 Getekend cin. opaline popje, Magic.

1 eitje, ronde 2.

~°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°~

Eitje 1 --> 16 nov. gelegd = ??

Amor: bont cinnamon split voor witmasker {X1:  opaline} 
Diégah: bont opaline split voor witmasker   

Zonen:
13% bont witmasker opaline split voor {X1:  cinnamon}
13% bont witmasker split voor {X1:  cinnamon} {X2: opaline}
13% bont opaline split voor {X1:  cinnamon}
13% bont split voor {X1:  cinnamon} {X2: opaline}
25% bont opaline split voor witmasker {X1:  cinnamon}
25% bont split voor witmasker {X1:  cinnamon} {X2: opaline} 

Dochter:
13% bont witmasker cinnamon opaline
13% bont witmasker cinnamon
13% bont cinnamon opaline
13% bont cinnamon
25% bont cinnamon opaline split voor witmasker
25% bont cinnamon split voor witmasker

De meeste jongen zullen getekend zijn.

Boven het nieuwe eitje van ronde 2 en Magic ....
onder de staarten van papa en mama.  ;D

Papa Amor boos ....

.... heel erg boos!!!!  >:( :o

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy