## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Saar

Hoi Caroline,
Dat probleem heb ik ook..
En wat is je dagboek breed :o
Groetjes Saar :-*

Anke

Hoi,
Het donsje houdt het spannend.....
Een echte meid, komt er pas uit als haar haar goed zit ;D
Wat photobucket betreft:
Ik gebruik altijd de IMG link.
En dat werkt prima :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Gerdy .... ik ben ook niet van plan te gaan kweken met JOOP! hoor maar dit was wat de dierenarts aangaf.  ;)

En Angél, gek joh, bij jou al een tijdje, hier werkte hij gisterenavond nog zo dat hij automatisch kopïeerde, vanmorgen is het pas veranderd.

Anke, ik heb het ook over de IMG-link, als ik deze bijv. gisteren aanklikte kwam er even het woordje "kopïeer" en kon ik het vervolgens met ctrl V in mijn berichtje plaatsen, nu, sinds vanmorgen selecteert hij de IMG-link alleen als je erop gaat staan, vervolgens moet je ctrl C en dan nog eens ctrl V ........ allemaal dubbelop dus ... en hier pas sinds vanmrogen!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Nou hier gaat het al maanden zo dat ik met de hand moet kopiëren... ::) Ik plaats niet voor niets zo weinig foto's :-\

Kimm

ik wou even voor jou op photobucket gaan kijken maar hij loopt steeds vast  >:(  >:(  >:( grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

probeer het straks nog ff.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marian

Hoi Caroline,

Het filmpje moet ik nog even bekijken, maar de foto's waren weer heel schetig ;D....hihi......drie van die kupkes.... :P.....hoe krijg je het voor elkaar 8)

Fijn dat het bij jou afgelopen nacht lekker rustig is gebleven :D
Bij ons ging om 5.30 ineens de deurbel ::)....en laten we nu een blaffende hond als deurbel hebben! :o.....overdag wel leuk hoor ;).........maar als je slaapt :-\.......en je raad het zeker al.. ???........Gijsje raakte even in paniek :(.
Misschien nog niet eens van het geluid......maar wel toen ik de kamer in kwam. Gelukkig was hij zo weer gerustgesteld toen ik hem in mijn handen nam :D :-*
Vandaag maar mooi een ander geluidje als deurbel kiezen ;) :P

Het laatste donsje laat nog even op zich wachten..... ;) :D
Ik hoop voor jou een mooi albino meisje.....dat verdien jij wel ;).........maar hoe dan ook.......de natuur bepaalt :D

Fijn weekend, Marian

Kimm

ja gelukt caroline,
geen problemen bij mij met photobucket, niets veranderd.

sorry dat ik dit even uitprobeer in jouw boekje.
zeg het maar even als ik het weer weg moet halen  ;)  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Bedankt voor het uitproberen, Kim laat maar staan hoor, die mooie meid.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Dorith is heeeeel nieuwsgierig of er al bijna een broertje of zusje aankomt :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

aad

Caroline

;D ;D ;D

Dank je, Aad.  ;D ;D

En Dorith .... je broertje of zusje wordt vandaag nog wel geboren maar .... is nogeven bezig.  ::)

Ik hou het gepiep en getik goed in de gaten, dat het niet zwakker wordt want dan ga ik helpen maar tot nu toe doet ie het goed.  ;D

Waarom deze strenge controle .... je broertje of zusje was even de weg kwijt .... gisteren was het begonnen met barstjes maken aan de punt van het eitje .... sinds gisterenavond is het aan de bolle (dus goeie kant) bezig maar hierdoor wel even een iets strengere controle.  ;)

Maar .... het gaat vast goed komen.  :D

PS. Heb je je knappe broertjes op de foto gezien??

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi Caroline,

Jeetje wat is hier een boel gebeurd weer. 3 donsjes al weer en de 4de is onderweg.

Weer een bloedbad geweest. Wat zielig is dat toch altijd.

Wat je vraag betreft van photobucket........ik heb nergens last van.

Liefs Anja

Lin

nog geen nieuws dus. En je weet zelf ook wel als het vliesje maar goed zit straks.
Maar ik kan me voorstellen dat je in spanning zit als alles stil zou worden. Ik heb dat wel eens met een koud ei gehad die tussendoor ook nog koud is geworden, die een hele dag niks meer deed..maar ja ze zijn supersterk die jongen.
Albinomeisje zou inderdaad leuk zijn. Ik hoop dat "mijn" Eros het een beetje goed doet.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wilma1

Wat lief, die kleine "kruikjes"  ;D ( zo noemde Debby ze, toen ik zei dat ze zo lekker warm zijn )

:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Neal

Vier gezonde boys!!

Voorop de nog natte Neal.  :D

Kleine Neal lag zo lekker tussen zijn broertjes en mama op te drogen dat ik hem lekker heb laten liggen en alleen groepsfoto's heb gemaakt.  ;)

Helaas deze ronde geen meisje maar .... ook met 4 gezonde mannekes ben ik erg tevreden.  :D

Mochten er nog mensen interesse hebben in een prachtige (opaline) witmasker mannetje split bont lutino cinnamon (opaline) die mogen me een Immetje of mailtje sturen of even reageren hier in mijn dagboekje.

Ze worden straks net als hun grotere broers.

Ik heb ook nog foto's vanmorgen gemaakt maar .... we hebben net cake gebakken en het hele huis ruikt ernaar .... de kids en ik hebben er zo'n honger van gekregen .... we gaan eerste even snel macaroni eten .... dan kunnen we aan de cake beginnen.  ;)

Tot vanavond.  ;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.