## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

..Neline..

Goh, dat gaat inderdaad wel heel snel..  :-\
Ik wens jullie heel veel sterkte toe en geniet extra veel van deze tijd die je nog met haar hebt  :-* :-*

Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

Cherro

Wat vreselijk om te lezen dat het zo snel gaat met Kippie's plekken :( Dan is het idd een aflopende zaak :(

Ik zou hetzelfde doen, romper uit, kap af, en haar lekker vrij en blij laten zijn zo lang ze nog heeft.

Ik wens jullie heel veel sterkte  :-*

En inderdaad nu je nog kan extra foto's maken, zoals hiervoor ergens al geschreven, van haar met de kids, van jullie met haar en alles, straks wanneer ze er niet meer is kunnen die je zoveel troost bieden.

Dikke knuff!

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Caroline

Na het verdrietige nieuws om Kippie nu ook eens een keertje leuk nieuws!!!

We gaan morgen puppy knuffelen.  :-* :-*

We mogen morgen al bij Youp en nestgenootjes gaan kijken!!!!

Ik ben helemaal happy.  ;D

Het heeft ook iets bizars ... iedereen die nu hoort over onze pup die gaat komen denkt dat dit is omdat Kippie niet lang meer heeft ...  :'(

En dit is helemaal niet zo!!  >:( We keken juist ontzettend uit naar een compleet kwartetje.

Veel mensen weten het niet maar voor een pup heb ik bijna anderhalf jaar op de wachtlijst gestaan. Uiteindelijk is Youp 2 juni geboren, 1 dag nadat Kippie de eerste keer naar de dierenarts ging. Toen wisten we nog helemaal niet wat er boven ons hoofd hing met Kippetje.  :-\

Met Kippetje gaat het nog steeds goed, de wonden genezen mooi. Verder zal de tijd uit moeten wijzen hoe en wat ...

Youp zal dan ook Kippie haar plaatsje nooit in kunnen nemen maar het zal ons wel wat afleiding geven.

Nu ga ik rennen ... de kids halen, ik verheug me op hun blije snoetjes, zij weten nog niet dat we morgenavond naar Youp gaan.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Mensen die dat zeggen, hebben zeker zelf geen dieren? Alsof het nog niet erg genoeg is dat je binnenkort afscheid moet nemen...

Sally

Hoi Meis

Wat n naar nieuws over Kippie.  :(
Arme Kippie toch. Geniet nogmaar goed van haar.  :-*

Knuffel van Indy, Tommy en van mij.  :-*

Nynke

Geniet nog maar lekker van de tijd die je met Kippie kan en mag hebben... Het is nooit leuk als je afscheid moet nemen van een dier...

Maar ooh wat een geweldig nieuws hebben jullie daarnaast gekregen. Puppy tijd... Heerlijk zeg... Wel foto's maken he :D We willen natuurlijk allemaal mee genieten van de teckel puppy tijd. Lotje moet het dan ook regelmatig bezuren als ik jullie Youp zie... Dan kan ik die van mij ook helemaal plat knuffelen :D

*Esther*

In je dagboek is dit wel duidelijk hoor --> dat de plannen voor Youp er al waren van vòòr Kippie's ziek zijn.
Ik moet er niet aan denken om afscheid te moeten nemen van onze Lola. lang geleden hebben we ons dwergpoedeltje in moeten laten slapen na 20 jaar. Dat was erg verdrietig.

Ik hoop dat jullie nog van Kippie kunnen genieten en Kippie van jullie, de komende tijd.

gr Esther

Caroline

Eigenlijk zou ik de eerste keer puppy kijken combineren met het wegbrengen van Ollie, Dolce halen als ze zelfstandig zou zijn en een bezoekje aan Hermien maar dit gaat morgen niet door ...  :-[

Dit bezoekje komt er eventjes zomaar tussendoor. Ed is werken tot half 4, Sanne heeft een kinderfeestje en halen we  om 18.00 uur op en daarna rijden we pas door naar Haasdrecht in Zuid-Holland ... voor we daar weg zijn is het al donker en is het veel te laat om nog met 4 kinderen allerlei bezoekjes af te leggen ... hier plannen we spoedig een andere dag voor in.  ;)

Wauw!!!! Ik heb er zo'n zin in morgen!!!!  ;D ;D ;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

TheaV

Je hoeft hier toch geen uitleg over te geven ?? Jij doet wat voor jou en jouw gezin het beste is !! En idd na zo een lange wachttijd op een pup , is dit goed!! En vergeet niet.... Vergeten en vervangen kun je Kippie niet!!
Wel doorgaan met iets nieuws en plezier en geluk na verdriet.
Want weet je ???? Elk afscheid is een begin van iets nieuws.....
Heel, heel veel knuffel-plezier morgen!!!
Geniet ervan!

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Hermien

Geeft niks hoor! Een andere dag ben je ook van harte welkom.

:-*   :-*   :-*   :-*

Paula

Wat een ontzettend verdrietig bericht over Kippie.
Je hoopt toch, als je hoort dat ze alles weg hebben kunnen halen, dat Kippie toch nog wat langer bij jullie mag blijven.
Helaas is dat niet het geval.

Kap af en romper uit zodra het kan lijkt me een heel goed idee. Zo kan Kippie zijn laatste tijd 'vrij' zijn, zonder vervelende dingen om zijn lijf.

De mensen die denken dat Youp als vervanging dient voor Kippie, weten niet waar ze het over hebben. Geen enkel wezen, dier of mens, is te vervangen. Youp is Youp en geen Kippie.
Probeer je van dergelijke opmerkingen niets aan te trekken. Maak je er ook niet verdrietig of boos om, je hebt jezelf er het hardste mee.
Jij weet wat je weet en je weet ook dat de andere mensen die zo denken het mis hebben.

Geniet volop van Kippie zolang als het kan.
Ondanks alle verdriet en het verdrietige vooruitzicht, wil ik je toch voor de komende tijd heel veel plezier met Kippie wensen. Geniet van hem!!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

carco

Heel veel plezier vanavond!
De afleiding hebben jullie hard nodig :-*

Groetjes: Caroline
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Allereerst dank je wel voor alle lieve woorden en het meeleven ...

Het is hier echt een storm van emoties.  :D :'( ;D >:(

Aan de ene kant zo uitkijken naar Youp, zo'n leuk contact met de fokster en lekker veel foto's van de puppy's bijna om de dag wel nieuwe  :D ... uiteraard ook veel puppy-shoppen  ;D samen met de meiden voor Youp want hij heeft een hoop nieuwe spulletjes nodig.  :P En als klap op de vuurpijl vanavond ook nog onverwacht de puppy's live gaan zien. :D :D

Aan de andere kant het verdriet om Kippie  :'( , de pijn die we voelen als we aan het naderende afscheid denken  :-\ en de kwaadheid om deze voor mens en dier zo'n oneerlijke ziekte.  >:(

Ik verschoon de romper van Kip dagelijks en als het nodig is zelfs 2 x per dag ... ik zie de nieuwe tumoren - ik tel er zo al een stuk of 10 - dagelijks groeien. Ik maak ook veel foto's en zo zie ik op plekken waar eerder niks was nu nieuwe tumoren ontstaan ... echt ongelooflijk, gisteren is ze een week geleden geopereerd.  :o De hechtingen zitten er nog in ... dit wordt geen houdbare situatie ...  :'( :'( :'(

Ik ben dan ook heel erg benieuwd wat de dierenarts er dinsdag over te zeggen heeft maar mijn gevoel  - welke meestal juist is  :-X - zegt me dat het me niks zou verbazen als we deze week nog afscheid moeten nemen ... Kip wil ook niet graag meer alleen zijn, ze ligt al een paar nachten vanaf een uur of half 4 te janken en piepen, ze voelt het zelf ook ben ik bang.  :(

Ik laat de kinderen al zoveel mogelijk afscheid nemen, Jasper vraagt steeds als ik met Kippie bezig ben of ik Kippie beter maak maar ik vertel hem nu al dat Kippie erg ziek is en niet meer beter wordt. :-\ Ik weet echt niet wat ik hem moet vertellen. :-X Sophy weet dat Kippie heel erg ziek is en snel naar oma Betsie gaat. Oma Betsie heeft Sophy zelf nooit gezien, dit is de moeder van Ed. Ze is overleden toen Ed 8 jaar was, dus al meer dan 30 jaar geleden maar heeft nog steeds een bijzonder plekje binnen ons gezin. Sophy snapt nu dus ook dat ze Kippie dan net als oma Betsie niet meer kan zien, bij haar kan liggen en kan kussen, ze vindt het fijn dat Kippie bij oma niet alleen zal zijn en geen pijn meer heeft maar wil nog wel Kippie blijven zien ... dit kan natuurlijk niet. :'( :'( :'( Kinderen denken gelijk vooruit ... ze ging dan wel 2 tekeningen maken, 1 voor oma Betsie en 1 voor Kippie en ook moesten we in de toekomst 2 bloemen halen als we naar oma Betsie gaan want Kippie vindt bloemen ook mooi.  (we brengen regelmatig een plantje op het graf van oma Betsie) Sophy begrijp het nu wel een beetje ... ze weet dat haar Kippetje weg gaat, dit vindt ze echt verschrikkelijk maar vindt het wel fijn dat ze naar oma Betsie gaat.

De 2 oudste weten dat het voor Kippie het beste is maar kunnen het, nu het nog niet zover is, moeilijk een plekje geven. Thomas is heel erg onrustig en praat er helemaal niet over, Sanne heeft overal huilbuien om ... Kip is er ook altijd geweest voor hen, het was het hondje wat toen de kinderen klein waren al bij hen op de bank ging liggen, haar koppie op die kleine babiebuikjes. De kinderen zijn met Kip opgegroeid en Kip met hen, ze is gewoon een stukje van ons gezinnetje, alweer bijna 13 jaar.

Alleen al om die verdrietige smoeltjes zou ik het uit willen stellen maar ik weet dat ik niet egoïstisch mag zijn, dit was Kip ook nooit. Ze heeft pijn, ze is bang en ze is zeker niet gelukkig meer ...

Ik heb nog foto's ... foto's van de puppy's, foto's van de pleegjongen van Armani & Princess, foto's van Kippie haar wonden en foto's van alles wat we voor Youp hebben geshopt. :P

Ik ga nu even boterhammetje eten met de kids ... tot straks.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

TheaV

:'(
Niet zomaar een smiley! Iknzit echt te slikken en traantje wegdrukken....
Waar haal je de tijd vandaan nog zo een lange update!!!
Maar het is zo herkenbaar wat je van jou afschrijft.......
Ik leef mee!

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Caroline

Ik begin alvast met de foto's plaatsen ... zie wel hoever ik kom.  ;)

Ik zit te wachten op Yvonne, zij komt Phoenix/Zazou ophalen.  ;) Daarna gaan we eten en om kwart voor 6 pikken we Sanne op die een kinderfeestje heeft en rijden we weg richting Haasdrecht, naar Youp ... ik vind het zo spannend.  :)

Qartier, een witmasker split voor bont {X1:  lutino} {X2: gepareld} MAN

Qartier is een pleegkindje van Caroline (Carco) en nog te reserveren!!

Qartier :-*

Mijn eigen Violetje ... het wordt eindelijk een valkje.  ;D

Nu ik ook 2 pleegkindjes heb van Kouros & Nina kan ik vergelijken en zie je dat Violet echt wel een achterstand heeft van een dag of 10 ...  :-\

Maar ze is inmiddels geringd en lijkt het echt te gaan redden.  :D :D
Violet is een volle zus van Qartier en dus ook een pleegdonsje van Caroline

Qwin, een cinnamon opaline geelwang split bont MAN of POP, ook een pleegkind van Caroline en nog te reserveren!!

Qwin ... bijna gele wangetjes.  :-*

River, een jong van Kouros & Nina, volgens mij een mutatie die ik nog niet eerder had van hen, een cinnamon witmasker split bont POP en ook nog te reserveren!!!

River :-*

Ramzi ... in ieder geval een witmaskertje maar wat het verder gaat worden ... is nog niet te zien.  :)

Ramzi heeft het zwaar tussen al die grote lummels.  ::)

===============================

Kippie vandaag ... als je goed kijkt zie je overal alweer tumortjes zitten.  :-\ :'(

Op deze foto zie je onder haar elleboogje al een hele flinke zitten, deze is al meer dan 1 cm doorsnee. Op foto's van net na de operatie zie je duidelijk dat deze er 8 dagen geleden nog niet zat.  :-X

Tot zo met foto's van Youp en familie.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.