## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline

Klopt, Jeanine, ik schrijf hem uit gewoonte .... trouwens hier in Brabant noemen ze alles een hij.  :o

Maar even voor de duidelijkheid  ;) ik weet nog geen geslacht van kleine Magic, als ze maar zo weinig grijze pennetjes hebben kun je bijna niet zien of deze pennetjes wildkleur of cinnamon zijn.

Sorry.  ::)

Als ik het  goed zie .... maar ook dit nog erg moeilijk bij zulke korte pennetjes .... maar volgens mij zie ik pareltjes.  :P

Het blijft denk ik nog een weekje spannend.  ;D ;D

Wat het donsje in eitje 4 betreft .... ik weet het eve niet meer .... vorig jaar kwamen alle donsjes dag 20 uit hun eitje, en nu:

Nick ---> dag 19
Nathan ---> dag 19
Noodles ---> dag 18

Donsje 4 is morgen ook dag 18 maar .... als ik het eitje bekijk .... het piept en tikt al best hard en heeft flinke barstjes gemaakt. Dus .... misschien vanavond heel laat maar morgenochtend verwacht ik dat het er zeker ligt.  ;)

Is het een wit meisje, stuur ik je een SMS uiteraard niet na 24.00 uur of voor 8.00 uur of liever 9.00 zegt het maar.  ;D ;D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Mijn moeder komt ook uit brabant had het dus eigenlijk kunnen weten ::)

Maakt niks uit hoor. Ik houd het wachten nog wel vol uhm uhm ;D
Pareltjes kunnen zowel de mannetjes als de vrouwtjes zijn toch? Het wordt afwachten en koffie drinken ;)

Spannende weekjes hebben we al vaker gehad en overleefd zal nu ook wel zo zijn ;D

Je mag me trouwens altijd sms'en tijd maakt niet uit. Neem de telefoon toch niet mee naar bed dus hoor ik het niet mocht ik in bed liggen ;D

Morgen wordt eerste gang denk ik sowieso naar de pc ;D

Liefs Jeanine :-*

Dierenfreackske

Hoi Caroline , wat een schattige en lieve donsjes en Magic is echt heel lief en super schattig he ! Ik ben benieuwd wat het 4 de donsje van Pearle en Eros gaat worden , hopende voor Jou en Jeannine een albinopopje he ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Dankjewel Ann :-*

Mocht het een kereltje zijn. Ze mogen hiernaar nog een ronde doen dus nieuwe ronde nieuwe kansen ;D

Ik hoop zeker op een albinopoppetje maar meer nog op een gezond donsje voor Caroline ;)

Liefs Jeanine

Lin

Hey Caroline,

Leuk hoor die donsjes, ik ben ook blij dat het goed gaat. Begint wel weer te kriebelen als ik die donsjes zie. Heb de ringen al enige tijd binnen voor 2009.. maar ja dat duurt nog even en ik februari is ons huis klaar. Dus helaas nog maar wachten. Misschien dat er binnenkort een getekende (zonder cinnamon) split geelwang voor kashira komt, heb ik ook wat om naar uit te kijken.  :)

Naar van al dat bloed bij je valkjes. Nooit leuk om te zien.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Hermien

Ach ach ach, wat een bloederige toestand. En arme JOOP. En ik me maar druk maken om één pietepeuterig bloedpennetje bij Binky, die daar zelf nog niet eesn las van heeft... (waar hèb ik het nog over, he?)
Ik ga er ook eigenlijk wel van uit dat hij de oorzaak van de paniek zou kunnen zijn. Persoonlijk zou ik dan voor optie 'eigen slaapkamertje' gaan. Dus alleen vanaf 22.00uur alleen naar bed, of samen met zijn lieffie natuurlijk.

Sterkte, want het was weer schrikken!

Met een knuf van 'je weet wel' .

Kimm

och mijn hemel, wat ziet het eruit zeg!!!
drama!

bah, ik ga voor je duimen dat ze gauw opknappen en dat joop nu lekker bij kan komen :-\

de andere foto;s zijn zo lief!  :D  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marian

Ik heb weer genoten van je foto's :)
Mooi om te zien hoe de pennentjes bij Magic doorkomen 8)
.......3 kleine kleutertjes die zaten op een..............hand ;D

Ik hoop dat JOOP! snel van zijn wonden geneest.......het zag er wel uit hoor......en zoveel onder het bloed :'(

Fijne avond, Marian

♥Debby♥

Wat een lieve foto's! hoe schattig en wat gaat Magic hard... jemig de pemig...  ;D

Nou ik wip morgen weer langs om te kijken of er een witmaskertje of albinootje geboren is..  :-*

in ieder geval een heel fijn weekend!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Ze worden vast net zo knap en lief als hun oudste broertje.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Wat een heerlijke foto's van de witte pluizenbollen ;D
OOOOOOh wat is het spannend, eitje 4 tikt en piept alweer.
Ik duim heel hard dat er een mooi lief gezond donsje uitkomt.
Enneh uiteraard zou het heeeel leuk zijn als het een meisje zou zijn ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi hoi ...ze worden helemaal zeker zo knap als hun broer,grtjs Ann

Kimm

ik wens jou en de valkjes een hele rustige nacht toe.
en ik hoop morgenvroeg te kunnen lezen dat je weer een baby hebt :D  ;)  ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Ha ja , ik ook , maar ja n atuurlijk is het het allerbelangrijkste dat het een gezond donsje is , dat weet iedereen he ! Grtjs Ann