## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

yvonneZeilstra

Wat een prachtige foto's weer, echt genieten. Je hebt echt hele mooie vogels. Krijg bijna de kriebels om zelf ook wat meer met de valkjes te gaan doen.

Nala is echt een schatje :-*, ben zo naar haar benieuwd!

hilde

heb weer genoten van die mooie fotooooooooosssss met lieve valkjes erop .

:)

groetjessssssssssssss

Monky

Richy
















:-* :-* :-*


Wat een plaatje, niet? Dank je wel Caroline  :)

Ida

 ;D   wauw wat zijn ze mooi....................

heel veel beterschap - dikke nuffel van Rico speciaal voor jouw  ;)

..Neline..

ik heb even zitten genieten van je foto's op de vorige bladzijde. Wat een heerlijk spul heb je toch weer..  :-*


Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

☺ Pita ☺

Mooie foto's weer Caroline!!
En al weer een beetje opgeknapt?

Larissa

hey Caroline

Super foto's zijn het weer geworden.

knuff en beterschap met je keeltje


Caroline 1569

Ha Caroline

Wat een mooie foto's weer.
En wat is Lucky mooi geworden en Lilly ook.
Ben benieuwd wat de p-tjes gaan worden.
Helaas heerst verkoudheid ik heb al 4 dagen keelpijn,hoesten en snotteren dus ik weet wat het is.
Groetjes Caroline 1569

Gerdy

wat zijn ze mooiiiiii..ik heb echt zitten genieten.

tja toch oranje wangetjes....ik zag eerst toch echt geel.

sterkte met je keeltje.

Gerdine

Hai Caroline,

Hoe is het met je ben je toch nog ziek geworden  ???
Ik hoop dat je je snel weer beter voelt!

groetjes
Gerdine

*Yvon

Hoi hoi

Woooow,wat heb jij toch al een boel hele prachtige valkjes opstok gekregen.  ;D
En dan wat er nog opstok gaat komen.  ;) :D

Beterschap als je ziekies bent.  :-*

Groetjessssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Esther*

Hey,

Ga je morgen nog kleedje zitten? :D  Of is dat geen doen met 4 koters?

gr Esther

Caroline





;D ;D ;D

Een soort van kleedje zitten.  :P

Ed heeft nachtdienst vannacht en morgennacht maar als hij morgenmiddag uit bed komt stappen we met ons zesjes op de fiets en rijden 7 1/2 km verderop naar de bossen waar we onze kleedjes (fleecedekens) spreiden en heerlijk gaan picknicken.  ;)

Heerlijk!!!!

Verder doe ik rustig aan want ik ben nog steeds grieperig en heb pas sinds vandaag weer een heel klein beetje stem, hij is vanaf zondagavond helemaal weg geweest, ik kon echt helemaal geen geluid meer voorbrengen.  >:( :-\

Uiteraard kom ik het weekend nog wel even een update brengen over de jonge valkjes en .... foto's!!!!

Het laatste nieuws!!

* Lucky, Melody, Mylo, Moon & Macho, alias Ricky, Tommy, Mexx, Zoë & Nala hebben gisteren het groene licht gekregen. Zij eten zelfstandig en mogen verhuizen.  :D

* Olijfje, Opal & Ozzy zijn allemaal oranje wangen geworden dus volgens de mutatieberekening split geelwang MANNEN!!  ;D Olijfje een bonte cinnamon opaline, Opal een getekende cinnamon opaline en gereserveerd en Ozzy een cinnamon opaline en gereserveerd.  ;)
Hun jongste zusje is een bonte cinnamon opaline geelwang POP en ook gereserveerd!!!!  :D

Grappig detail van dit nestje van Giorgio & Anaïs, zowel zij als ik kweekte nog nooit deze 4 mutaties. Bedoel ik dus van de mannen het split geelwang.  ;)

* Phoenix is een getekende cinnamon witmasker POP
* Pixie is een wildkleur bleekmasker split bont cinnamon opaline en lutino MAN, de split bont uit zich in meerdere gele slagpennen, een half geel kuifje en een geel achterhoofdje.  ;D ;D
* Plume is een bonte opaline wildkleur witmasker MAN/POP
* Pebbles is een bont/getekende bleekmasker qua tekening zoals Lilly maar het is nog te vroeg om te zeggen of het opaline ♂♀ cinnamon ♀ of wildkleur ♂ is.
* Pancho is een bonte/getekende witmasker, het heeft een wit kuifje, verder zie ik nog geen mutaties.  ;)

Omdat mijn Lilly een crossovertje was, laat ik alle volgens de mutatieberekening mannen testen op hun geslacht.  :)

Zelf wil ik voor de kweek heel graag een bonte opaline bleekmasker POP en een bonte bleekmasker - mutatie maakt niet uit - MAN voor Vlinder.  ;)

Mocht Pebbles een bonte cinnamon bleekmasker POP zijn is zij ook gereserveerd.  ;)

Verder heb ik nog veel mensen wachtend op een valkje ... ik denk dat deze 11 donsjes/stekeltjes ook weer allemaal gereserveerd zijn.  ::)

Voor iedereen een heel fijn oranje weekend.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Landiej

Haha dat is ook een soort kleedje zitten inderdaad :D Het wordt best lekker weer, dus picknicken is geen straf :)
Je heb weer een boel mooie jongen gekweekt, leuk!

Veel plezier morgen, en beterschap!

Gerdine

die oranje wangen hebben ze nog net op tijd 'aangepast'  ;D
Gezellige dag morgen.
Gr. Gerdine