## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline 1569

Ha Caroline

Wat een geluk heb je toch iedere keer.
Alweer 2 donsjes gered.
Groetjes Caroline 1569

Caroline





Mag ik jullie voorstellen!!!!


* Pancho *






Vanmorgen na 18 dagen uit het eitje gekropen. Het ligt nu tussen Phoenix, Pixie, Plume & Pebbles die het allemaal nog steeds goed maken. 3 witte donsjes = (bonte) witmaskers + 2 gele donsjes = (bonte) bleekmaskertjes.  ;D ;D

Fijne dag allemaal, ik ga weer genieten van het heerlijke weer!! 




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerdy

gefeliciteerd....jij hebt altijd wel vroege hoor.
18 dagen..

Caroline



Een heel groot percentage komt zelfs met 17 dagen al uit het ei, Gerdy ... misschien wel omdat ik in huis kweek. Maar aan de andere kant, buiten is het nu ook lekker warm.  8)

Ik heb nog wat fotootjes van het kleinste spulletje.  :-*


Kleine Pancho in het midden tussen grote broers en zussen.  :D




V.l.n.r. Pancho, Phebbles, Plume, Pixie & Phoenix





Tot laterssssss.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Larissa

Super gefeliciteerd met dit donsje

en super foto's van het kleine grut

groetjes larissa

Ida

 ;D Gefeliciteerd met Pancho  ;D
Fijn dat Pebbles het goed doet, ziet er prima uit op de foto's ;)

groetjessssssssss Ida

*~Romilda~*

Aachhh:D :-*
Wat een lieve donsjes!!!:DZo mooi op een rijtje..:Dlief hoor
Het gaat wel hard bij jou zeg!!!:O...
Groetjes romil
en lekker genieten van het zonnetje weer:D

niekie

Hoi Caroline!

Wat een ontzettend leuke namen hebben de donsjes uit het P-nestje 8) ;D
Ik heb weer genoten van alle foto's! :-*

Groetjes,
Danique

Caroline



Dank je wel, Danique ...

Bij sommige letters kun je veel leukere namen vinden/bedenken dan van een andere letter ... zo ook nu met het P-nest. Namen met een O was erg moeilijk, zeker ook omdat ik rekening moet houden met de nesten van de vorige keer, ik ben al een keer het alfabet rond geweest en vind het niet leuk als ik 2 x dezelfde naam weg geef, al is het dan maar een tijdelijke naam.  ;) Het vorige O-nest telde 6 donsjes.  :D

=======================

Even een snelle update vanuit een zonnige tuin.  8)

* Armani & Princess met Noëlle & Narcis maken het nog steeds goed. Er wordt niet geplukt, goed gevoerd en Princess gaat er af en toe even lekker bij liggen. Het worden al hele valkjes en over enkele dagen hoop ik ook de mutatie van Narcis te weten. Die is perfect getekend en heeft alleen maar enkele grijze veertjes op beide schouders en dit zijn nu nog pennetjes. Maar volgens mij is het een getekende wildkleur MAN en dat zou betekenen dat hij samen gaat wonen met Moon/Zoë bij Carla, Danique en de rest van hun gezin.  ;)
Noëlle moet ik even op de lijst kijken, wie als eerste in aanmerking komt voor een bonte cinnamon opaline POP.

* Giorgio & Anaïs met Olijfje, Opal, Ozzy & Otje doen het ook nog steeds goed. Anaïs slaapt nog bij de jongen 's nachts en ze worden door beide ouders goed gevoerd. Vooral de oudste worden al hele stekelvarkentjes.
Olijfje is een bonte cinnamon opaline geelwang POP of oranje wang split geelwang MAN
Opal is een getekende cinnamon opaline geelwang POP of oranje wang split geelwang MAN
Ozzy is een cinnamon opaline geelwang POP of oranje wang split geelwang MAN
Otje is in ieder geval een bonte opaline, ik kan nog niet zien of het wildkleurige of cinnamon wordt ...

Op dit moment dus erg spannend, wat de wangen van de eerste 3 jongen gaan doen. Ze kunnen dus allemaal geelwangetjes worden maar ben al heel blij als Opal het wordt ... ;D ;D ;D Ik verwacht met Pasen wel de kleuren en dus de geslachten te weten. Ook dan ga ik op de wachtlijst kijken wie ik blij kan maken.

*Kouros & Nina met Phoenix, Pixie, Plume, Pebbles & Pancho worden ook weer geweldig verzorgd. Zij hebben nog geen pennetjes maar ik zie wel al kuifjes en grijze vlekjes doorkomen bij de oudste.
Phoenix is een getekende of clearpied witmasker, ik zie namelijk nog helemaal GEEN grijs doorkomen en een wit kuifje.
Pixie is heeft een grijs kuifje gekregen, ik denk dat het een cinnamon  bleekmasker is/wordt en dat zou betekenen een POP. Maar dat is nog even gokken naar aanleiding van het kuifje en de eerste iniminie pennetjes. :P
Plume en Pancho worden in ieder geval witmaskertjes en Pebbles een bleekmaker. Allemaal kans om bont te worden of niet en met of zonder pareltjes en of cinnamon. Nu zijn het nog donsjes en zie ik nog niks.

*Jim & Ashley hebben alleen nog Macho/Nala bij zich in de kooi en deze wordt eigenlijk bijna niet meer gevoerd. Logisch natuurlijk de M-nest zijn de leeftijd van 6 weken al gepasseerd. Melody, Mylo & Moon wonen samen met Lilly. Lucky is naar een  andere lummelkooi verhuisd. Waarom?? Lilly blijft tijdelijk in deze kooi wonen en ik vind 6 lummels (als Macho het weekend verhuisd) in die kooi teveel. ;) Daarom is Lilly in de gouden kooi gebleven en gaat Macho het weekend bij Lucky in de zwarte kooi wonen.
Lilly is volledig zelfstandig, Lucky eet al wat zaadjes zelf en krijgt 's avonds nog een beetje pap. Melody, Mylo & Moon krijgen een volledige papmaaltijd 's avonds en Macho een halve, de rest heeft hij al van de ouders gekregen. ;)

Jullie zijn weer helemaal bijgekletst. Ik verwacht aan het eind van de week weer een serie foto's te maken. En ga vooral veel genieten van het mooie weer, veel wandelen met de honden en veel fietsen samen met Ed en Sophy achterop. :D

Fijne dag!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

☺ Pita ☺

Heej Caroline gaat goed he?
Heb jij mijn pm nog ontvangen?
Groetjes ff van binnen het zweet staat op mijn rug hahaha

Cherro


Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

cals

[quote author=Caroline l


=======================

Even een snelle update vanuit een zonnige tuin.  8)

* Armani & Princess met Noëlle & Narcis maken het nog steeds goed. Er wordt niet geplukt, goed gevoerd en Princess gaat er af en toe even lekker bij liggen. Het worden al hele valkjes en over enkele dagen hoop ik ook de mutatie van Narcis te weten. Die is perfect getekend en heeft alleen maar enkele grijze veertjes op beide schouders en dit zijn nu nog pennetjes. Maar volgens mij is het een getekende wildkleur MAN en dat zou betekenen dat hij samen gaat wonen met Moon/Zoë bij Carla, Danique en de rest van hun gezin.  ;)




[/quote]

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Groetjes van Carla

Caroline 1569

Ha Caroline
Wat fijn dat alle jongen het goed doen.
Phoenix een clearpied witmasker,jammer maar ik duim verder.
Lekker he dit mooie weer.Ik en de vogels genieten er erg van.
Groetjes Caroline 1569

Gerdine

Hai,

Ik had maandag precies zo´n zelfde wit donsje als Pancho. Wat waren we er blij mee: ons allereerste minivalkparkietje!

Helaas door de ouders verstoten en door mij niet te redden... :-\  Wel geprobeerd met voeren en warmte maar vanmiddag was hij/zij dood.
Zo jammer....maar ik ga gewoon jouw valkjes volgen, kan ik toch een beetje zien hoe hij geworden zou zijn!

Geniet van al het grut!
groetjes
Gerdine

Sally

Allemaal goed nieuws! Super , daar worden we alleen maar blij van.  ;D

Ik kijk uit naar de volgende foto'tjes.  ;D