## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

TheaV

Om hier bij te lezen, neem ik altijd ff de tijd..... ppppfff . Wat kun jij vertellen!!!
En de foto's weer!!!!!  Ge-wel-dig!!! Als je niet van valkjes zou houden, ga je het hier spontaan  doen!!!! ;D


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Ida

Wat een genot weer je updates met foto's !
En die Lilly........snap goed dat je verliefd bent..........wat een schatje  :-*
De rest is ook om te zoenen maar Lilly steelt je hart !

groetjesssssssssssss



yvonneZeilstra

Wat een schatjes en wat kun je goed foto's maken. Ze staan er zo mooi scherp op!

Ik snap heel goed dat je verliefd bent op Lilly, die kijkt jou ook heel verliefd aan  :-*

Caroline



Thanks!!  :-*

Bedankt voor de complimentjes over de foto's ... ik gebruik een gewone zakcamera, de Sony W170, 10,1 Mega Pixels en ja ik gebruik graag een leuk randje en achtergrondje ... ik heb een mandje met daarin allerlei kleuren theedoeken en de oranje achtergrond is een oud T-shirt van mij en ik wilde gisteren graag een gele achtergrond en vond in Ed (mijn man) zijn kast nog een oud shirt wat hij alleen nog maar gebruikt om in hard te lopen ... dat heb ik bij deze dus mooi ingepikt.  ;D ;D

Verder gebruik ik een rietenstoel met donsen kussentje erop - hier zakken de jongen lekker op weg als ik er een kuiltje in maak en over het kussentje ligt uiteraard elke keer een andere kleur theedoek of T-shirt, daarnaast weet ik in welke hoek van mijn kweekkamertje ik fijn licht heb, daar staat ook mijn stoel, net voor het raam en met welke true-light TL aan en welke uit en ... ik zet de camera altijd op dezelfde stand en hou de camera op dezelfde afstand.


Het geheim van de smid.  ;D ;D

Tuurlijk scheelt het ook dat ik al best veel hebben kunnen oefenen met 39 nestjes en zijn de kleine pluisjes, stekeltjes en jongen het gewend, ze staan vanaf dag 1 op de foto en zijn lekker tam en aan mij gewend.  ;)

Fijne dag allemaal!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

cals

Ben weer aan het genieten van alle prachtige foto's van de valkjes :-*, ze zijn schitterend!
Groetjes van Carla

smiley

Zucht !!! kan het nog steeds niet begrijpen hoor !!
verliefd  ??? ??? op Lilly   ;)
Wat een mooi mannetje zeg  :-* :-*
De rest is ook erg mooi ,maar deze keer wint Lilly ..



Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

ylona

 :-* :-* :-* heerlijke foto's caroline,
spannende week volgende week ben benieuwd tot gauwliefs ylona

Monky

Hey Caroline,

Bedankt voor je berichtje :)
Hij begint er echt wel interessant eruit te zien... ik ben in elk geval wel al helemaal weg van zijn koppie... *smelt* Dat is een goed teken. Maar voor ik een definitieve beslissing neem, zou ik hem echt helemaal in de veren willen zien als dat kan.
Ik zag ook al wat donkere veertjes op het koppie... Vind ik namelijk belangrijk bij een bontje.

Ik wacht rustig de volgende fotoserie af :D, maar het is "looking good" ;D

Groetjes,
Monky

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

cals

Ook een heel fijn weekend gewenst!  mooie foto van Fleur (dat is toch Fleur op de foto?)
Groetjes van Carla

Caroline



Dank je, Carla.

Nee, niet onze Fleur, wel precies dezelfde kleur en ras (Chocolade ruwharige Dwergteckel) als onze Fleur maar gewoon een leuke foto die ik gegoogled heb en een tekst op gemaakt heb.  ;)





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

cals

Haha dat heb je echt goed gedaan! Ik twijfelde inderdaad een beetje of het Fleur was of niet.

Ik ga op 1 oor, morgen weer vroege dienst. fijne avond nog! En we kijken alweer uit naar foto's van de kleintjes ;)
(lijkt net of je er niet genoeg post maar we kunnen er gewoon geen genoeg van krijgen het is een soort verslaving aan het worden ;))
Groetjes van Carla

Caroline



;D ;D ;D

Komt goed!!  :D

Er komen zeker foto's dit weekend, ik moet alleen even kijken wanneer.  ;)

========================================

Morgenmiddag komt Elske, Kimmie/Floris ophalen.  :D

Verder even weinig nieuws hier ...

* Love, Lilly & Lucky zitten nog lekker in het blok en worden goed gevoerd.  :D

* Melody, Mylo(u), Moon & Macho worden al echte stekeltjes en worden ook nog steeds super verzorgd.  :D

* Kane/Bieber is ook zelfstandig en blijft wachten samen met Inka/Jackie tot Kesso/Jade zelfstandig is. Die laatste krijgt nog 2 x pap van me.  ;)

* Eitje 4 + 5 van Armani & Princess zijn bevrucht en ontwikkelen goed.

* Giorgio & Anaïs hebben 2 eitjes, ik verwacht morgen de derde en volgens mij is eitje 1 bevrucht.  :D

* Azzaro had een bloedpen, een nieuwe pen was bij het leven compleet afgebroken. Gelukkig heb ik hem goed kunnen verwijderen. Hij ziet er nu alleen niet uit, bloed kleurt verschrikkelijk op een witte valk.  :o

Fijne avond, nog en Carla ... werkse morgen.  :)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



* Inka *

*Kimmie * Kane * Kesso *


Zoals bekend, Inka/Jackie van het I-nest van Amor & Diégah blijft nog even hier wonen tot Kane en Kesso zelfstandig kunnen eten en mogen verhuizen. Ze gaan met zijn drietjes bij Ylona wonen, waar al meer valkjes - ook enkele van mij - wonen. Kane/Bieber kan inmiddels ook zelfstandig eten maar Kesso/Jade is een trage trien ... ze vindt het wel zo makkelijk, 2 x per dag pap, de rest van de dag zit ze lekker tussen Kimmie en Kane.  :P

Kimmie is vanmiddag verhuisd, zij/hij werd opgehaald door Elske en zij gingen daarna saampies met de bus terug naar Nijmegen. :D

Uiteraard horen deze 4 jongen er ook nog gewoon bij dus ook een serietje fotootjes van hen.  ;)


Inka/Jackie


Inka


Inka


Inka


Inka  


Kimmie/Floris, de laatste foto's hier ... een paar uurtjes voor ze verhuisde.


Kimmie


Kimmie


Kimmie  


Kane/Bieber


Kane


Kane


Kane


Kane


Kane


Kane


Kesso/Jade


Kesso


Kesso


Kesso met volle krop. ;D


Kesso

Tot zo met foto's van de jongen van het M-nest en het L-nest. :D




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.