## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

lynette

knuffel voor jou meis  :-*

Lucky is een mooi geluksvogeltje. En zoiets kan helaas iedereen overkomen. En hoop dat de paniek nu weg blijft  :-*

Groetjes lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Caroline 1569

O,o Caroline

Wat een geluk heb je weer gehad zowel et het eitje van Lucky als et de andere eitjes.
Wel vervelend dat de anderen zoveel schade hebben.
Neem het jezelf niet kwalijk ,het kan iedereen gebeuren.
Vooral met migraine mag je het zelf niet kwalijk nemen.
Hopelijk gaat het verder goed met de andere eitjes.En gefeliciteerd met Lucky.
Japie stuurt je bergen kusjes :-* :-* :-* vanaf mijn schouder,misschien dat het een beetje helpt tegen je schuldgevoel.
Groetjes Caroline 1569

Sally

Hey Caroline.

Dankjewel voor je Im'metje. Heb nog wel wat vraagjes, maar zal morgen nog een im'metje sturen. Sorry voor mijn last hoor  :-[.

Gelukkig is alles een beetje 'goed' afgelopen, en hebben de oudertjes hun taak weer goed opgenomen.

Proficiat met Lucky, hij/zij heeft de naam echt niet gestolen.
Mooi wit donsje  :-*

:-*
Sally

Caroline

* Kimmie * Kane * Kesso *

Even snel een serietje foto's gemaakt tijdens het verschonen van de blokken vanmorgen.

De kleintjes van het K-nest van Giorgio & Anaïs doen het super en zoals ik gewend ben hebben de ouders het plukken beperkt tot hier en daar wat pennetjes, de nieuwe kuifjes komen alweer door.  ;) Kesso hebben ze niet geplukt, het is altijd maar een korte fase, bij dit koppel.  :-\

Kimmie, is al gereserveerd door Elske.  :D

Kimmie, lieffff, klein kuifje. :-*

Kimmie is een opaline wildkleur ♂ of ♀

Kane is NOG TE RESERVEREN!!

Kane is een bonte opaline wildkleur ♂ of ♀
Indien man, split {X2 cinnamon}

Mocht je interesse hebben in Kane mag je me een berichtje sturen via mail, PB of hier in mijn dagboekje.;)

Kane

Kane :-*

Kesso is nog niet bekend wat het is dit ligt aan de wangen het wordt in ieder geval:

Een cinnamon opaline geelwang POP ♀
of
Een cinnamon opaline orange wang split {X1 geelwang} MAN ♂

Kesso

Het is nog even spannend, kan nog oranje worden maar ook geel blijven.  :P

Tot zo met de foto's van het L-nestje ... de I-tjes gaan misschien het weekend nog op de foto, deze kunnen inmiddels vliegen en dan moet de kweekkamerdeur dicht, met Jasper en Sophy alleen in de huiskamer niet zo'n succes.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

smiley

Hoi Caroline

Volgens mij zijn ze geel hoor !! die wangen .
In ieder geval nu nog wel ,mocht ik ernaast zitten  ::) ::)

Groetjes en een fijn weekend
Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

patty_dordtse valkjes

denk echt wel dat die wangetjes GEEL blijven hoor  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Caroline

* Love * Lilly * Lucky *

De 3 kleintjes van Kouros & Nina Ricci doen het ook geweldig!! De oudste 2 hebben hun oogjes al open en Love heeft al een klein grijs kuifje. Lilly zie ik nog geen kuifaanzet en ook geen grijs op de vleugeltjes, het zou me dus niks verbazen als deze bont wordt, stiekem zou ik dit wel heel erg leuk vinden.  :D

Ik zal onder de fotootjes de mutaties schrijven die ze kunnen worden voor degene die op de wachtlijst staat voor een bleekmasker of een ( bonte)witmasker.

Ik vertel er wel eerlijk bij dat ik zelf even de mutaties af wacht van de bleekmaskertje, ik sluit niet uit dat één van mijn eerste eigen gekweekte bleekmaskertjes hier blijft, ongeacht het geslacht. Voor Vlinder hoop ik nog op een bonte bleekmasker MAN en een POP mag in de vrijgezelle kooi voor de show blijven.  :P Maar nogmaals, eerst even kijken hoe ze eruit gaan zien.

Love is een:

Wildkleur bleekmasker ♂
Of cinnamon bleekmasker ♀
Of opaline bleekmasker ♂ of ♀

Love's grijze kuifje ... volgens mij cinnamon maar misschien wel helemaal niet, ik weet namelijk helemaal niet hoe een inimini bleekmaskerkuifje eruit ziet, het is de eerste keer.  :P

Lilly is een van mutaties die ik hierboven bij Love schreef, met bont of zonder, dat is even afwachten.

Ik zie nog geen grijs kuifje en ook geen grijs op de vleugeltjes net als bij Love, ze schelen maar 1 dag.

Lucky, de kleine die ik niet meer had verwacht  ...

Lucky kan ook heel erg veel worden namelijk:
- witmasker wildkleur met en zonder bont ♂
- witmasker cinnamon met en zonder bont ♀
- witmasker opaline met en zonder bont ♂ of ♀

Maar eerst moet het groter groeien.  ;)

Lucky, Lilly & Love

Als laatste nog even nieuws uit de andere 2 kweekkooien ...

- Armani & Princess, het getekende koppel wipwapt en is regelmatig in het blok.

- Dior & Cartier, het cinnamon bronze fallow geelwang koppel heb ik nog niet IN het blok gezien maar er is wel veel interesse in en ik zie ze elke avond wippen.  ;D

Alvast een heel fijn weekend, allemaal!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Inmiddels is ook Kane gereserveerd, hij/zij gaat als Bieber door het leven en gaat straks samen met Inka/Jackie bij Ylona wonen samen met heel veel valkjes, waaronder nog enkele meer van mij.  ;)

De andere valkjes is even afwachten wat het allemaal gaat worden, zowel de valkjes die al geboren zijn als de donsjes in ei want ... ik heb nog een hele hoop mensen op de wachtlijst staan, allemaal voor een bepaalde mutatie.

Worden de donsjes van het L-nest en de verwachte donsjes Amor & Diégah en UNique & Queenie de juiste mutatie zijn deze ook gereserveerd maar er kunnen er ook nog een paar te reserveren zijn, dat is nog even afwachten, ik geef een seintje als er nog jongen te reserveren zijn en welke.  ;)

Op dit moment is alles gereserveerd waar ik de mutatie van weet maar ik verwacht nog meer donsjes.  :D

Bedankt voor de lieve berichtjes.  :-*

Tot laterzzzzzz!!!!!!!!!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Elske

Ik voel me helemaal trots op Kimmie dat 'ie straks bij mij komt wonen! :)
Oh ja: hij/zij gaat dan door het leven als Floris (of zoals m'n zus zei: 'Floris I, want dat klinkt zo chique-de-friemel')

Prachtige foto's weer, ik vind die rijtjes donsjes bij elkaar zo lief om te zien!  :-*

Ida

O wat zijn ze mooi  ;D
Fijn dat alle K-tjes een nieuw huisje hebben gevonden, super!

En wat zien Love, Lilly en Lucky er goed uit..........ze groeien goed hoor.
spannend dat je nog niet precies weet wat voor mutatie het wordt. Dat wordt weer veertjes kijken........

Heel fijn weekend en een knuffel voor alle birdies van Rico
doeggggggggg Ida

Caroline

Dank je, Ida.

Geef je knappe Rico een dkke kus van me en jullie ook een heel fijn weekend.  :-*

=================================

Nog even geen uitgebreide update hier, ik ben nog druk met de kinderen en de beestjes maar wilde wel mijn laatste nieuwtjes laten weten ...

* Lilly heeft een inimini GEEL kuifje wat betekend dat ik een BONTE BLEEKMASKER heb gekweekt.  ;D ;D

Ik ben helemaal super blij, vind deze zóóóóó mooi!!  :o

Nu is het afwachten, hoe bont, Nina de moeder is split (gewoon) bont, Kouros de vader is prefect getekend. Nu weet ik dat uit deze combinatie ook een prachtig getekend valkje kan komen, denk aan Fredje van Manon, maar dit hoeft uiteraard niet. Zou wel kicken zijn, een getekende bleekmasker maar met een gewone bonte ben ik ook hééééél blij.  :D

* Kesso heeft nog steeds gele wangen!!!!  ;D ;D

* Izzy/Dizzy, Ivory/Roos en Inka/Jackie eten zelfstandig, zij mogen snel verhuizen.

Indian/Sammie en Ieme krijgen nog maar 1 x per dag pap en zij mogen denk ik het volgend weekend verhuizen.  :D

De nieuwe baasjes krijgen spoedig definitief bericht van me.

Maandag ga ik veertjes opsturen van Ieme, dan kan ik volgende week ook Isabella vertellen of Ieme een mannetje is of niet ....

Is het een popje is Ieme, de cleapied met oranje wangen, nog te reserveren.  ;)

===============================

Ed heeft 2 dagen middagdienst (15-23 uur) ik ben dus veel met de kinderen alleen het weekend maar zal tussendoor even proberen nog wat fotootjes te maken van alle jongen, de I-tjes waarschijnlijk voor het laatst.  ;)

Informatie over de eitjes heb ik niet, ik heb ze verder nog niet geschouwd. Ik kijk vandaag nog wel even bij de pleegeitjes van Kouros & Nina, 1 van Amor & DIégah en 1 van Unique & Queenie. Als alles goed gaat verwacht ik vanaf morgen een piepend/tikkend eitje maar het zou zomaar kunnen dat door het nachtje koud liggen het een dagje later is.

Wordt vervolgd .....

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♪ Marlies

Leuk, een bonte bleekmasker. :D :D

Ik hoop zo voor je dat het een mooi getekend valkje wordt.

Deze mag dan zeker niet weg ?  ::) :P

Caroline

* Fototijd *

Lilly

Lilly ... GEEL kuifje!!  ;D

Lilly, een bonte bleekmasker en inderdaad Marlies, die blijft waarschijnlijk hier.  :P

Love

Love ... een grijs kuifje en natuurlijk ook nog steeds bleekmasker.  ;)

Love draagt inmiddels ook een ring.  :D

Kesso ... GELE wangen!!  ;D

Kesso

Kesso

Kane alias Bieber

Kimmie alias Floris

Kimmie

Doeiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Larissa

hey hey

Gefeliciteerd met je eerste eigen gekweekte Bonte Bleekmasker

super weekend toe gewenst

groetjeS Larissa

lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen