## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline

Tussendoor even een leuk nieuwtje ...

Kouros zat samen met zijn nieuwe dametje Nina Ricci in het blok.  :D

Kouros is een getekende witmasker man van bijna 4 jaar, 3 nesten ervaring met Lou Lou †

Nina Ricci is een opaline lutino bleekmasker witmasker pop split bont van bijna 2 jaar, zij heeft nog geen enkele ervaring en zat vandaag voor het eerst in een blok.

Spannend dus ... ik hoop zo dat het klikt tussen die 2 en Kouros niet langer hoeft te rouwen om zijn eerste meisje.

Wordt vervolgd ...

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

..Neline..

Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

*Manon*

Zou helemaal geweldig zijn dat Kouros als een blok voor Nina Ricci valt...  :) :) :)

Liefs Manon

Paula

Hopelijk gaat het goed met die 2 en mag je van hen snel het eerste eitje vinden!
Succes!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Caroline

Even een snel berichtje over de I-tjes, het J-tje en de rest.  ;D

* Izzy heeft kleur bekend en is een getekende (bonte) wildkleurige opaline (=geparelde) MAN ♂ met enkele foute veertjes.

* Ivory durf ik nog niet 100 % zeker te zeggen want de grijze pennetjes zijn nog pennetjes, alleen de witte pennetjes zijn al een stukje veertjes geworden.  ;) Maar ... ik denk een clearpied cinnamon witmasker POP ♀ met een paar grijze veertjes.

* Inka is zeker een getekende (bonte) cinnamon opaline (=geparelde) witmasker POP ♀

* Indian weet ik nog geen kleur van maar ik kan wel vertellen dat hij/zij nagenoeg foutloos getekend wordt met oranje wangen.  ;D Ik heb nog geen verkeerd veertje ontdekt. :)

* Ieme begint nu eindelijk echt te groeien, over dit kruimeltje kan ik nog even niks vertellen alleen dat het een geel kuifje en oranje wangetjes gaat krijgen.  ;)

* Jouros doet het erg goed en beide ouders liggen de hele dag in het blok bij de kleine.  :D

* Azzaro, de helemaal witte (geen albino) zoon van Kouros & Lou Lou † zit sinds kort in de kooi bij de vrijgezelle dames Naomi (=bonte cinnamon opaline geelwang) en Vlindertje (=albino) en bij gehandicapte JOOP! (= getekende wildkleur) en zijn meisje Juicy, die opaline wildkleur geelwang is en van de week 1 jaar oud werd.  ;) Azzaro doet het goed bij de andere 4 maar maakt voor als nog geen aansluiting bij de andere valkjes, hij heeft alleen maar oog voor mij.  8) Nu was dit bij Tommy ook en die is ook goed naar zijn vriendinnetje toe getrokken dus misschien zet ik Azzaro wel een tijdje apart met Naomi.  ;)

* Giorgio & Anaïs broeden nog trouw op hun 4 eitjes waarvan 3 bevrucht, deze ontwikkelen goed en vanaf vrijdag verwacht ik bij hen het eerste donsje. Kans op gele wangetjes ...  :D

* Kouros & Nina trekken steeds meer naar elkaar en toen ik net bij de kleintjes (i-tjes) bezig was, lag Nina in het blok. Ik durf het bijna niet te hopen maar zou ik dan toch nog bleekmaskertjes krijgen dit kweekjaar?? Mijn eerste eigen gekweekte. Zij kunnen ook bonte witmaskers krijgen, Monique!!  ;)

* Jim & Ashley zijn boos op me ... ik heb hun onbevruchte eitjes weggehaald.  >:(

* Tommy & Isabella hebben de smaak te pakken.  ;D Als ik ze betrap op het einde (als Tommy klaar is :P ) staat hij bovenop de rug van Isabella met zijn vleugeltjes helemaal gestrekt en maakt kusgeluidjes, zegt hallooh hallooh en fluit het bouwvakkersdeuntje voor haar .... de gekke vent.  ;D ;D

* Dior & Cartier in de huiskamer zijn ook weer helemaal door hun winterdip heen in de huiskamer. Zij wippen op dit moment elke dag wel een paar keer.  :o

Jullie zijn weer helemaal op de hoogte.

Het gaat dus best goed, alhoewel ... sinds zaterdag is onze Thomas ziek, 39,5 ° C en grieperig, nu is dit best balen want hij is morgen jarig.  :-\ Nu hebben we afgesproken dat hij niet naar school gaat maar dat hij wel gewoon samen met mij morgen zijn verjaardag viert. Nog meer balen, hij heeft Sophy inmiddels al aangestoken en zelf heb ik opgezette klieren, keel - en oorpijn en voel me niet fit.  :-\

Niet leuk dus.  :(

Groetjessssssss

PS. ik zal eind van de week weer een serie fotootjes maken van de kleine schatjes.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ida

;D dat is weer leuk nieuws om te lezen : De I-tjes die goed groeien en dan alle koppeltjes die hun best doen met wipwappen  :P
Lachen om het verhaal van Tommy, zie het helemaal voor me  ;D

Veel sterkte met de griep...... hopelijk morgen toch een leuke verjaardag samen met Thomas !

dikke knuffel van Rico

Paula

Fijn dat het met de vogeltjes allemaal zo goed verloopt nu.
Iets minder met jullie zelf!  :-\

Langs deze weg, ondanks ziekte, toch van Harte Gefeliciteerd met Thomas. Hopelijk valt alles mee en is na een goede nachtrust het meeste leed geleden.
Ik wens jullie een hele leuke dag toe!

Caroline

Dank je Paula, lief van je.  :-*

Helaas zijn de zieken alleen maar meer geworden ...

Thomas is aan het opknappen, speelt op dit moment zijn nieuwe spelletje (Michael Jackson) op de Wii. Dit kreeg hij vrijdag van zijn tante maar hij was gewoon echt te beroerd om er iets mee te doen, het feit dat hij er nu wel mee speelt zegt me dat hij weer opknapt.  ;) Gelukkig want ziek zijn op je eigen verjaardag is natuurlijk helemaal niet leuk.

Sophy is nog snot en snot verkouden en kan amper haar oogjes open houden maar koortsvrij, en vannacht kwam Sanne me wakker maken, bij haar heerst een ander virus in de klas, zij was misselijk en moest overgeven wat ze een paar keer vannacht heeft gedaan dus ook zij is nu thuis van school.  :-\

En naast mijn zieke kindertjes heb ik ook nog een hond die hondsberoed is  ;D :-\ Onze Fleur, Sanne's teckel is voor de tweede keer loops geweest en net als de eerste keer ook deze keer aansluitend schijnzwanger geworden.  :(Ze is door de hormonen helemaal in de war, niemand mag bij haar bench komen die gewoon open staat en eten doet ze bijna niet. Nu kan onze Fleur helemaal niet tegen niet eten, ze moet juist 2 x daags eten en tussendoor nog wat omdat ze anders al gal overgeeft, dus nu zonder te eten is ze echt beroerd, ze kruipt over de vloer van de kramp en het enige wat ze doet is gal spugen ... grrrh, ik blijf wassen want het is steeds de dekentjes in haar mand. Alles hebben we al geprobeerd om haar maar een beetje te laten eten maar zelfs biefstuk laat ze staan.  :P Na een dag of 2 eet ze dan weer om vervolgens na 2 betere dagen weer te vasten .... pfffh, moedeloos wordt ik ervan.  >:(

En zelf ... och, ik ben niet echt ziek geworden, alleen maar brak.  :-X

Ik ga gauw wat doen.  ;)

De jongen maken het goed.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Gefeliciteerd Caroline met je zoon Thomas die vandaag 8 jaar geworden is  

:-* :-* :-*

Liefs Manon

..Neline..

Gefeliciteerd met Thomas!! Haha, een Micheal Jackson spel  ;D ;D Dat vind hij wel helemaal geweldig zeker!

Het lijkt wel een ziekenhuis bij jullie thuis! :-\ Beterschap voor al de zieken  :-*

Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

Monky

Gefeliciteerd met Thomas.

Ik hoop dat hij ondanks alle zieken toch nog een leuke verjaardag heeft.

Groetjes,
Monky

Sally

Hoi Caroline

Lang geleden dat ik hier nog geweest ben...  :-[.
Allereerst wil ik je sterkte wensen met het verlies van je mooie lieve meisje Loulou  :-*

Gelukkig heeft Kouros niet te veel verdiet, en heeft ie al een nieuw meisje waar het direkt mee klikte, dit maakt het toch al een beetje dragelijker he?

Proficiat met al je donsjes (stekelvarkentjes  :P)
Jammer dat 1 donsje wat van Loulou kwam het niet overleefd heeft, en het donsje van Unique en Queeny niet uit het eitje is mogen komen.
Gelukkig gaat alles goed met Jouros.  :)

Ik heb trouwens genoten van al je foto'tjes die je de voorbije tijd gemaakt hebt. Je stekelvarkentjes zijn echt super schattig , lief , mooi , ...

Beterschap met de ziekeboeg daar!

Ik raad eigenlijk aan om Fleur te sterreliseren, als ze nu al 2x schijnzwanger geweest is van het "loops" zijn. Dat is echt niet goed voor haar hoor.
Sterkte ermee.

Groetjes Sally
:-* je van Indy

carco

Gefeliciteerd  :D

En beterschap voor alle zieken.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Paula

Wat Sally al aangaf, dacht ik ook: Laat Fleur steriliseren.
Als je niet met haar wilt fokken, scheelt het een hele hoop gedoe wat betreft loopsheid en voor Fleur wat betreft het schijndragend zijn. Dat is voor de hond zeker geen pretje, maar ook niet echt goed.

Veel beterschap voor iedereen!

* Sanne *

Hoi lieve mama! Nog gefeliciteerd met Thomas!!

Ik hoop dat jij ook snel van je hoofdpijn af komt. :'( :'(

:-* :-* :-* van mij!