## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Ida

Jeetje dat is weer schrikken geweest zeg  :o
Die arme Hummel, hopelijk heeft het verblijf op jouw warme lijf hem/haar er doorheen gesleept.
Nu afwachten hoe het verder gaat..........spannend hoor.

En dan ook nog het ongelukje van Grey.......kan me voorstellen dat je ze nu even met rust laat, foto's zijn nu even niet belangrijk  ;)

Wat een boef is die Azarro toch, lekker makkelijk aangelegd maar eens zal hij toch moeten gaan eten. Misschien gaat hij je snel blij maken.

Jammer van de onbevruchte eitjes, 2e poging misschien meer geluk  voor Jim & Ashley.

Hier in Amersfoort is de afgelopen 2 dagen ruim 15 cm sneeuw gevallen. Vanmorgen heerlijk gewandeld en net de auto sneeuwvrij gemaakt............moet morgen toch de weg op richting werk............hopelijk valt er niets meer bij.

Nog een fijne zondagavond en een dikke knuffel van Rico voor Hummel en Grey.
groetjessssssssss

..Neline..

ahh.. kan me voorstellen dat het nu echt als een pech weekend voelt  :-\.. Maar aan de andere kant, Hummel leeft nog en Grey heeft niets ernstigs aan haar geklungel overgehouden. Hierin hebben ze dan wel weer geluk gehad  ::). Het had allemaal veel erger kunnen wezen!

Geef Hummel en Grey (Beauty  ;D) maar een dikke knuffel van me  :-*

en de foto's.. ach, dan maak je de volgende keer maar dubbel veel foto's!!! Haha  ;D ;D

Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

Caroline

Dank je, Ida en Neline.  :-* :-*

Kleine Hummel is er nog maar daar is denk ik ook alles mee geschreven ...

Ik ben bang dat ik dit keer te laat het afgekoelde donsje heb gevonden, ik schreef al, het was zo ontzettend koud en al ver heen.  :-\ :'(

Hummel is nog wel gevoerd en wordt lekker warm gehouden door papa Kouros en mama Lou Lou maar het is nog een slap vogeltje, ik ben bang dat het al te veel beschadigd is geweest toen ik hem of haar gereanimeerd heb, vanmiddag. Het gaat niet lekker overeind zitten en als ik het in mijn handen pak dan voel je gewoon dat het er niet lekker stevig bij zit maar als een vaatdoekje in mijn hand ligt .... het ademt, ik hoor daar ook geen reuteltje maar de ademhaling is anders dan ik gewend ben, rustiger, zwakker.

Ik heb er geen goed gevoel over ....  :'( :'(

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Angel_Rob

Liefs Angèl en Damian

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Annemarie86

Hoi Caroline,

zoals je weet heb ik al een tijdje met je mee zitten lezen en ik hoop dat het allemaal nog goed komt met Hummel! Wat erg he! Soms is de natuur zo hard voor ons gevoel!

sterkte!

*Manon*

Hoi hoi

Jeetje wat een pech zeg!

Ik duim dat Hummeltje er weer bovenop komt!

Liefs Manon

Dafrinja

Hey Caroline,

Aan de titel van je boekje merk ik dat Hummeltje het niet heeft gehaald?  :'(
jeetje, je hebt er inelkgeval alles aan gedaan om hem hier te houden...  :-* :-\ :'(

Dag lief Hummeltje.....

Dafrinja

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

bobbie

Heel veel sterkte met het verlies van Hummel  :'(
Je hebt gedaan wat in je vermogen lag.

Rust zacht lieve Hummel :-*

gr, Nel

Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Angel_Rob

Liefs Angèl en Damian

..Neline..

Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

ManjaV

Hoi Caroline,

Heel veel sterkte met het verlies van Hummel  :-* :'(

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Ida

:'( :'( Rust zacht lief Hummeltje  :-*

Sterkte met het verlies, Caroline, je hebt gedaan wat je kon, helaas heeft moeder natuur anders beslist.............