## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

carco

Mooie foto's  :D

Balen zeg van al je onbevruchte eitjes  :-\

En betonboringen weet ik alles van.
Hier met de verbouwing toen we een verdieping erop en een stuk eraan gebouwd hebben moesten ze dat ook doen.
Heel fijn  ::)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Raoul

hee caroline

ja is lang geleden dat je iets van ons gehoord heb maar
we kiken regelmatig naar je site en zie alles gebeuren .
jammer dat het dit jaar niet echt wildt voor jou ondanks alle moeite.ja en druk heb je ht ook nog met je huisje erbij zal wel erg mooi worden hahaha
wou toch even laten weten dat we alles volgen met euro gaat het goed mist vince wel is erg lawaaierig geworden en wil het liefst uit de kooi
om bij de jongste te zitten. kevin heeft hard na gedacht en wil toch een mannetje hebben en geen popje ik wel een popje. wij wachten heel geduldig af
heelveel sterkte met de parkieten en trouwen het logboek van je dochter is ook erg leuk
en de herftswandeling leuke fotos van de kids gemaakt, ja ik zie het ben erg kreabea daar in het huis
groetjes fam janssen

Paula

Hoe gaat het met de kleine First, Caroline? We zijn nu ruim 1 week verder na de laatste foto's. Ik ben benieuwd hoe hij er nu uitziet. Hij zal vast een eind gegroeid zijn. :)
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Caroline



Dank je wel voor jullie leuke en lieve berichtjes ...  :-*

Ik kom ze snel beantwoorden maar mijn laptop is weer zo slecht, kan echt maar 15 cm open dus typen is een onmogelijke bezigheid.  :-\

We komen nu net thuis van een heerlijk dagje Efteling met ons gezinnetje - jongens, wat hadden we prachtig weer  8) - ik ben nu helemaal gaar dus ga even banken maar morgen ga ik even achter de minilaptop zitten om een uitgebreid verslagje te brengen.  :D Uiteraard met foto's van First.  ;)

First maakt het prima, het is inmiddels een stekelvarkentje, een wit stekelvarkentje, volgens mij is het namelijk een perfecte Clearpied witmasker (= bont zonder grijs), ik heb namelijk nog geen grijs pennetje/veertje kunnen ontdekken.  ;D First wordt nog steeds door beide ouders gevoerd en ondanks dat hij/zij vandaag precies 3 weken is houden pa en ma of allebei First nog bijna de hele dag en de hele nacht warm, ik ben super trots op Kouros & Lou Lou.  :-*

==========

Amor & Diégah hebben een piepeitje liggen, het eerste eitje wat morgen 18 dagen geleden is gelegd dus ... misschien morgen nog geboorte-nieuws ook.  :)

Voor vanavond gaat mijn laptoppie weer uit, een fijn weekend een gezellige avond, allemaal.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Paula

Fijn dat jullie zo'n goed weer hadden tijdens jullie dagje uit!
Leuk dat het een gezellige dag geweest is.

Een piep-eitje! Spannend. Ik ben benieuwd of er morgen beschuit met muisjes is!

Prettige avond!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

smiley

Hallo daar

Ik ben erg benieuwd naar de foto's van First ,een bonte witmasker zonder grijs ??
Ik wist niet eens dat dit ook nog kon  :o ???
En dan een piepei echt weer spannend ,jij zal wel enorm balen dat je laptop niet mee werkt .
En hoe gaat het met Tommy en Isabella ? ben zo benieuwd .
Zoals je gelezen hebt gaat het hier z'n gangetje en hebben alle jongen een fijn huisje gevonden .
En mijn kleine diva Fay zit nu bij de rest in de grote voliere .
Ondanks dat ze weken lang met haar broertjes apart heeft gezeten ,zit ze nu constant in de buurt van haar vader .
Zouden ze elkaar dan toch nog herkennen ???

Jij ook een fijn weekend
Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Caroline



Amor & Diégah hadden vanmorgen een iniminie klein geel donsje liggen  :-*

Later meer info ....



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.


lynette

Gefeliciteerd met het inimini donsje... Is de naam al bekend?

Gemmi, Gorsje of Gummy?

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Ida


* Sanne *

Hoi mamsie! Het was gisteren heel heeeeeeeeel leuk in de efteling. En de fata morgana was echt heel erg grappig met Sophy. De pargode(zo heet die toch? ???) was echt heel hoog. Als papa straks thuis is weer naar de bossen! Hopelijk gaat fleur mee. Gefeliciteerd met het gele donsje!

Liefs van Sanne. :-*

Paula

Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Jel

Gefeliciteerd met je 2de donsje van het kweekseizoen 2010 - 2011!! ;D ;D

Groetjes Jel
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

*Esther*

Hoi,

ben ik weer eens even. Is dat ook wat je zelf wilt een clear pied? :D

gr Esther

Larissa

gefeliciteerd met het gele donsjes

Ben benieuwd hoe het met First is

groetjes Larissa