niet ontvangen sms betalen

Gestart door Kimm, 30 september 2008, 19:34:39

« vorige - volgende »

Kimm

zojuist kreeg ik mijn telefoonrekening. daarop staan smsjes die ik nooit maar dan ook nooit heb ontvangen :o :o >:( >:(

wel moet ik dit dus gaan betalen. ik heb gebeld met Hi en die zeiden dat ik stop moest smsen. dus dat heb ik gedaan en ik kreeg een bevestiging dat ik ben afgemeld. en het ging om bokito!!!

ik ben zo woest, dat wil je niet weten. nooit meld ik mij aan voor dit soort dingen, echt nooit! en op mijn rekening staat dat er elke dag een sms komt om half 8 sávonds en dan ook nog 2x achter elkaar. o wat ben ik zuur nu zeg!!! :censuur  :censuur  :censuur  :censuur

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

En dat zou een dienst zijn waar jij je voor hebt aangemeld?? kan me voorstellen dat je boos bent.. vooral omdat je helemaal nooit zo'n SMS ontvangt.. je vraagt je dan toch af waar die SMS-jes wel naar toe zijn gestuurd?!?!!

balen dat je moet betalen.

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

ja echt mijn hele avond is verknald. die smsjes komen van een bedrijf maar komen niet bij mij terecht. nou doe ik zo zuinig met bellen en ik heb een flink tegoed opgebouwd, maar dit moet ik even apart gaan betalen! o ik ben zo zuur nu. 30 smsjes van 1,26. bah bah bah
ik laat het er ook niet bij zitten. >:( :censuur

♥Debby♥

Citaat van: Kimm op 30 september 2008, 20:15:10
ja echt mijn hele avond is verknald. die smsjes komen van een bedrijf maar komen niet bij mij terecht. nou doe ik zo zuinig met bellen en ik heb een flink tegoed opgebouwd, maar dit moet ik even apart gaan betalen! o ik ben zo zuur nu. 30 smsjes van 1,26. bah bah bah
ik laat het er ook niet bij zitten. >:( :censuur

Ik zou ook zeker proberen om in contact te komen met dat bedrijf.. en wat zeiden ze bij HI over het feit dat jij niets ontvangt dan?

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

HI zegt dat hun er niets mee te maken hebben. dat zij er buiten staan.

Kaatje

Hoi Kim,

Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat sms gedoe !? Ik kreeg ook ooit eens zo'n idioot smsje, notabene nog van een soort chatgedoe ook, ik heb gelijk stop gesmst en er nooit wat voor hoeven te betalen.

Ik hoop dat het met een sisser afgelopen is, ben je zo zuinig, krijg je dit  :-\

Beetje late reactie nog, maar ik ben toch benieuwd !

:-* Karin

Kimm

hoi karin,

nou ik moest alles gaan betalen. plus nog een deel van de laatste week van september :-\

nu weer een ander probleem, ik word nl steeds gebeld door een afgeschermd nummer. en dan precies om de 30 minuten. nu heb ik net HI gebeld en ik moet nu 10 oproepen noteren met de datum en het tijdstip. ik zit nu op de 7e oproep. dan kan ik een mail sturen met daarbij mijn klacht. wat een gedoe steeds met mijn nummer :censuur

ik ben net weer gebeld dus over 30 minuten gaat mijn mobieltje weer af en dat gaat door tot ongeveer 22.00 uur vanavond. raar he?

liefs kim

Kaatje

Hoi Kim,

Ja dat is zeker raar  >:( Heb je wel eens opgenomen !? Ik weet nog dat Rick ooit eens gebeld is door een +88213213340, en ik ook een keer. Omdat Rick zijn broer toen in Thailand op vakantie was heeft hij terug gebeld, toen ik op internet keek bleek dit een soort sateliet telefoon die doordat mensen terug bellen goud geld verdienen.

Ik heb gelukkig nooit terug gebeld want ben gelijk gaan kijken op internet en heb dat nr op google ingetikt, Rick heeft zijn baas ingelicht maar we hebben er gelukkig nooit wat van gehoord, je kan zo'n sateliet telefoon vergelijken met een 0900 nr.

Ik hoop dat Hi de dader kan traceren want dit is erg vervelend, eigenlijk stalken zeg maar, ook heel vreemd dat het om de 30 min is, het lijkt ook wel een soort centrale  ::)

Gelukkig kan je niet terug bellen naar een afgeschermd nr, misschien is dat wel een geluk bij een ongeluk, maar kan me voorstellen dat je ervan baalt ! Hopelijk vinden ze snel wat, enuhhh probeer je er niet aan te storen meis  :-*

Trouwens ook behoorlijk balen dat je er gewoon voor moest betalen, zelfs nog een deel voor de laatste week van september  >:(

Liefs, Karin

Gerda

Citaat van: Kimm op 30 oktober 2008, 17:59:07
hoi karin,

nou ik moest alles gaan betalen. plus nog een deel van de laatste week van september :-\

nu weer een ander probleem, ik word nl steeds gebeld door een afgeschermd nummer. en dan precies om de 30 minuten. nu heb ik net HI gebeld en ik moet nu 10 oproepen noteren met de datum en het tijdstip. ik zit nu op de 7e oproep. dan kan ik een mail sturen met daarbij mijn klacht. wat een gedoe steeds met mijn nummer :censuur

ik ben net weer gebeld dus over 30 minuten gaat mijn mobieltje weer af en dat gaat door tot ongeveer 22.00 uur vanavond. raar he?

liefs kim

Hoi Kim,

Zou het niet kunnen zijn dat iemand tegen de politie heeft gezegd dat zijn/haar mobiel gestolen is en (per ongeluk) jouw nummer heeft gegeven.
Dan gaat de politie namelijk automatisch elke keer bellen.

Het is wel erg vervelend.
Bijna tijd om een ander telefoonnummer te nemen.

Liefs, Gerda

Kimm

hoi karin,

ja ik heb wel eens opgenomen maar dan is ie ook alweer weg. nu neem ik m niet meer op. ik heb ook inderdaad het gevoel dat het een centrale is ofzo want het begint na 17.00 uur. soms druk ik hem ook gelijk weg hoor.

wat betreft die sms, daar heb ik nog wel een klacht van ingediend bij de consumentenwijzer en zij hebben mij nog teruggebeld met wat ik allemaal moest doen.

volgend jaar als mijn abonnement is afgelopen neem ik ook een ander nummer, want nu mag dat niet van HI.

oja en die doos van HI, die zou mij blokkeren voor dit soort infosmsjes en wat heeft zij nou gedaan? ze heeft mij geblokkeerd voor het bellen van 0900 nummers. dus ik kan niet meer bellen naar informatie diensten :censuur

dus ook daar moet ik weer een brief heensturen met het verzoek mijn blokkering op te heffen ;D

liefs kim

hoi gerda,

ik zie nu jouw berichtje ook. hoe bedoel je dat de politie dan gaat bellen?
kijken ze dan wie er opneemt?
ik krijg niet eens de kans om wat te zeggen.
hij is nu ook weer afgegaan. de ene keer gaat ie 1 keer over en de andere keer vaker. strange :-\  :-\

liefs kim

Gerda

De politie doet het niet om op te sporen, maar een soort bombardement. Soms ook met sms-jes.

Hoe lang zit je nog vast aan dit abonnement?
Dan zou ik maar eens lekker overstappen.
Ik zit bij T-Mobile, geen problemen, zeer vriendelijk, bij problemen snel geholpen en een kadootje op je verjaardag  ;D ;D

Hoop dat het snel achter de rug is.
Liefs, Gerda

Kimm

hoi gerda,

mijn abonnement loopt nog tot juli volgend jaar  :o

fijn dat jij tevreden bent over T-mobile en een kadootje voor je verjaardag is erg attent van hun hoor!

liefs kim.

Gerda

Citaat van: Kimm op 30 oktober 2008, 18:32:42
hoi gerda,

mijn abonnement loopt nog tot juli volgend jaar  :o

fijn dat jij tevreden bent over T-mobile en een kadootje voor je verjaardag is erg attent van hun hoor!

liefs kim.

Balen nog zo lang!!

Ik hoop dat de ellende snel over is voor je. Het is geen pretje dit soort dingen.

Liefs, Gerda

Kimm

hoi gerda,

mijn email is verstuurd naar de kpn met de tijden van de telefoontjes. ik heb er nu 11 op papier staan dus dan kunnen zij dat gaan na checken lijkt mij waar het wegkomt en evt stoppen hoop ik.

je voelt je toch altijd een beetje vreemd hoor met dat soort rare dingen vind ik.

liefs kim

Kaatje

Hoi Kim,

11 stuks genoteerd, daar moet de kpn toch zeker wel wat mee kunnen !! Ik ben ook benieuwd of je hier eventueel nog iets van hoort. Dat zou zeker wel zo prettig zijn ! Hopelijk stopt het nu inderdaad want dit is niet leuk meer !

Knuffel voor jou !!

Liefs, Karin