Loekie en Lola > Nestje 2012 > Hercules is een man! + nieuwe foto's :)

Gestart door Landiej, 26 september 2008, 20:55:01

« vorige - volgende »

Sanne388

Leuke foto's!
Cesar is al een echt valkparkietje nu :D
Kan niet wachten tot ik m mee naar huis kan nemen (A)
bij Elvis zie je ook goed dat ie steeds wat mooier wordt !

Landiej

Laurens heeft vandaag het grut even bij pap en mam op stok gezet. Alleen Falco is daar nog een beetje te klein voor, dus die heeft lekker bij mij gezeten.
Vooral Cesar staat al een paar dagen op het punt van uitvliegen, maar durft nog niet helemaal, ook Dudok en Cesar zijn al erg nieuwsgierig. Dit weekend zijn we weg naar Lowlands, dus we laten ze maar even in het blok.
Mijn vader en broertje komen elke dag even bij ze kijken. Waarschijnlijk zijn ze alle vier al héél groot als we maandag weer thuis komen! Het gaat allemaal zo hard.. Vermoed dat Cesar geen 3 weken meer hier is!

Sanne388

Kan niet wachten  ;D

Laat maar weten hoe Lowlands was als je terug bent :D want ik moet helaas dit jaar maar op televisie kijken  :(

Nadiine

Wat leuk, Anton is ook net erheen gegaan samen met een vriend!
Wie weet zien jullie elkaar wel zonder dat jullie het weten, haha!
Veel plezier:D

Xxx, Nadiine! ♥

Kijk ook eens in ons dagboekje!
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,39065.0.html

*Esther*

Niet te hard he, bij Lowlands,
anders slapen we niet! ;) ;D
Vooral als de wind goed verkeerd staat.

gr Esther

Landiej

Lowlands was fantastisch! Vooral lekker weer gehad, dus ben nog lekker verbrand 8) Donderdag nog gelachen om mensen die hun tent gingen opzetten in de stromende regen. Je tentje eindelijk hebben staan met de tassen erin en dan de ritsen open laten staan :P Gelukkig hadden wij onze tentjes en de partytenten al staan!

De vogels zijn goed verzorgd door mijn vader. Ze zitten nu alle vier bij Loekie en Lola in de grote kooi en zijn flink gegroeid! :o Vooral Cesar is een flinkerd. Het is dat hij gepareld is, anders hadden we moeite gehad om hem en Loekie uit elkaar te houden.

Lola zat alweer op 2 nieuwe eieren, dus die hebben we maar even vervangen voor nepperds. ::)

Nadiine

Owh jeejtje Lola die weet van geen ophouden dus!
Zijn ze al alle 4 uitgevlogen dan? dat is snel gegaan :O

Ik ben heel erg benieuwd, We verheugen ons nu al een week op vanavond! :D Dan komen we die kleintjes eens even bekijken  :-*

Xxx, Nadiine! ♥

Nadiine

Heeft iemand maybe het telefoon nummer van jolanda?
wij zouden vanavond naar elvis en falco gaan kijken maar hebben geen adres en ze mailen niet terug.. (waarschijnlijk niet achter de pc :))
Ondertussen zouden we er namelijk al bijna zijn... ???

Xxx, Nadiine! ♥

*Esther*

Nadiine

Gelukt! We kregen toch nog een reactie hihii!
Wat een lieve vogeltjes!  :-*
We zijn helemaal verkocht!  ;D

Xxx, Nadiine! ♥

*Esther*

Landiej

Haha gelukkig is het allemaal nog goedgekomen :) Maar eens naar de pc gewandeld toen Anton en Nadine er nog steeds niet waren :P Ik dacht echt dat ik ons adres al eerder had gemaild ::)
Teveel verschillende nieuwe baasjes gemaild de laatste tijd, ik zie door de bomen het bos niet meer ;)

Cesar heeft vandaag voor het eerst zelf uit de voerbak gegeten! Hij gaat dus lekker vlot. De rest krijgt nog gewoon eten van papa Loekie, maar zal waarschijnlijk snel volgen. Trosgierst vinden ze allemaal al erg interessant :)

Sanne388

Oeh wat spannend :D
Dat duurt dus niet lang meer voordat ik hem mee naar huis kan nemen!
Wanneer ga je weer nieuwe foto's maken  ;D ?

Landiej

Het is hier de afgelopen paar dagen nogal donker geweest, dus foto's maken wil niet lukken :( Als het zonnetje morgen tevoorschijn komt ga ik zeker weer foto's maken!
Cesar is al erg groot. Hij lijkt erg veel op zijn vader Loekie. We moeten soms goed kijken om ze uit elkaar te houden ;D

Ik denk dat Cesar wel binnen twee weken kan verhuizen. We zullen zien of hij zelfstandig blijft eten! Hij was vanavond weer flink aan het bedelen bij Loekie. Gevoerd worden is natuurlijk ook wel erg makkelijk ;)

Landiej

Het blok met de eitjes hebben we weggehaald, want Lola en Loekie gingen weer braaf aan het broeden op de 3 eieren die er inmiddels alweer lagen. Dat was niet de bedoeling, zelfs nu we de eitjes hadden vervangen voor nepperds. Lola is erg trouw met broeden, waardoor ze niet meer zo goed voor zichzelf zorgt. Vandaar dat we ervoor hebben gekozen om het blok weg te halen.
Hoewel we hadden verwacht dat ze dan misschien elders aan de broed zou gaan, wilden we het toch proberen. We hebben tot nu toe nergens een eitje kunnen ontdekken. Nu maar hopen dat dat zo blijft!

Cesar eet netjes zaadjes. We zetten hem bij de voerbak als hij bij Loekie bedelt, en dan begint hij mooi zelf te eten :) Nu moeten we hem nog zo ver krijgen dat hij zelf de weg naar de voerbak gaat vinden!