Loekie en Lola > Nestje 2012 > Hercules is een man! + nieuwe foto's :)

Gestart door Landiej, 26 september 2008, 20:55:01

« vorige - volgende »

Landiej

Ik heb bij allebei wel rode lensjes gezien :) Toen de oogjes dicht zaten zag ik het al, dus ik denk niet dat het aan de foto ligt. Ik heb geen flits gebruikt. Zou dus best kunnen dat ze allebei of één van beide cinnamon worden!

Tamireya

Prachtige foto´s zeg. Mag ik vragen welke camera jullie gebruiken?

De ukkies zien er echt schattig uit, het lijkt alsof ze op eeerg grote pootjes leven  ;D

Ben benieuwt hoe ze er uit gaan zien als ze straks helemaal in de veren zitten.

Landiej

Haha die poten zijn inderdaad nog erg groot voor hun kleine lijfjes :D Ze kunnen er ook nog niet zo goed mee omgaan ;)

Wij hebben een spiegelreflexcamera (Canon EOS 40D) met verschillende lenzen. Deze foto's zijn gemaakt met een 50mm f1.8, maar ik weet niet of dat je wat zegt ;)
We zijn hier allebei hobbyfotografen, vandaar! Maar zulke foto's kan je ook best met een wat simpelere camera maken hoor :) Wij zeggen altijd: een mooie foto wordt gemaakt door de fotograaf, niet door de camera!

Tamireya

Haha, nou daar zou ik ook moeite mee hebben als ik zo klein was  :D

Ja dat zegt me wat.
Fotografeer ook heel erg graag alleen dan met een "normale" camera (wel met verschillende instellings-mogelijkheden) en af en toe met de spiegelreflexcamera van mijn vader ;)

Ik denk dat ik ook maar weer eens wat moet doen met mijn camera  ;D

samantha21

..Neline..

Wauwww gave foto's van je ukkies!  :-* :-*

Die Bahco! die heeft grote poten!!  ;D ;D ;D

Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

Landiej

Zojuist weer even met de kleintjes geknuffeld. Morgen gaan we weer foto's maken :)

Wat me opviel is dat ze toch wel erg donkere veertjes krijgen; geen lichtbruine zoals die van mama Lola. Geen cinnamon dus! Maargoed, misschien vergis ik me. Ik heb immers geen ervaring met het bepalen van mutaties als ze nog zo jong zijn  ;)

Cherro

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Tessa1986

*~Romilda~*

Het zijn echt mooie foto's idd!!En een knapperds zijn het ook!!
Groetjes romilda

Landiej

Vanmiddag als Laurens thuis is gaan we weer een paar foto's maken. Dat is wat makkelijker om te doen als je met zijn tweeën bent, vooral omdat ze nu niet meer zo mooi stil blijven zitten :D

Ze zijn wel weer gegroeid! :o

Landiej

Daar zijn ze dan: de foto's van vanmiddag! :) Kunnen jullie zien of ze gepareld/cinnamon zijn (of misschien geen van beide?).

Volgens mij zie ik geen cinnamon, maar van de pareltjes ben ik niet zo zeker.

Caroline

Ik twijfel nog ... zou zomaar toch cinnamon kunnen worden als de veertjes uit de pennetjes komen.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Cherro

Dat idee heb ik ook ;)

En wat een prachtige foto's! ;D

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Landiej

Bij Alpha komen de veertjes al een beetje naar buiten piepen, dus misschien dat we aan het einde van het weekend nog wat meer kunnen zien :)