Loekie en Lola > Nestje 2012 > Hercules is een man! + nieuwe foto's :)

Gestart door Landiej, 26 september 2008, 20:55:01

« vorige - volgende »

Landiej

Dank voor alle complimenten! :) Ik zal proberen de twee wat vaker op de foto te zetten.

Hoewel het een stuk minder erg is, misdraagt Loekie zich nog steeds af en toe. Hij doet het echt alleen als wij richting de kooi komen. Zelfs als Lola een heel eind van hem vandaag is loopt hij helemaal naar haar toe om haar aan te vallen als wij eraan komen >:( Heel vreemd ::) Als Loekie eenmaal een kusje heeft gehad kun je gewoon bij de kooi staan en ze allebei aandacht geven. Als wij uit de buurt zijn zijn ze ook gewoon lief voor elkaar. Lola heeft Loekie zelfs achtervolgd in zijn speurtocht over de eethoek vandaag. Heel schattig, waar hij ging moest zij ook zijn! :-*

Ik blijf het maar raar gedrag vinden :-\

*Manon*

hoi hoi,

Inderdaad heb je prachtige foto's gemaakt van Loekie en Lola  :D :D :D

Jammer dat Loekie zo vervelend doet hoor!
Hopelijk doet ie het alleen maar om indruk te maken op Lola en als zij daar aan toegeeft, gaat de frustratie misschien ook wat weg....

Fijn weekend...!!!

Hier schijnt de zon maar het is vreselijk koud!!

Groetjes Manon

*Esther*

Landiej

Ja, jaloezie leek mij ook het meest waarschijnlijk. Maar ik snap nog niet helemaal op wie hij nou jaloers is ::) Is hij nou jaloers op Lola omdat zij per ongeluk iets meer aandacht krijgt? Of eist hij alle aandacht van mij voor zichzelf op omdat hij mij als zijn territorium ziet? Of mogen wij van hem gewoon niet zomaar bij Lola in de buurt komen?
Lola is altijd erg aanhankelijk: ze gooit meteen haar kop naar beneden als je in de buurt komt, zodat ze weer even gekroeld kan worden. Loekie wil altijd alleen maar een kusje, en dan gaat hij weer zijn eigen gang. Misschien vindt hij dat toch geen eerlijke verdeling van de aandacht ;) Doordat Lola zo'n knuffelkont is krijgt ze misschien toch onbewust wat meer aandacht dan Loekie. Of misschien krijgen wij meer aandacht van Lola dan Loekie leuk vindt, dat kan natuurlijk ook!

Ik weet het voorlopig allemaal nog niet :-[

Landiej

12 maart 2010, 15:09:56 #169 Last Edit: 12 maart 2010, 17:28:42 by Landiej
Weer even een foto-updateje omdat ik weer even bezig was met foto's uitzoeken! Foto's van de afgelopen twee weken gok ik.

Verder weinig nieuws te melden over de valkjes. Ik ben zelf ziek (buikgriep waarschijnlijk), maar daar zal ik jullie niet mee vervelen ;)

Loekie houdt de camera nauwlettend in de gaten.

Jammer dat deze niet scherp is. Hij is wel grappig namelijk ;D Loekie de uitslover

Als je nou niet weggaat kom ik tegen je lens pikken!

Lola wordt steeds mooier :)

En Loekie ziet dat ook!

Hij slooft zich aardig voor haar uit

Maar Lola snapt dat allemaal nog niet zo en is er niet van gediend.

In een onbewaakt ogenblik zijn de twee op de tafel gesprongen. Loekie vond mijn tas erg interessant

Lola was druk bezig de reclame te verorberen. Die heb ik dus maar even weggehaald ::)

Lola's slome blik :P

Loekie's achterdochtige blik :-\

Lola gaat graag in hoekjes zitten

Lekker in het zonnetje!

Bij Laurens op schoot.

Dan kan Loekie Laurens weer een goed poetsen

Dikkie dik ;D Hij kan zo schattig zijn!

Met zijn grote kuif. Wat dat betreft zie je echt grote verschillen hier. Esther's valkjes hadden ook van die grote kuiven, dus het zal wel genetisch bepaald zijn :)

Lola heeft een meer bescheiden kroontje ;)

Dat was het weer voor vandaag!

Caroline

Prachtige fotoreportage weer!!!!

Echt geweldig!!  :o

Een fijn weekend.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Landiej

Dankje Caroline :) Jij ook fijn weekend!

Ik heb nog wat kleine commentaartjes bij de foto's gezet.

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Kimm

prachtige foto's hier  :D leuk hoor om te zien :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

PRACHTIG !!!    :D :D :D  Ann

*Manon*

Wat heb je toch een stel prachtige valkje  :-* :-* :-*

Beterschap met je buikgriep  :-\

liefs Manon

*Yvon

Hoi hoi

Een paar mooie foto's neerzetten is ook een update.  ;D
Het zijn dan ook wel hele mooie valkjesfoto's !!  :-*

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Ik was dus een beetje te vroeg.  ::) :P

Ik ben nog even terug gekomen en heb nog het commentaar bij je foto's gelezen.  8)

Beterschap met je buikje.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Landiej

Ik was gewoon een beetje laat met het bijvoegen van de stukjes tekst :P Maakt op zich niets uit, de foto's spreken aardig voor zich!

De vogels gaan flink tekeer beneden. Ik ben nog niet beneden geweest, maar de twee hebben me al wel gehoord, dus ik word geroepen :D Maar even bij ze zitten dus :)

Creatura

Hey hey,

wat een prachtige foto's heb je gemaakt!! Ik vind je valkjes echt ontzettend mooi!! Loekie is een prachtig bontje; zo één wil ik er ook nog wel hebben ;D Hij heeft inderdaad een hele mooie grote kuif!
Lola is een lekker moppie om te zien; ze lijkt een beetje op Lotje qua uitstraling; ook dat zachte en een beetje zo'n blik van; ik weet van niks, ik ben heel lief ;)
Ze doen me echt als stelletje ook aan Lotje en Tommy denken; zo'n haat-liefde verhouding ;D

xx Renske