Loekie en Lola > Nestje 2012 > Hercules is een man! + nieuwe foto's :)

Gestart door Landiej, 26 september 2008, 20:55:01

« vorige - volgende »

Landiej

Ze zijn inderdaad erg lief! Er zitten lekkere knuffelkontjes tussen.
We merken wel duidelijk dat het met een nestje van 4 een stuk moeilijker is om ze allemaal elke dag aandacht te geven :o Gaat flink wat tijd in zitten.

Cherro

1 of 2 is idd heel wat anders dan 4 ;) Maar wel erg leuk

Ik heb dat hier nu ook.
1 x 1 nest, 1 x nest van 2, en nu 4 stuks en ook nog aan de pap, wel pittig maar ook erg leuk :)'

Schitterende foto's ook weer! :-*

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Landiej

Gisteren weer nieuwe foto's gemaakt van de kleintjes. Volgens mij zie ik her en der pareltjes doorkomen, wat betekent dat er weer gekke dingen aan het gebeuren zijn in mutatieland ::) :D

Falco is de enige cinnamon in dit nest. (bont)

Falco

Falco

Elvis is het enige bonte witmaskertje!

Elvis, volgens mij geen pareltjes.

Cesar het oudste bontje.

Cesar. Geen pareltjes?

Dudok het jongste bontje.

Dudok. Wel pareltjes!

Zyra

Wat een lieverds zeg, heerlijke koppies :D en een cinnamon bontje :-*

*Esther*

Mooi zeg.
Ze zorgen goed voor hun jongen!

gr Esther

Landiej

Paps en mams doen het inderdaad nog steeds héél goed! Was een beetje bang of het weer zo goed gaat met 4 van die schreeuwerds om te voeren, maar ze doen het fantastisch :)
Wordt wel tijd voor een pauze, want ik vind Lola een beetje mager worden :-\ Straks dus blokje weg en lekker zelf eten :)

Cherro

Ooooooooow  :-* Ze zijn lieeeeeeef! En mooi! Prachtige jongen heb je weer zitten zeg!

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Landiej

Weer een foto update! Er lijken nu bij alle kleintjes pareltjes door te komen ::) Toch maar weer eens aan de slag met de mutatiecalculator om te kijken hoe we dat kunnen verklaren :)

Cesar

Cesar

Cesar

Dudok

Dudok

Dudok

Elvis

Elvis

Falco

Falco

animallovertje

Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

Landiej

Goed nieuws over Bahco, de jongste van de twee mannen uit het eerste nestje van Loekie & Lola! Hij heeft gelukkig geen enge virussen. Waarschijnlijk is het een schimmel of bacteriële infectie, waarvoor binnenkort een behandeling met antibiotica gestart wordt. Als het goed is is hij er dan na 30 dagen weer bovenop!
Hij heeft wel een iets afwijken bloedbeeld wat kan wijzen op een nierafwijking. Deze waarden zijn niet alarmerend hoog, maar Bahco drinkt volgens baasje Bianca nog wel erg veel! Nog even zien hoe dat afloopt dus, maar hij is in elk geval weer lekker thuis :)

Tamireya

Wat en goed nieuws. Gelukkig is het niet dat wat het eerste vermoeden was.

Blij om te horen dat hij weer helemaal bovenop komt en eindelijk weer thuis is bij zijn baasje.

Cherro

Wat een goed nieuws! ;D Hopen dat t mannetje er snel helemaal boven op mag komen!

En je 4tal,  :o :-* Prachtig!! Ben helemaal vliefd ;)

Rianne

Fijn dat het geen enge ziekte is! Hopelijk knapt hij gauw weer op!

Nadiine

Hallo allemaal,

Mag ik ons even voorstellen, wij zijn Nadine & Anton, de aankomende baasjes van Falco & Elvis en we kunnen niet wachten deze 2 mooierds op te halen over een paar weken! ;D

Xxx, Nadiine! ♥

Kijk ook eens in ons dagboekje!
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,39065.0.html

Landiej

Hey Nadine, leuk dat je je ook geregistreerd hebt! Elvis en Falco zijn zojuist op de hoogte gebracht van het feit dat we een nieuw huisje voor ze hebben gevonden ;)

Veel plezier hier op het forum :D