Loekie en Lola > Nestje 2012 > Hercules is een man! + nieuwe foto's :)

Gestart door Landiej, 26 september 2008, 20:55:01

« vorige - volgende »

Landiej

Ik zat vanavond even lekker op de bank met Lola op mijn schouder. Loekie had besloten dat hij op de versiertoer ging: hij kwam aangestapt en begon uitgebreid voor Lola te fluiten.
Ik moet er altijd om lachen als hij dat doet, en baal altijd dat ik niets heb om hem mee te filmen. Toen bedacht ik me opeens dat ik met mijn mobiele telefoon filmpjes kan maken! :D

De beeldkwaliteit is natuurlijk niet denderend, vooral niet 's avonds, maar het resultaat blijft leuk :D Vergeef me als het beeld af en toe schud, dat komt omdat ik moest lachen om Loekies gekkigheid ;)

http://www.youtube.com/watch?v=BJxlHt2GpdM

Kan ik op dit forum trouwens geen filmpjes "embedden" (invoegen in het bericht)?

Dierenfreackske

Hoi , wat vinden ze douchen heerlijk he , hier ook hoor! He meiss, wat een gaaf en leuk filmpje, ik moest echt lachen  met zijn  lieve deuntje, hihi! Grtjs. Ann
Grtjs. Ann

patty_dordtse valkjes

lieve valkjes en die badder foto's erg mooi

;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Kimm

wow wat fluit hij mooi zeg!!! mijn pebbles begon zich ermee te bemoeien  ;D

wat betreft je vraag, ga naar www.photobucket.com
daar kan je je foto's en filmpjes uploaden.
als dat klaar is zie je onderaan je foto of filmpje 4 codes staan.
je kopieerd de laatste code en je plakt de code in je bericht.
probeer maar eens.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Landiej

Loekie is een echte flierefluiter inderdaad. Hij zit alleen al tijden met het liedje van de Addams Family. We proberen hem iets nieuws te leren, maar hij is nogal selectief in wat hij mooi vindt ;)

In principe geeft youtube ook gewoon van die codes, maar die werken hier dus niet :( Je ziet alleen letterlijk de code verschijnen, maar het zou zo leuk zijn als je gewoon op "play" kan drukken zonder dat je de pagina helemaal moet openen.
Uploaden gaat hier niet zo snel, dus nog een keer naar photobucket zie ik niet echt zitten :P

Kimm

ja dat is jammer. bij mij gaat het uploaden via photobucket snel.

na ja kijk maar eens wanneer je er zin in hebt  ;D  ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hoi hoi,

Ik kom ook eens in je boekje binnen vallen. Wat een prachtige valkjes heb jij.
En de foto's...........................wow wat zijn die prachtig.

Liefs,

Anja

Caroline

Lief filmpje.  :-*

FIjn weekend.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Charlotta

Wat een geweldige foto's!
En wat is Loeki een pracht beest, zeg!!

Landiej

Loekie is een mooie forse vogel inderdaad :) Ik heb het idee dat hij de laatste tijd een beetje dik wordt, dus gaan we deze week proberen hem weer op de weegschaal te krijgen.
Daarnaast gaan we overstappen op voer waar geen zonnebloempitten in zitten. Op zich eet Loekie er niet heel veel, maar daardoor blijven er een boel liggen die Lola vervolgens wél lekker oppeuzelt!

Vandaag weer een filmpje gemaakt van één van de uitsloofbuien van Loekie. Ik zal hem straks even uploaden en hier posten :)

Dierenfreackske

Hoi hoi, wat een prachtmeid he die Loekie van je! En ook een heel leuk filmpje, ik heb er weer van genoten hoor! Grtjs. Ann

Landiej

18 november 2009, 11:57:23 #116 Last Edit: 18 november 2009, 12:08:27 by Landiej

Manouk

ik kwam even in je boekje neuzen,

Maar ik denk dat het niet helemaal goed is gegaan met de link kopieren..

Als ik hem wil openen krijg ik 2x http:// en ook de link zelf staat tussen haakjes..

ik zou ook niet weten hoe ik hem zou moeten krijgen om een filmpje hierin te krijgen..
Maar nu kan ik hem jammer genoeg ook niet zien :(

groeten
Manouk

Landiej

Manouk

jaah nu doet hij het..
leuk hoor die filmpjes..
probeer mijn mannen ook wat melodietjes te leren,
maar ze fluiten altijd hetzelfde :P
misshchien komt het nog, dat hoop ik dan maar...

groetjes
Manouk