My Cute Little Birdies, Part II... Sanya is vandaag 14 geworden :-)

Gestart door Monky, 25 september 2008, 22:53:20

« vorige - volgende »

Monky

Dank je wel dames... voor de complimenten.

Sorry Hermien, maar ik bedoelde het eigenlijk niet als een aanval om de lezers van mij boekje  :-[ Het is meer een frustratie van mijzelf die ik op een stomme manier geuit heb. En ik weet ook net zo goed dat het twee kanten opgaat. Als ik niets achterlaat in iemand anders zijn boekje... waarom zouden ze dan de moeite nemen om dan hier te lezen of iets achter laten, toch? En inderdaad... zeker als er zo ontzettend veel boekjes zijn.

Het forum was een hele grote hobby van mij en ik baal dat ik er gewoon niet de tijd voor heb als voorheen. En ik heb dat helaas op een ongelukkige manier geuit  :-[ Sorry daarvoor.

Ik hoop dat er binnenkort weer rustigere tijden aanbreken zodat ik hier weer meer tijd voor zal hebben.

Iedereen een fijn weekend en tot de volgende keer  :)

Groetjes,
Monky

Kimm

hoi monique,

geeft niks hoor meis. iedereen is wel eens gefrustreerd.
;D

en ik geniet altijd van jou mooie foto's!!
doe lekker kalm aan.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hoi Monique,

Het drukke herken ik wel hoor. Ben ook een lange tijd niet op het forum geweest en ook ik kan er niet meer de tijd insteken wat ik eerst deed.

Je hebt echt mooie foto's gemaakt hoor. Maar dat kan ook niet anders met zo'n prachtige valkjes.

Fijn weekend,

Liefs,

Anja

Karin

14 november 2009, 14:21:32 #558 Last Edit: 14 november 2009, 14:32:18 by Karin
IK denk dat er ook meer bij dagboeken gelezen wordt dan bij verhalen ; ik ben daar zelf ook schuldig aan  ;D En het is inderdaad veel te veel om alles bij te houden  :-X Maare.... hele mooie foto's hoor ! Iik vind jou grasjes ook errug mooi ! Dat zijn ook van zulke leuke vogeltjes.

Even off-topic : jij hebt toch ook cathi's ? Weet jij toevallig iemand met een ruime volière met veel klimmogelijkheden die nog ruimte heeft voor 4 niet -tamme catharina's ? Die van mij maken zoveel lawaai ( de twee mannen dan, vooral Lemon ) dat vooral mijn man zich er erg aan stoort. Ook denk ik dat het de valkjes stimuleerd om ook nog eens een keel op te zetten  ;D Ik heb het grotendeels ondervangen door 's nachts de kamervolière in te pakken, zodat ze niet 's morgens vroeg beginnen, maar toch is dat niet de ideale oplossing. De mensen die er wel interesse in hebben willen ze allemaal in een broedkooi stoppen, 12 maanden per jaar  >:( Dat wil ik ze niet aan doen. Dan blijven ze gewoon lekker hier ! Ik ga niet meer met ze kweken ( dan zijn ze namelijk wel stil  ??? ) en wil ze dan liever lekker ergens waar ze veel ruimte hebben en eventueel kunnen gillen wat ze willen  ;D ;D ;D En waar ze ook de rest van hun leven mogen blijven. Op mijn site heb ik een herplaatspagina gezet en daar staan ook foto's : http://www.debonteparel.nl/herplaatsing.html
Mocht je iemand weten dan kun je de link doorsturen. Ik ben wel héél kieskeurig en doe ze pas weg als ik er 200 % een goed gevoel bij heb  ;)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Bello

Hoi Monique

We begrijpen het wel dat je niet altijd tijd hebt om te reageren.

Ook ik heb niet altijd tijd om in alle boekjes te reageren.....

Maar de foto's zijn mooi!!!!


Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Sanna

Hoi Monique,

Trek het je niet aan meid, ik ken het gevoel van tijd tekort volkomen ;D. Maar ondanks je tijd tekort: toppie foto's hoor! Fijn dat Disa gewoon een vrolijk vogeltje blijft, ondanks haar verenpakkie. Als het beestje maar gelukkig is hè?

Groetjes, Sanna

Anja


Kimm

hoi monique,

alles goed?

ga je nog een keer zo;n kalender maken?
of was die van vorig jaar een tijdloze kalender?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Monky

Hey Dames,

Bedankt voor jullie reacties  :)

Karin, ik had al via de mailinglist gezien dat je een nieuw baasje zocht voor je cathi's. Ik heb op het ogenblik genoeg diertje en de rust is na lange tijd eindelijk weer terug in de cathi kooi. Die rust wil ik nu eigenlijk voorlopig niet meer verstoren. Bij mij krijsten ze ook de hele boel bij elkaar. De twee koppeltjes konden niet zo goed door 1 deur. Nu hebben ze elkaar enigszins geaccepteerd. Het ene koppel zit aan de ene kant van de kooi en de andere koppel, aan de andere kant. Ik hoop dat je binnenkort toch nieuwe baasjes vindt voor jou dondersteentjes. Toch wel jammer. Ik blijf het leuke beestjes vinden  :)

Kim, ik ga niet weer een kalender maken. Die ik vorig jaar gemaakt had was een verjaardagskalender dus als het goed is, gaat die een aantal jaren mee. Als je alsnog zo'n kalender wil, kan ik hem voor je bestellen, hij is alleen dan wel ietsjes duurder dan wat de anderen ervoor betaald hebben, omdat er dan geen korting op zit.

Ik ga wel een kalender maken voor mijn werk. Het is zo'n kleine omklap kalender die je op je bureau neer kan zetten. Ik neem alleen dan fotos mijn mijn tuin in plaats van mijn valkjes.

Verder gaat het prima. De vogels maken het goed.
Ik zit nu in Amerika bij mijn vader. Hij is heel slecht ter been op het ogenblik en hij heeft wat hulp met het een en ander nodig. Hij wordt 3 december geopereerd dus ik hoop dat hij daarna weer goed opknapt en dat hij weer een beetje redelijk kan lopen. De tijd zal het leren. Het kan zijn dat de wervel de zenuw dusdanig heeft beschadigd, dat het niet meer hersteld. Maar goed... laten we van het positieve uitgaan.

Erwin is thuis en past op de vogeltjes en andere beestjes dus ik krijg regelmatig een update van hem over hoe het met ze gaat.

Ik ga weer even aan de slag... Ja, want hier is ook een hoop te doen... Een man alleen die niet mobiel is... je wil niet weten hoe een huis dan vies kan worden hahaha.

Groetjes,
Monky

Anja

Hey Monique,

Heel veel sterkte voor je vader. Ik zal op 3 december een kaarsje voor hem branden.

Fijn te horen dat het met de vogies goed gaat.

Dikke knuffel,

Anja

Kimm

in amerika??
dat is een eind weg!

voor je vader wens ik jullie heel veel sterkte en ik duim  dec.
ik zal even over die kalender nadenken, dan hoor je het nog van mij ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Monky op 14 november 2009, 12:29:51
Dank je wel dames... voor de complimenten.

Sorry Hermien, maar ik bedoelde het eigenlijk niet als een aanval om de lezers van mij boekje  :-[ Het is meer een frustratie van mijzelf die ik op een stomme manier geuit heb. En ik weet ook net zo goed dat het twee kanten opgaat. Als ik niets achterlaat in iemand anders zijn boekje... waarom zouden ze dan de moeite nemen om dan hier te lezen of iets achter laten, toch? En inderdaad... zeker als er zo ontzettend veel boekjes zijn.


Haha Monky, ik ken het gevoel, ik heb er ook al mee te maken gehad! ;D Maar ja, ligt ook aan mezelf natuurlijk, als ik zelf maar sporadisch iets schrijf in andermans boekje... :-[ ;D
Intussen lig ik er niet meer wakker van... :P

Ik hoop dat je vader het goed stelt!




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

*Manon*

Hoi Monique,

Beterschap voor je vader  :)

En ik moet zeggen... je hebt prachtige foto's gemaakt van je valkjes!

groetjes Manon

Marian

Hallo Monique,

Voor mij ook even geleden dat ik hier was :-[
Goh, in Amerika, is wel even andere koek, zover weg en voor je vader zorgen. Hoe is de operatie verlopen?
En hoe gaat het met jou?
Verder heb ik genoten van je prachtige foto's!! 8)
Ik vind het ook zo mooi hoe je ze kan bewerken, met welk programma doe jij dat?

Groetjes, Marian

Anja

Hoi Monique,

Hoe is de situatie nu? Ik hoop dat alles goed gegaan is.

Dikke knuffel,

Anja